Hoi , leuk dat je dit leest. Hopelijk ga je genieten van hoofdstuk 2.
ps: het is het 2 de middelbaar waar Jeremy naar toe gaat.
Veel leesplezier!!
P O V Jeremy
Ik word wakker van het gepraat beneden. Het zullen mijn ouders wel zijn. Ik sta op en wandel nog moe naar benden. Mij moeder en vader zeggen goedemorgen tegen me. Ik doe hetzelfde en ga zitten. Ik eet het ontbijt op en ga me klaarmaken voor school. Ik ga douchen, poets mijn tanden en zoek wat kleren uit. Daarna maak ik mijn boeken tas: pennenzak met balpennen en potloden, cursusblok en mijn schrift. Ja ik kijk op mijn gsm en ga mijn fiets pakken. Ik zeg mijn ouders gedag en rij naar school. Ik ga naar de fietsenstalling en kom op de speelplaats. Ik zie Link staan met zijn vrienden. Link ziet me en komt naar me toe.
P O V Link.
Ik had net mijn fiets weg gezet en zat te praten met iederee. Plots zie ik Jeremey aan komen ik loop naar hem toe en zeg of hij bij ons wilt komen staan. Jeremy is nog een beetje verlegen merkte ik maar toen iedereen hem een hand gaf was hij al een rustiger. Toen ging de bel ik leidde de weg voor Jeremy. Hij volgde mij tot aan de klas. Iedereen kwam binnen en ging zitten. Kom maar hier zitten zei ik. Het was onze klassen leraar die ik vorig jaar ook had. Ze zag dat Jeremy nieuw was en zei dat hij naar voren mocht komen om zich voor te stellen.
P O V Jeremy
Ik werd naar voren geroepen en stelde me voor. Ik zei : Ik ben Jeremy, ik ben 13 jaar oud, ik game heel graag en ik ben enig kind thuis. Daarna liep ik naar de plaats bij link. Net voor ik ging zitten zag ik een heel mooi meisje naar me staren. Ik liet niets merken dat ik haar echt zo mooi vond en ging zitten. Daarna zei de leerkracht dat iedereen zijn/haar naam mag zeggen. Ik luisterde naar iedereen maar ik wilde zeker weten wie dat mooie meisje was. Ze heette Roos, wat een mooie naam dacht ik. Daarna ging de bel. Ik liep met de jongens mee naar de speelplaats. Ze zagen dat ik een beetje aan het dromen was en Don vroeg waar ik aan dacht. niets zei ik. Maar ze hadden al lang door dat ik in de klas zat te staren naar Roos. Harm zei ik denk dat ik weet aan wie je dacht. Aan Roos zei hij. Ik werd verlegen en keek naar de grond. Joost gas me een schouderklopje en zei dat het niet erg was. Ik staar ook naar een meisje. Ik vroeg naar wie. Joost zei naar Nina. Ik voelde me minder verlegen toen hij dat zei. Toen zei Don of we konden afspreken. Iedereen vond het goed. En Link zei in mijn oor dat hij we wel ging komen ophalen. Toen ging de bel ik ging naar huis en vroeg aan mijn ouders of ik naar mijn vrienden mocht om 5 uur. Het mag zei ze maar kom voor het avond eten thuis. Is goed mam zei ik. Ik ging op mijn bed liggen en keek nog wat video's op youtube. Opeens ging de bel. Ik liep snel naar beneden en deed open het was Link. Kom je mee zei hij. Ja ik riep naar mijn moeder dat ik weg was. Ze hoorde het en riep oke. Link vroeg mijn nummer. Ik gaf het hem en hij sloeg het op in zijn contacten en stuurde het door naar Don. Is het ver vroeg ik. nee hoor het is een paar straten verder zei Link. Ik pakte mijn fiets en we vertrokken. Eenmaal aangekomen bij Don belde Link aan. Don deed open en we zetten onze voor het huis.
P O V Don
Ik ga een groepsapp maken dacht ik. Ik pak mijn telefoon.
Dontie heeft eeen groepschat gemaakt.
Dontie heeft Joost:D, Link XD en Harm :) toegevoegt.
Joost:D : hoi
U : kan je het nummer van Jeremy wil doorsturen Link.
Link XD: ik heb het niet maar haal hem straks op en vraag het dan.
U: ok
Link XD: ik heb het ********** .
Dontie heeft Jeremy ;) toegevoegd.
De Bel ging daar is vast Joost en Harm zij zijn altijd op tijd dacht ik. Ik doe de deur open en het is Joost en Harm. Hoi zij ik en liet ze binnen nog geen 10 minuten later stonden Link en Jeremy voor de deur. Zet maar de fietsen voor de deur zei ik. Na te hebben gegamed op de Wii U en veel gepraat te hebben zijn Jermey en Link naar huis gegaan. En Joost en Harm niet veel later ook. Ik zwaaide iedereen uit en ging op mijn gsm.
Dontie: bedankt voor de leuke avond jongens
Joost:D : Np was gezellig moeten we vaker doen
Link XD: ja was super leuk vaker doen
Jeremy ;) : ja bedankt dat ik mocht komen
U : Np was leuk , tot morgen
Ik legde mijn gsm weg en ging slapen want door de avond was ik heel moe geworden.
JE LEEST
Me and My Friends (tijdelijk gestopt)
FanfictionDit verhaal gaat over Jeremy die verhuisd en zo de squat leert kennen de personages zijn : Jeremy (natuurlijk) Link, Joost, Harm en Don Maar ook Lisa en Roos. (Ik geef Don ook een rol omdat hij bijna geen fanfiction heeft) Veel Leesplezier!