2»Chemistry class

221 42 285
                                    

ΚΑΖΑΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ!

Εγω θα σας πω πως να βασανιζετε τον κοσμακη στην κολαση, απλα παρτε εναν Ιθαν και θα κανει αυτος οοοοληηη την δουλεια και με το παραπανω.

Εδω και δυο βδομαδες που εχει αρχισει το σχολειο δεν λεει να με αφησει σε χλωρο κλαρι!

Στην αρχη πιστευα πως μετα απο μια φορα θα βαρεθει και θα σταματησει, αλλα οοοχιιιιιιι εκει να μου σπαει τα νευρα.

Και μαλλον εχει ανακαλυψει πως να τηλεμεταφερετε γιατι οπου και να παω, τσουπ θα πεταχτει απο καπου σαν την θειτσα.

Παω στην ταξη? ΤΣΟΥΠ Ο ΙΘΑΝ!

Παω στην τραπεζαρια? ΤΣΟΥΠ Ο ΙΘΑΝ!

Παω στις τουαλετες? XA εκει δεν μπορει να με βρει γιατι ειναι γυναικειες.

ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑ.

Oποτε guess where Abby hiding all the fucking time?? το νεο επιτραπεζιο για ολη την οικογενεια που θα συναρπασει μικρους και μεγαλους.

Γιεππ ακριβως, πλεον στα διαλλειματα την βγαζω παρεα με το ρολο τουαλετας...

Και εκει που περπαταγα ηρεμα και ωραια, απολαμβανοντας την μοναξια μου αφου ο Καιλ ηταν αφαντος, ενα χερι τυλιγεται γυρω απο τον ωμο μου...και ναιι ηταν του Ιθαν.

Οχι ρε φιλε απο τωραα...

"Χευ Αμπυ το ξερεις οτι εισαι σαν ζωγραφιά ?" αρχισε να λεει με ενα περιπεχτικο τονο (οχι ψαρι τονο).

"Ε?"

"Ναι σου λεω, μοιαζεις με κατι που θα ζωγραφιζα με το αριστερο μου χερι" λεει σοβαρα και ξεσπαει σε γελια μαζι με την παρεα του που ειναι λιγο πιο περα και τοση ωρα μας κοιταζε.

"Τα λεμε μετα." μου φωναζει πριν φυγει, για να παει στον σορο με ανεγκεφαλα που αποκαλει φιλους του.

"Ναι βρε, μην χαθουμε!" Αχ παναγια μου, τι αμαρτιες πληρωνωωωωω???

Και σαν να μην εφταναν ολα αυτα σημερα οι καθηγητες επειδη βαριουνται την ανουσια ζωουλα τους( μικρη παυση για ταυτηση ) αποφασησαν να μην γινει μαθημα σημερα που σημαινει πως εγω θα πρεπει να την βγαλω στις τουαλετες ΟΛΗ ΜΕΡΑ εαν δεν θελω να πεσω πανω στο βλημα και την παρεα του παλι.

Γιουπιιι...

Aφου φροντησα να περιμενω για να αδειασει η ταξη της χημειας για να μην πεσω πανω σε καποιον σαν αντικοινωνικο ον που ειμαι, μπηκα μεσα για να ψαξω τα ακουστηκα μου που ξεχασα εδω χθες.

ᏴႮՏͲᎬᎠ ҒϴᎡ ᏞᏆᏙᏆΝᏀWhere stories live. Discover now