1»karma is a bitch

321 58 261
                                    

Χαζοχαρουμενα τρεχουν ανεμελα στις σκαλες.

Ξεκωλα βγαζουν σελφιζζζ με θεα το ετοιμοροπο κτιριο και τους κωλους τους #firstdayofschool#selfie#hot#nofilter

Καθηγητες περιφερονται με πιο ντεντ βλεμμα και απο τον κυρ μητσο τον μπακαλη της γειτονιας.

Και καπου εκει αναμεσα τους και εγω, να κρατιεμαι απο τα καγκελα του προαυλιου σαν τον κοντο απο τους Νταλτονς που μολις τον μπαγλαρωσε ο Λουκι Λουκ,να κλαιω γιατι απο σημερα αρχιζουν ξανα τα βασανιστήρια.

Και αν δεν καταλαβατε ακομα τι μερα ειναι σημερα πρεπει να ειστε πιο ηλιθιοι και απο την Ντορα την εξερευνητρια γιατί ελάτε παραδέχτειτε το η κοπελίτσα ήταν τόσο μπουντουβ που ο σύλλογος των εξερευνητριων πρέπει να την κρατούσε από λυπηση.

Οκ, δεν υπάρχει λόγος να πανικοβαλλομαι από τωρα, ψυχραιμία και παμε, το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να βρω την κουλ παρεα μου...νταξει για να λέμε και αλήθειες το τσούρμο με τα σπασικλακια που απλά με ανέχονται και σαπιζουμε παρέα.

Το χω,θα το παίξω αορατη...

Βαθιά ανασα, παίρνω το αδιάφορο βλέμμα της αγελάδας και προσπαθώ να περάσω απαρατήρητη από το τσούρμο των βλαμμενων στο προαύλιο.

Εδώ και ώρα περιφέρομαι σαν άψυχο ον, αποτελώντας την ζωντανή απόδειξη ότι τα ζόμπι υπάρχουν και ότι το walking dead δεν μας λέει ψεματα, προσπαθώντας να βρω τα σπασικλακια μου.

Αλλά χευυυυ τουλάχιστον το σχέδιο μου μάλλον έχει πιάσει, δεν μου έχει δώσει κανείς σημασία.

Λες τελικά να έπιασε, να έγινα αορατη και επιτέλους να ανακάλυψα την σούπερ δύναμη μου?????

Πωωωω τέλεια αυτό γαμ-

"Πρόσεχε που πας ρε στραβαδι!"

Σκατά! Πανω που νόμιζα ότι θα εκπληρωνα το όνειρο μου να γίνω αόρατη σούπερ ηρωίδα φαίνεται πως έπεσα πάνω σε κάποιον.

"Εεεε χελουυυ,ακούς που σου μιλάω ή χαζεψες τελείως?"

Και τότε ξυπνησα από τον λήθαργο μου και κοίταξα πάνω σε ποιον επεσ-

ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ??? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΕΣΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΙΘΑΝ?????

Το καρμα πρέπει να με μισει, εγώ φταιω που οπότε βλέπω γριουλα στο δρόμο την βοηθαω να περασει απέναντι για να τα έχω καλά μαζί του αλλά δεν φαίνεται να το εκτιμάει...

"ΑΟΥ" φωνάζω καθώς η παλάμη του προσγειώνεται στο αθωο μου κεφαλακι."Είσαι βλαμμενο παιδί μου τι με βαρας??"

ᏴႮՏͲᎬᎠ ҒϴᎡ ᏞᏆᏙᏆΝᏀМесто, где живут истории. Откройте их для себя