''AAAAAAAAAAAΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑAA ΊΘΑΝ ;;;;'' Τα μπιρμπιλοτα κουταβισια ματάκια μου ανοίγουν διάπλατα στην θέα του σεξομανή μπαμπουίνου που έχει κάνει την ζωή μου ζωντανή κόλαση.ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΆ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ Η ΠΑΛΙΟΑΝΩΜΑΛΑΡΑ;;;
''ΑΜΠΥ;;ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΕΔΩ;'' Το βλέμμα του είναι εξίσου ξαφνιασμένο και τρομοκρατημένο με το δικό μου καθώς με κοιτά σαν να έχει δει το φάντασμα του προπάππου του, του κυρ Περικλή.
Ανοιγοκλείνω τα μάτια μου γιατί το θέαμα μπροστά μου μάλλον είναι αποκύημα της φαντασίας μου.
Ναι ναι, είμαι απόλυτα σίγουρη! Απλούστατα έχω να φάω αρκετή ώρα και έχω παραισθήσεις από την πείνα, αυτό φταίει, μα φυσικά!
Ανοίγω ξανά τα ματάκια μου με την ελπίδα να το φαντάστηκα όλο αυτό αλλά για δες, ο ουρακοτάγκος στέκεται ακόμα μπροστά μου με την ίδια ηλίθια παγωμένη έκφραση.
''ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΡΕ ΑΝΩΜΑΛΟ ΣΑΛΑΧΙ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ KAI ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ EΣΥ ΜΑΖΙ ΤΗΣ;; ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΠΕΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ;'' Ουρλιάζω ξεψυχισμενη και κάνει ένα βήμα πίσω ξαφνιασμένος.
Θα περάσει κανας περαστικός και θα με δει ντυμένη σαν το λετσο, ξεμαλιασμενη να γκαριζω σαν υστερική και θα καλέσει τους κυριουλιδες απ' το Δαφνί να με μαζέψουν, το βλέπω.
''Η ΚΥΡΙΑ ΕΥΤΕΡΠΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ;ΣΚΑΤΑ! Αμπυ να σου εξηγήσω.'' Με κοιτάει σοκαρισμένος γουρλωνοντας τα μάτια του.
ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ!
Είναι πληρωμένος δολοφόνος και ήρθε να μακελεψει την γιαγιά μου!
Το ξερα ότι ο Κυρ Θωμάς που χει το μανάβικο ποτέ δεν την συγχώρεσε που σταμάτησε να ψωνίζει από αυτόν!!
Μισό λεπτό όμως... ας είμαστε ρεαλιστές, ο Ίθαν παραειναι ηλίθιος για να γίνει καλοπληρωμενος δολοφόνος.
Άρα...;;
....
Ο ΧΡΙΣΤΌΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΏΔΕΚΑ ΑΠΌΣΤΟΛΟΙ!
''ΤΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΡΕ ΣΚΟΥΛΙΚΙ, ΟΤΙ ΠΗΔΗΞΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ 18ΧΡΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΗΡΕΣ ΣΒΑΡΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΘΩΕΣ ΓΡΙΟΥΛΕΣ;;;'' Φωνάζω έξαλλη και απορώ με τον εαυτό μου που δεν έχει ξεκινήσει να τον βαράει ανελέητα ακόμα.
Ίσως επειδή είναι διπλάσιος μου και εγώ δεν έχω ούτε μισό μυ στο σώμα μου...
''Τι; Τι λες πας καλά παιδάκι, σε έχει βαρεσει η στέρηση στο κεφάλι;; Και σταματα να ουρλιαζεις σαν παραπληγικο και ακου..εγω..εμ να..πως να το πω...''
YOU ARE READING
ᏴႮՏͲᎬᎠ ҒϴᎡ ᏞᏆᏙᏆΝᏀ
Humor"AAAAAAAAAAAAA ΊΘΑΝ ??????" "ΑΜΠΥ????ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΕΔΩ????" ''ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΡΕ ΑΝΩΜΑΛΟ ΣΑΛΑΧΙ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ KAI ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ EΣΥ ΜΑΖΙ ΤΗΣ?????ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΠΕΣ...