10» Chewbacca

75 10 42
                                    

ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΈΞΤΡΑ ΛΟΝΓΚ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΎΜΕΝΗ ΣΉΜΕΡΑ













"Κύριε Πιτ είμαι σίγουρη πως είναι απόλυτα ικανός να βρει και μόνος του το ιατρείο χωρις την βοήθεια μου." Λέω με μια τελευταία απεγνωσμένη προσπάθεια να αλλάξω την γνώμη στον γυμναστή.

"Ναι λες και γω είχα την παραμικρή όρεξη να πάμε μαζί παρεούλα." Λέει ειρωνικά ο Ίθαν κρατώντας το αριστερό μάτι του με το χέρι του με μια ζωγραφισμένη έκφραση πόνου στο πρόσωπο του την οποία οφείλω να παραδεχτώ ότι απολαμβάνω ιδιαίτερα.

Χεχεχεχε, καλά να πάθεις βλήμα σου άξιζε.

"Εσένα ποιος σου μίλησε ρε χλεχλε?" Ρωτάω εξαγριωμένη έτοιμη να τσακωθω πάλι αλλά ο κύριος Πιτ μάλλον δεν έχει και πολλά κέφια.

"Πάψτε είπα και πηγαίνετε μαζί τώρα, μην με αναγκασετε να το ξαναπώ." Είπε αυτή την φορά αυστηρά και μαζεύτηκα στην θέση μου.

Ξεκίνησα ηττημένη τον δρόμο μου προς το ιατρείο προσπαθώντας να μην κουτσαινω παρά τον αφόρητο πονο που ένιωθα.

Καθώς απομακρυνομουν από το γυμναστήριο άκουσα βαριά βήματα πίσω μου και αμέσως κατάλαβα ότι ανήκαν στο ανεγκεφαλο δίποδο ονόματι Ίθαν.

Ξεφυσηξα αγανακτισμένη και επέλεξα να μην γυρίσω να του μιλήσω ώστε να αποφύγω να τσακωθω μαζί του. Έτσι συνέχισα αμίλητη τον δρόμο μου προς το ιατρείο με αυτόν να με ακολουθεί από πίσω μου.

Να πάρει, ο αστράγαλος μου με έχει κυριολεκτικά πε θά νει.

Φτάνω έξω απ' το ιατρείο και χτυπάω την κλειστή πόρτα χωρίς να πάρω απάντηση.

"Είναι κανείς εδώ?" Ρωτάω χτυπώντας ξανά την πόρτα αλλά και πάλι τζιφος.

"Γειαα σαας, είναι κάνεις μέσα?" Ρωτάω ξανά χτυπώντας και ακούω τον Ιθαν να ξεφυσαει.

Με γρήγορα βήματα περνάει από δίπλα μου σπρώχνοντας με, με τον ώμο του και ανοίγει την πόρτα.

"Πόσες φορές έπρεπε να χτυπήσεις για να χαμπαριασεις ότι δεν είναι κανείς μέσα μου λες?" Λέει ειρωνικά μπαίνοντας μέσα στον άδειο χώρο και τον ακολουθώ κλείνοντας την πόρτα πίσω μου.

"Λέγεται ευγένεια ξέρεις, δεν μπουκαρω έτσι σε δωμάτια." Λέω θυμωμένη και σταυρώνω τα χέρια μου κάτω απ' το στήθος μου.

"Βασικά λέγεται ηλιθιότητα, αλλά ότι σε κάνει να κοιμάσαι πιο εύκολα τα βράδια." Απαντάει απαξιωτικά και μου γυρίζουν τα λαμπάκια.

ᏴႮՏͲᎬᎠ ҒϴᎡ ᏞᏆᏙᏆΝᏀWhere stories live. Discover now