Capitolul 3

48 3 0
                                    

- Hayley. Spune ceva. Planeta Pamant catre tine. Esti aici?

Tanara zambi si se blama pentru gandurile ei.

- Imi cer scuze. Tu vrei doar sa ma ajuti iar eu sunt extrem de nepoliticoasa si salbatica. Iti multumesc pentru invitatia la restaurant si pentru ca ma iei cu tine in Chicago. Dar, totul este atat de rapid si eu nu sunt obisnuita cu asta. Mi-e frica.

Masina se opri. Jace nu spuse nimic . iesi din masina si ii tinu portiera sa iasa si ea. Apoi intrara amandoi intr-un restaurant luminos si elegant. Fata se uita confuza in jur si se gandi ca nu prea isi permite sa comande aici. Banii de la parintii ei nu erau atat de multi si pana isi va gasi un loc de munca trebuia sa fie foarte atenta cum cheltuie.

- Esti invitata mea! Ii spuse la ureche Jace ca si cand i-ar fi ghicit gandurile.

Apropierea de el o facu sa se inroseasca brusc si sa se balbaie.

- Multumesc din nou. Nu stiu ce sa zic .

- Nimic. Mancam in liniste. Si imi fac fapta buna pe ziua de azi.

Gandul ca era doar o fapta buna o deranja. Si din nou se blama ca s-a putut gandi ca un barbat asa puternic si frumos ca el s-ar putea uita la ea. Se daduse in spectacol si probabil radea in sinea lui de ea , dar era prea bine crescut sa arate. Asa incat tacu si se aseza la masa indicata cuminte ca un copil. Nu stia ce sa zica. Deschise meniul si constata cu stuoare cat de scumpe sunt toate. Nici nu stia sa comande. Nu ar fi vrut sa il impovareze prea mult.

- Sa imi dai numarul tau de telefon ca sa iti transmit detaliile zborului. Sau mai bine iti dau si eu numarul meu de telefon ca sa imi dai adresa ta . Trimit masina sa te ia ca sa nu te mai complici cu mijloace de transport sau taxiuri.

- Dar, nu vreau sa cauzez nici o problema.

- Tocmai. Nici eu nu vreau. Nu imi plac intarzierile. Astfel incat la ora 5 jumatate dimineata te va lua masina si la 7 vom decola. Astfel incat la ora 9 vom fi deja la lucru.

- O sa imi cumpar chiar de azi bilet, astfel incat sa nu avem nici o surpriza neplacuta.

- Mergem cu avionul meu. Nu trebuie sa platesti nici un bilet. Sunt sigura ca incapi pe un scaun intr-un coltisor, zambi el poznas.

- O sa faci astfel si poimaine o fapta buna, spuse Hayley fara sa se gandeasca

- Mda, si o sa si fiu insotit de o femeie frumoasa.

Complimentul o lua total pe nepregatite. Se inrosi violent si se prefacu a citi meniul cu un interes sporit. Incerca sa se linisteasca si apoi se gandi ca poate vine cu altcineva , poate totusi nu se referise la ea. Ar fi vrut sa il intrebe, dar ce ar fi zis daca s-ar fi referit la ea, si mai rau cum s-ar fi simtit daca nu s-ar fi referit la ea. Hotari sa lase totul asa cum e.

- Te-ai hotarat ce o sa comanzi sau vrei sa inveti meniul pe de rost?

- Mmm. Toate imi fac cu ochiul. Si mi s-a facut si foame. Asa incat imi vine greu sa aleg.

- Eu imi aleg o supa de sparanghel si vita la gratar. Iti sugerez la fel.

Hayley accepta si incerca sa nu se uite la preturile mancarii. Pana la urma era o fapta buna , nu? Ceru si apa plata si o bau pe nerasuflate. Jace raspundea la niste mailuri si parea destul de concentrat. Ii urmari visatoare conturul barbiei si buzele care se strangeau parca nemultumite. Ceva il supara, in mod clar. ii privi muschi care se vedeau asa frumos sub camasa de un albastru cenusiu si ajunse din nou la gatul puternic. Incet isi ridica privirea din nou spre chipul lui si observa ca Jace o privea la radul lui, cu o nuanta de mallitiozitate in ochi. Isi lasa privirea jos , simtindu-se vinovata.

ComplicatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum