Hi, weer een nieuw deel kan niet stoppen heb heel veel inspiratie xd.
Veel Leesplezier
P O V Jeremy
ik kwam opeens wakker. Hoe laat was het ik kijk gelukkig was het 7 uur mijn wekker ging pas om 7 uur 30. Ik stond en ging eten. Dan maakte ik me klaar voor school. Toen ik bij de deur stond kwam mam en gaf me nog een kus. Ze zei tot vanavond. Ik zei hetzelfde en vertrok. Toen ik op school aan kwam en mijn fiets daar neer zette en verder liep kwam ik tegen een groep jongens van mijn klas. Jeremy toch zij iemand. Ja zei ik een beetje bang. Toen opeens pakte ze mijn rugzak af en gooiden mijn spullen eruit. Ik wil de iets zeggen maar voor ik het wist hadden ze me vast. 1 van hen begon mij uit te schelden: Nerd, klein mietje, je bent niks waard. Daarna begonnen ze me te schoppen en te slaan tot ik in de grond lag ze pakten me op en hielden me vast tegen de muur en begonnen verder te schoppen. Ik kon het niet meer uithouden en barstte het uit van de pijn. Ze riepen mietje enz. Toen opeens hoorden ze iemand de fietsen stallening binnen komen ( ja was een apparte kamer). Het was Joost, Don, Link en Harm. Ik huilde heel hard en riep om hulp. Joost hoorde het en riep : Stop wat doen jullie. De pesters hoorden het en liepen we en lieten Jeremy op de grond vallen. (Joost was een stuk groter waardoor ze bang waren) Ze liepen naar me toe. Ik lag op de grond te kreunen van pijn. Link en Joost hielpen me recht zitten, Harm pakte al mijn spullen bij elkaar en Don pakte zakdoekjes uit zijn tas en deed het tegen mijn wonden op mijn knieën en armen. Ik had ook grote blauwe plekken. Link en Joost vroegen wat er was gebeurt. Ik zei snikkend van de pijn: toen ik mijn fiets had gezet pakten ze me vast en pakten mijn tas af en gooiden er alles uit. Daarna schelden ze me uit, schopten ze me en sloegen in mijn gezicht. Iedereen luisterde en pakte ma voorzichtig op. Thx jongens zei ik. Geen probleem zei Link en Joost alles voor vrienden. Ik steunde op Link en Harm. Ik vroeg aan Link of hij met me volgende keer naar school wilde gaan. Zeker zei hij ik laat je niet in de steek.
P O V Joost
Ik kwam met Don,Harm en Link naar fietsenstalling. We hoorden hard gehuil en geroep. Ik liep verder en zag dat Jeremy geslagen werd. Ik riep : Stop daarmee! Mijn woede was heel groot. Ik liep er naar toe met de rest achter mij. Maar de pestkoppen waren net te snel weg gekomen. Anders had ik ze geslagen dacht ik. Ik en Link hielpen hem overeind. Harm pakte zijn spullen bij elkaar. En Don verzorgde zijn wonden. Hij had ook wat blauwe plekken. Ik voeg wat er precies was gebeurt hij zei :toen ik mijn fiets had gezet pakten ze me vast en pakten mijn tas af en gooiden er alles uit. Daarna schelden ze me uit, schopten ze me en sloegen in mijn gezicht. Iedereen keek hem bezorgt aan. We hielpen hem overeind maar hij liep mank dus Link en Harm lieten zijn armen voorzichtig op hen rusten. Hij bedankte ons. Ik en link zeiden alles voor vrienden. Ik zag dat hij glimlachte naar ons. Hij voeg nog aan Link of hij mee wilde gaan naar school volgende keer. Link antwoordde heel lief : zeker ik laat je niet in de steek.
P O V Jeremy
Echt wat een lieve vrienden heb ik toch ik wist gelijk bij de eerste ontmoeting van Link dat hij en zijn vrienden leuk waren. Ik had echt nog pijn zeker toen ze me lieten vallen op het einde. Na de pauze kwam Joost terwijl hij zijn jas pakte bij mij staan. Ik denk dat hij echt wilde dat ik weer werd gepakt. Toen de bel ging vroegen ze of ik skype had zodat we konden mee vanavond spelen op de pc. Ik had het hen gegeven. Toen we naar buiten gingen was ik iets vergeten dus liep nog snel naar de klas. Ik kwam buiten en ik zag de groep een beetje verder lopen. Toen werd ik opeens vanachter vastgepakt en er werd een hand voor me mond gedaan. Ik wist dat het de pestkoppen waren. Ze pakten me vast tegen de muur. Ze schopten me. Ik schreeuwde super hard. Joost had het gehoord en keek om. Hij zag me en riep de groep en liep zo snel mogelijk naar me toe. Hij pakte de 2 jongens en hield hun tegen de muur. Ik sloeg 1 naar de grond en de andere liep heel snel weg. Toen kwam Mevrouw bakker en zei dat Joost en ik naar het kantoor moesten komen ondertussen liep die pestkop die Joost had geslagen weg. Toen we daar zaten legde Joost het uit. Hij zei dat hij niet kon toezien dat zijn vriend werd geslagen, geshopt en uitgescholden werd. Mervrouw bakker zag mij zitten en vroeg hoe het ging. Ik toonde mijn wonden. Ze schrok en liet ons gaan. Voor dat jullie gaan zei ze, wie was het die Jeremy pestte. Joost zei : Joachim, David, Emiel en Jens. Daarna liep ik samen met Joost naar buiten. De rest van de groep vroeg wat er nu was gebeurd. Ik zei dat ik werd vastgepakt , geslagen en uitgescholden. Maar Joost zag het en sloeg van die pestkoppen. We liepen verder en ik zei in het oor van Joost : Dank je Joost . Geen probleem zei hij terug. Toen ik thuis kwam probeerde ik alles te verbergen voor mijn ouders. Gelukkig lukte het me. Ik ging achter de computer zitten en zetten skype aan. Ze belden me en we speelden lang overwatch en csgo. Tot ik een bericht kreeg op mijn gsm. Ik zag in de groepschat dat Don Roos en Nina heeft toegevoegd. Ik aan Don : heb jij Roos toegevoegd?Ja zei hij. Mag het niet zei hij. het mag wel zei ik een beetje blozend. Ik zeg gedag aan iedereen, poets mijn tanden en kruip mijn bed. Mijn wonden doen nog altijd pijn.ik app nog Link wanneer hij me komt ophalen hij zegt om 8 uur 15 zegt hij ok is goed app ik terug. Maar ik ben echt moe dus ik ga slapen dacht ik bij mij zelf.
Dit was alweer Hoofdstuk 3 hopelijk vonden jullie het leuk.
JE LEEST
Me and My Friends (tijdelijk gestopt)
FanfictionDit verhaal gaat over Jeremy die verhuisd en zo de squat leert kennen de personages zijn : Jeremy (natuurlijk) Link, Joost, Harm en Don Maar ook Lisa en Roos. (Ik geef Don ook een rol omdat hij bijna geen fanfiction heeft) Veel Leesplezier!