Hoi ik heb weer een neiuw deel voor jullie hopelojk vinden jullie het wat.
Ps : Link en Jeremy of iemand anders van de squat is verliefd
Veel leesplezierP O V Harm
Ik werd lichtjes wakker en zie dat Jeremy op de grond licht. Ik lachte een beetje en probeerde hem wakker te maken. Het lukte niet dus ik ging de rest eerst wakker maken. Iedereen werd wakker behalve Jer. Ik vroeg aan Link wat er met Jer is. Ik krijg hem echt niet wakker zeg ik. Link schrok en voelde eerst of hij nog ademde. Dat deed hij gelukkig nog alleen we probeerden alles om hem wajker te maken wnmaar het lukte niet. Ik vertrouw dit niet zei Don. Hij zei dat hij de ambulance ging bellen want dit gaat niet goed. De ambulance kwam en hij werd megenomen iedereen mocht ook mee naar het Ziekenhuis. Link velde zo snel mogelijk de moeder van Jeremy. Hij zei dat Jeremy niet uit zijn slaap kwam en dat we de ambulance hadden gebeld. De moeder en vader van Jer kwamen snel naar het ziekenhuis. Hij werd naar een kamer gebracht. Toen kwam de dokter en zei dat het heel verstandig was dat wij de ambulance hadden geveld. We hebben eens gekeken en we zagen dat een lichte klap hedft gekregen en zo dat hij in lichte coma ligt. Link schrok daar zo hard van dat hij moest huilen ik Joost en Don troosten hem. Om ons allemaal gerust te stellen zei dat het de mist erge coma was en dat we tegen hem moesten praaten zodat hij niet meer droomde en wilde wakker worden.
P O V Link
Ik kon het niet meer houden toen de dokter zei dat hij in lichte coma lag. Ik begon te huilen en de rest trooste mij. Ik begon het te knuffelen van verdriet er kwamen tranen op zijn arm van mij. Ik zei uit angst : Jermey word wakker please en begon weer te huilen. Don zei dat we misschien moesten onze leuke herringeringen moesten vertellen zodat hij dan misschien door kreeg dat hij niet meer wild slapen en wil praten met ons. Iedereen vond het een goed idee. Ik begon snikked : De allerleukste herringerin dat mij tot nu toe is bij gebleven is onze ontmoeting. Je was verlegen toen je aan belde. Ik vond liet je binnen en ging met je praten we leerden elkaar kennen en ik stelde je voor aan iedereen. Opeens begon Jermey beweging in zijn hand te tonen. Hij hoort ons zij Don ga door Link. Toen je iedereen had ontmoet zijn we nog gaan gamen. Het was super leuk jij won maar dat vond ik niet erg. Er kwam meer beweging zei Joost blijf praten. De volgende dag in de klas je stelde je voor en ging bij ons zitten het was zo tof om dat te zien.
Jermey wert rustig een beetje wakker. Ik kon het niet meer een begon hem te knuffelen van blijdschap. De dokter zei dat het wel een echte goede herringering moest zijn en dat door mijn tranen het Jeremy doordrong. Beetje bij beetje werd jer wakker. Link vroeg hij ja zei ik. Wat is er gebeurt. Ik had een nachtmerrie dat jullie me zouden verlaten zei Jer. Dat is zeker een nachtmerrie zei Joost want dat zouden we booit doen. Je lag in lichte coma zei ik. Je was vast in je slaap met je hooft op de grond gevallen. De dokter zei dat hij nog even ging onderzoeken of hij naar huis mocht. Iedereen ging in de gang wachten. Ik had nog steeds tranen van geluk. Toen de dokter buitenkwam zei hij dat het goed was maar dat hij rustig moest aan doen. Hij kon nog niet zelf staan dus Joost droeg hem naar buiten. Toen we buiten waren brengden de ouder van Jer ons thuis bij Link.
De moeder en vader van Jer bedankten ons dat we de ambulance hadden gebeld en dat we hun optijd hadden verwittigd. Ik zei dat Don het initiatief had genomen. De ouder bedankten en hem va harte en Don begon een beetje te blozen.Jer mocht nog bij mij blijven maar hij moest voor het avond eten thuis zijn. We haalden hel uit de auto en Joost droeg hem naar binnen en legde hem voofzichtig op de bank. Link zei hij. Hij kwam naast hem zitten ik kan je niet genoeg bedanken dat je er voor gezorgd hebt dat ik nog leef. Ik gaf hem een knuffel en liet nog een traan vallen. Daarna riep hij de rest bij zich en bedankte hen ook nog. En Don zeker die de ambulance had gebeld. Daarna gigen ze nog een Film kijken en Jer viel in slaap tegen mijn schouder.P O V Jeremy (voor het onguluk)
Ik ging op mujn luchtved liggen want ik was zeer moe. Maar 2 uur later kreeg ik wat hoofdpijn en koud.ik dacht dat dit wel zou weg gaan dus bleef liggen. Opeens kreeg ik een nachtmerrie dat ik werd gepakt door die pestkoppen en dan de rest me zag. Ik riep om hulp maar ze liepen gewoon weg. Ik had zoveel pijn waardoor ik bleef liggen. Toen hoorde ik opeens de cerenes van de ziekenwagen. Ik dacht dat ze me gingen helpen maar nee ik eag niemand om me heen. Toen ik opeens iemand hoorde huilen. Het was Link. Ik echt niet hebben dat Link huilde en ik niets deed. Dus ik wilde wakker worden om te kijken of dit geen droom was. Ik probeerde maar mijn lichaam werkte niet mee. Ik voelde druppels op mijn gezicht vallen en dan op eens een warm persoon tegen me. Ik hoorde Link ook zijn herrinneringen vertellen. Ik kon dit niet langer hebben dacht ik. Ik probeerde er alles aan om wakker te worden. Mijn hand hielp mee dan mijn arm, been, ander been. Dan probeerde ik mijn ogen te openen het was zo zwaar maar ik doe het voor Link dacht ik. Ik wurme me zo gard dat ik eindelijk controle kreeg over mijn lichaam. En dee voorzichtig mijn ogen open. Ik zag Link voor me zitten in tranen. Hij knuffelde me en ik hem ook. Wat is er gebeurt. Ik zag waar ik was. In het ziekenhuis. En opeens zag ik iedereen staan. Ik zei : ik had een nachtmerrir dat jullie me verlieten terwijl ik in nood was. Opeens ging iedereen weg. Ik raakte een beetje in paniek maar ik hoorde de dokter nog zei dat hij me ging onderzoeken of ik naar huis mocht. Na het onderzoek zei hij tegen mij : Je mag naar huis. Ik was echt blij en probeerde recht te zitten, dat luktemaar staan niet dus joost pakte me op en droeg me naar de auto van mijn ouders. Toen we thuis waren pakte Joost me voorzichtig op en legde me op de Bank bij Link thuis. Ik kon al genoeg zien. Dus het eerste wat ik deed was Link bedanken. Ik zei : Link, ik kan je niet genoeg bedanken dat je zo goed hebt gezorgd voor me door jouw te horen huilen en je tranen te voelen werd ik wakker. Ik jwam naast me zitten en gaf me een hele fijne knuffel. Ik hoorde hem nog snikken en ik liet ook nog een traan vallen. Daarna wilde ik de rest bedanken. Joost voor de goede zorg. Bv het dragen van mij het uberhaut bezord zijn om me, me te beschermen tegen pestkoppen. Ik haf hem een lange knuffel. Toen Harm. Bedankt dat jij me direct wilde wakker maken, dat jij het als eerste zag anders was ik er nu misschien niet meer. Na de knuffel met harm ging ik nog Don bedanken. Bedankt dat jij de ambulance had gebeld, dat jij doorhad dat het anders niet goed kwam. Na een lange knuffel gingen we op de bank zitten en een film kijken. Ik was moe en viel in slaap tegen Link. Hij vreef over mijn rug en viel zelf in slaap.
Bedankt om te lezen dit was al weer Hoofdstuk 5 echt leuk om te schrijven.
Echt zo lang maar hopelijk vonden jullie het leuk.
JE LEEST
Me and My Friends (tijdelijk gestopt)
ФанфикDit verhaal gaat over Jeremy die verhuisd en zo de squat leert kennen de personages zijn : Jeremy (natuurlijk) Link, Joost, Harm en Don Maar ook Lisa en Roos. (Ik geef Don ook een rol omdat hij bijna geen fanfiction heeft) Veel Leesplezier!