Capitolul 6

30 2 0
                                    

Langa ea a aparut barbatul care statea singur la masa. Parea si mai masiv acum.

- Domnisoara a spus ca este obosita si ca ar vrea sa plece. Imi imaginez ca esti destul de barbat sa accepti ca un gentleman un refuz, nu?

Tipul beat ar mai fi vrut sa spuna ceva, dar Dominic era atat de sigur pe el, incat nu a vrut sa riste sa afle pe pielea lui ce inseamna sa continue discutia. Ii lasa mana libera si pleca mormaind de la masa fetei.

Kate isi freca mana dureroasa. Nu se gandise pana atunci ca jocurile ei pot fi si periculoase. Era confuza si nu voia decat sa se duca in camera ei si sa planga in liniste. Tot ce dorise era sa sarbatoreasca faptul ca tortionarii ei au murit in sfarsit Se simti inselata si tradata, din nou si din nou. Asa incat ii multumi anemic salvatorului ei si se indrepta spre iesire cu hotarare. Acesta a urmat-o , la randul lui. Cand au ajuns in strada a inceput sa se uite dupa un taxi.

- Vrei sa te conduc undeva? A intrebat-o Dominic cu blandete.

- Nu am nevoie de mila ta, i-a retezat-o Kate cu brutalitate.

- De unde si pana unde ai vazut tu mila? Pur si simplu, credeam ca tu cu mine flirtezi si mi-am protejat timpul investit in ocheadele dintre noi, spuse el facandu-i cu ochiul.

Kate zambi la randul ei.

- Vreau sa ma plimb putin. Azi am aflat niste vesti si inca nu stiu sa reactionez la ele. Sunt foarte bune , dar m-au destabilizat complet.

- Vrei sa vorbesti despre asta?

- Nu. Doamne fereste! Este ceva foarte personal si nu vreau sa incarc pe nimeni cu prostiile mele.

- „ Prostiile" astea vad ca te afecteaza extrem de mult , dupa cum observ. Si sunt destul de mare sa suport multe. Apropo, ma cheama Dominic.

- Kate! Ma bucur sa te cunosc Dominic.

- Asadar spune-mi ce te framanta

- Nimic. Hai sa ne bucuram de aceasta seara minunata.

Il lua de mana si il stranse usor. Devenise din nou, doar o femeie fatala. Dominic stia ca ceea ce face este gresit , mai ales ca Mathew voia sa o cucereasca pentru scopurile lui personale. Dar ceva il tragea catre ea. Il fascina schimbarea ei atat de drastica. Voia sa sa tie mai mult despre ea. Pana acum intalnise atatea femei vorbarete , gata sa spuna tot despre ele, despre alte persoane incat mutenia ei il intriga.

O vazu cum iar ii zambeste cuceritor, cum ingropase teama pe care o simtise mai devreme. O stranse de mana si incepura sa se plimbe linistiti, ca doi indragostiti.

Dar Kate nu voia doar asta. Ea voia altceva. Nu avea de gand sa aiba o relatie cu el, chiar daca il atragea mai mult decat orcine de pana acum. Nu avea de gand sa devina mama ei. Ii era frica de gandul asta si de faptul ca tot timpul tatel ei vitreg ii spunea ca merita tot ce e mai rau. Cu timpul ajunsese aproape sa creada asta. Si incerca sa amane cat mai mult, acel moment.

Plimbandu-se au ajuns la un magazin inchis. Kate s-a urcat , ca din intamplare, pe scarile acestuia si s-a oprit. Dominic s-a uitat la ea surprins, dar a fost tras usor spre ea, ridicandu-si buzele intredeschise spre ale lui. El s-a oprit, incercand cu disperare sa iasa de sub influenta chipului ei, dar ochii inchisi , gura ademenitoare l-au invins. Mainile lui puternice au tintuit-o de usa magazinului si a sarutat-o flamand. Kate i-a raspuns la fel de vulcanica si de infometata. Limba ei s-a jucat cu limba lui si i-a trimis fiori pe sira spinarii. Mainile lui au inceput sa umble nestingherite pe rochia ei atat de mulata si atat de imbietoare. O voia si stia ca putea sa o aibe . In cele din urma nu a mai putut si cum stia ca in palma orasul au pornit-o repede spre cel mai apropiat hotel.

Nu ii mai pasa de nimic decat sa faca dragoste cu femeia aceea de langa el. Simtea cum corpul lui vrea sa o posede. Stiind-o la fel de dornica i se amplifica starea de nebunie. 

ComplicatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum