H1 : Het Begin

45 5 6
                                    


Hallo Iedereen , leuk dat je dit boek begin te lezen.

Dit is mijn eerste boek dus verwacht niet de mooiste teksten xd.

Ik ben geinspireed door : EefjhuTijger, Danique Nina Volkers en (Mar)Lou Hemmings ❤️

Maar ik doe mijn best.

ps: als je tips hebt of opbouwende kritiek hoor ik het graag.

Veel leesplezier!!

P O V Jeremy

Het begint in het oude huis ven Jeremy : ik ga morgen verhuizen nog de laatste dingen in pakken : tandenborstel, nog een paar kleren, mijn foto's. Mijn moeder roept : Jeremy we gaan eten! Ik kom eraan zeg ik.

Na het eten.

ik ga naar boven en ga in mijn met nog wat youtube kijken. Daarna kijk ik op mijn gsm. 10 uur al, ik ga slapen. Morgen moet ik vroeg op.

De volgende ochtend

Mijn moeder komt de kamer binnen. Ze zegt zachtjes dat ik moet opstaan. Ik wordt rustig wakker. Ik kijk op mijn mobiel 7 uur 30. Ik kom naar beneden er staat alleen voor mij nog ontbijt want mij ouders waren al vroeger wakker. Bijna alles zit al in de auto. Na dat ik ontbeten heb ga ik naar boven. Eerst ga ik douchen. Daarna doe ik de kleren aan die ik gisteren nog had klaar gelegd. Ik kom naar beneden en mijn moeder vraagt of ik nog eens alles wil controleren of er niets meer ligt. Ik ren naar boven : ik kijk ondermijn bed, in de kast, achter de kast. Niets meer roep ik. Mijn ouder hebben al de andere kamer gecontroleerd. Kunnen we vertrekken vraag ik. Ja hoor zegen mijn vader en moeder. Ik ga achterin zitten en pak mijn tas naast me. Mijn pc was ingepakt dus daar moest ik me geen zorgen overmaken. Ik haal uit het voorzakje mijn gms en oortjes en begon muziek te luisteren.

(Na de auto rit)

Eindelijk we zijn er na bijna 3 uur reizen. Ik ga meteen uit de auto en pak mijn tas mee. Mijn vader komt met de sleutel. Ik loop naar binnen en begin het hele huis te bekijken. Daarna vraagt mijn moeder om nog wat tassen te helpen uitladen. Na dat is gedaan gaat iedereen naar binnen. Ik vraag of ik mag kennismaken met de buren. Ok is goed zij mijn moeder. Ik liep naar het huis links van me en belde aan er deed een jongen open. Ik zei een beetje verlegen : Hoi ik ben Jeremy je buurjongen. De jongen zei : Ow leuk ik ben Michael, maar noem me maar link dat doet iedereen. Hij vraag of ik wil binnen komen. Ok zei ik en ik ging met hem naar binnen. Het was een eigenlijk dezelfde grote als mijn huis. Maar heel anders ingedeeld. Link riep zijn moeder en zei dat het de buurjongen was. Ze kwam naar me toe en gaf me een hand. Ik zei, hallo ik ben Jeremy. Ze zei terug aangenaam ik ben Anna de moeder van Link. Link vroeg of ik iets wilde drinken : ik heb cola, fanta en sprite. Cola is goed zei ik. Toen het glas leeg was, vroeg hij of ik wilde mee komen naar zijn kamer. Ik vond het goed en volgde hem naar zijn kamer het was groot en hij had een mooi bureau met een grote pc. Link zei : ik ben aan het skypen met vrienden wil je ze ontmoeten. Ik knikte en we liepen naar zijn bureau. Link zij : hoi jongens dit is mijn buurjongen Jeremy. Iedereen zei hoi.dit is Joost, dit is Don en dit is Harm zei link. Ik zei hoi allemaal. Link vroeg wat mijn hobbies waren.Ik zei lacherig : ik game heel veel. Link zei dat komt goed uit: want wij gamen ook heel veel. Daarna zei Link ga je ook naar de school hier om de hoek. Ik antwoorde ja. Super zei Link dan zit je bij ons in de klas. Jeremy ging dan naar huis en zat op zijn kamer nog wat youtube te kijken en ging daarna slapen.

OMG het eerst hoofdstuk bevat nu al 665 woorden.

Me and My Friends (tijdelijk gestopt)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu