Capitolul 5

42 2 0
                                    

Detectivul pleca, enervat ca de fiecare data de tonul superior al lui Mattew. Daca nu ii datora atat de multe tatalui lui, nici nu i-ar raspunde la telefon. Stia ca era extrem de destept si de dur, dar era si extrem de increzut. Terminase magna cum laude Harward-ul si facuse afacerile tatalui sau legale. Mentinea relatii bune cu politia si nu odata le trimise pesti mari, cu tot cu dovezi. Nu avea nici un cod al onoarei. Singurul lui cod era sa castige si sa fie primul. Detectivul se intalni cu un prieten foarte bun din politie si ii inmana dosarul lui Kate.

- Maine seara ne vedem la o bere, Dominic. Si sper sa am tot ce vrei pana atunci.

Dominic se duse la masina si manca rapid la un fast food. Era deja seara cand se posta din nou langa hotelul unde locuia Kate. La 22:30 o observa cum coboara singura. Era frumoasa si extrem de sexy. Rochia neagra si stramta ii venea pana la mijlocul pulpelor, iar tocurile inaltea ii facea picioarele frumoase si extrem de lungi. Parul lung si roscat ii punea in evidenta piele alba. Un taxi o astepta si detectictul o urmari. Avea gura uscata de dorinta. Nu se asteptase la o asemenea transformare din partea ei. Era mereu la locul ei. Fumoasa , dar linistita. Iar acum, in fata lui , se afla o vampa in toata puterea cuvantului.

- Cine esti tu , domnisoara Kate? Se intreba mirat Dominic.

O urmari pana la o cafenea de lux din centrul orasului. Era imbracat in niste jeansi negri si un tricou tot negru, dar toata lumea il stia personal sau din auzite. Era un dur si nimeni nu voia sa il supere. O gasi pe tanara asezata la o masa mica langa fereastra. Statea adancita in ganduri si privirea era atintita pe fereastra.

Ii veni un cocktail in culorile curcubeului. Lua o inghititura si isi linse buzele satisfacuta. Se uita atenta la telefon si scrise ceva timp de cateva minute. Mai lua o inghititura si incepu sa priveasca oamenii din bar. Erau 6 mese ocupate. 2 mese pline de fete. Una cu un cuplu si 2 barbati care pareau doar prieteni , una cu un cuplu si una cu 4 barbati care venisera si ei la un pahar de bere dupa serviciu. La cea de-a sasea era un singur barbat , diferit de toti ceilalti, care isi comandase un wiskey si o cafea. Acesta se uita fix la ea, apoi si-a ferit repede privirea. O intriga reactia lui. De obicei barbatii se uitau la ea si incercau sa ii prinda privirea nu sa o evite. Se gandi ca barbatul crede despre ea ca este o prostituata si poate ca nnu si-o permite. Gandul asta ii aduse un zambet pe buze. Se uita la el mai atenta. Era imbracat tot in negru si a vazut ca barmanii se comporta cu el extrem de respectuos. De parca le-ar fi frica de el. Era frumoasa , stia asta. Si totusi el nu voia sa o priveasca. Se prefacu interesata de barbatii cei zgomotosi care isi beau. Acestia o obervasera de cand intrasera in bar si de abia asteptau sa intre in atentia ei. Au inceput sa ii zambeasca, iar in curand chelnerul a venit cu inca un cocktail in culorile curcubeului la masa ei. De la unul din ei. Kate zambi si isi intoarse privirile spre fereastra. Se uita, ca din intamplare, prin incapere si il surprinse din nou pe barbatul singuratic urmarind-o. De data aceasta, nu si-a mai ferit privirea. Parea totusi ca o studiaza curios. Kate avea o memorie foarte buna si stia ca nu il intalnise niciodata. Ceilalti sugerau ca vor fi o prada usoara. Asa incat isi indrepta atentia catre el. ii dadea un sentiment aparte. Si se incalzi gandindu-se cum l-ar domina in pat. Cum l-ar face sa ii strige numele, atunci cand nepasatoare ar pleca pe usa. Ii zambi usor si il fixa cu privirea atunci cand bau din nou din bautura ei colorata. Barbatul care ii facuse cinste se enerva. Se simti inselat , se ridica de la masa lui si porni catre Kate. Aceasta il privi cu un pic de teama. Nu ii placeau huliganii. De aceea mergea numai in locuri stilate. Oameni erau mult mai manierati si mai putin dispusi la brutalitati. Dar , tocmai ce intrase in bucluc.

- Pot sa stau langa tine sa ne cunoastem mai bine? O intreba el retoric, asezandu-se imediat langa ea. Aceasta mari distanta dintre ei zambind in continuare.

- Seara buna sa ai uriasule! Ce vant te aduce pe aici?

Barbatul s-a relaxat imediat si a inceput sa rada zgomotos. Se simtea bine , se simtea dorit. In conditii normale, Kate l-ar fi sedus imediat. Dar acum doar o enerva. Il voia pe barbatul singuratic si nu stia cum sa scape de el mai repede. In plus a observat ca bause cateva pahare in plus si ochii ii erau putin sticlosi. Il uita pentru cateva clipe pe misteriosul strain, concentrandu-se la situatia in care era. Toata relaxarea ei se ducea pe apa sambetei.

- Sunt putin obosita. Azi am avut mult de lucru. Mi-ar fi placut sa conversam mai mult, dar cred ca e timpul sa plec spre casa.

Se ridica cu intentia clara de parasi barul, cand bratul ii fu strans ca intr-o menghina.

- Eu vreau sa mai ramai. E prea devreme sa pleci. Chelner inca un cocktail.

- Nu am nevoie de nici un cocktail. Maine am o zi obositoare si vreau sa ma duc sa dorm.

Spuse asta cu un ton jos si totusi taios, incercand sa isi elibereze mana, care incepea sa o doara. Dar el parea a nu fi observat nimic. Si ii zambea in continuare de parca tocmai ce a zis o gluma buna.

- Hai draguta mea! Nu accept nici un refuz. 

ComplicatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum