Hoi iedereen weer een nieuw hoofdstuk
Veel leesplezierO P V jeremy
Ik word wakker ik voel me een beetje ziek maar ik denk het gaat wel. Ik loop de trap af en zie mijn ouder aan tafel zitten. Ze zeggen goeiemorgen jeremy. Ik zeg het zelfde en ga zitten. Na het ontbijt doe ik mijn hele ochtend routine. En ben klaar om te vertrekken. Waar wacht je op vroeg mijn moeder op Link zei ik mijn buurjongen we faan samen naar school. Oke zei ze en ging naar boven. Toen werd er aan gebeld het was Link. Hij gaf me een knuffel (vriendscappelijk) en vroeg hoe het ging met mijn wondes. Beter zei ik en we gingen naar school. Toen we aan kwamennzag ik Joost staan. Ik begroette hem en ging met hem naar de fietsenstalling. Ik was even bang dat ik de pestkoppen zou zien maar besefte me dan dat Joost en Link er waren. We gingen op de speelplaats en zagen Don en Harm staan. ik zei hey tegen hun maar toen ging de bel. (Skipping les ) in de pauze gingen we in groep op de bank zitten. We vertelden over hoe leuk het gisteren was , en toen begon Don te vragen hoe het ging met mijn wonden ik zei dat het al beter was. Zeker door dokter Don zei ik. Iedereen moest er hard om lachen. Maar even serieus nog maals bedankt iedereen zei ik. Iedereen zei geen probleem daar heb je vrienden voor. De pauze was voorbei en we gingen naar de les. Toen we uit de laatste les kwamen liepen we samen naar buiten. Ik zorgde ervoor dat Joost achter me liep en dat de andere voor me liepen. Link vroeg of iemand wilde blijven slapen want het was vrijdag. Iedereen vond het goed. Ik kwam thuis en riep : Hoi Mam en Pap. Ze reageerden met hoi jeremy. Toen Mam klaar was met op de pc werken vroeg ik haar of ik vanavond mocht blijven slapen bij Link. Ok maar in het weekend doe je dan wel je huiswerk zei ze. Oke zei ik. Ik begon meteen mijn spullen te maken voor de nacht. Ik belde Link op om te vragen wanneer ik mocht komen hij zei dat als ik wou ook nu al mocht komen. Ik zei tegen mam dat ik vertrok en ze zei : Veel plezier. Ik belde aan bij Link hij deed bijna meteen open ik schrok een beetje. Hij lachte en liet me binnen. Wil je iets drinken vroeg hij. Is goed zei ik. Hij pakte wat cola zn sprite uit de koelkast en gaf mij het glas. De anderen komen binnen een uurtje ofzo.
Link vroeg of we al een beetje gingen oefenen met de mario cart. Ik knikte en ging mee. Na 4 matches was het gelijkspel. Goed gespeeld zei ik. Jij ook jer zei hij. Toen horden we de deurbel het waren Don, Joost en Harm. We gingen samen wat drinken en ging boven gamen op de wii u. Na zo'n 2 a 3 uur stopten we en gingen we een serie op netflix kijken. Uiteindelijk was het 2 uur en besloten we allemaal naat bed te gaan. Link sliep in zijn eigen bed en wij hadden allemaal een slaapzak en een luchtbed mee. Ik was echt moe en viel in slaap.Bedankt om te lezen hopelijk hebben jullie genoten van hoofdstuk 4. 😃
JE LEEST
Me and My Friends (tijdelijk gestopt)
FanfictionDit verhaal gaat over Jeremy die verhuisd en zo de squat leert kennen de personages zijn : Jeremy (natuurlijk) Link, Joost, Harm en Don Maar ook Lisa en Roos. (Ik geef Don ook een rol omdat hij bijna geen fanfiction heeft) Veel Leesplezier!