ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.
"ΓΙΑΤΊ ΕΊΣΑΙ ΕΔΏ?? ΔΕΝ ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΜΟΛΙΣ ΣΕ ΜΆΖΕΨΕ Ο ΧΟΣΕ???" Δεν μπορει να συμβαίνει αυτό σε μένα..."ΚΑΙ ΣΉΚΩ ΤΏΡΑ ΑΠ' ΤΟ ΓΡΑΣΊΔΙ ΜΟΥ ΜΙΚΡΌ ΓΙΔΙ!" Άρχισα να φωνάζω υστερικά τραβώντας τον απ' το πόδι με την ελπίδα να σηκωθεί.
"Χεχ βασικά ο Χοσέ επειδή είναι πιο στραβος κι από γκαβη γριούλα που έχει καταρράκτη, μυωπία και αστιγματισμο στο δεξί μάτι, πηρε καταλάθος τον Κάιλ."
Εμ.
Εμ.
ΠΩΣ?
ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΈΝΑ?
"ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΩΣ Ο ΆΛΛΟΣ Ο ΗΛΊΘΙΟΣ ΈΠΑΙΡΝΕ ΛΑΘΟΣ ΒΛΉΜΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΤΊΠΟΤΑ???"
"Πφφ καταρχάς πάψε να φωνάζεις μέσα στο αυτακι μου... Και δεν ήθελα γιατί θα με πήγαιναν στο σπίτι του Πιτ και πάντα βρωμάει από τους τόνους βιολογικών κρεμων που φοράει η μητριά του. Έχω ευαίσθητη μυτούλα Αμπυ κατάλαβε με... Οπότε είπα καλύτερα να μείνω εδώ, τέλειο?"
Χαχ φυσικά ρε συ τι λες τώρα ναι τέλεια, υπέρλαμπρα...
ΜΕ ΔΟΥΛΕΎΕΙ ΈΤΣΙ???
"Ελαααα άσε μεεεε." Μουρμουριζει και απλώνεται ακόμα περισσότερο σαν το χταπόδι πάνω στο φρεσκοκομμένο γκαζόν.
"Τι να σ' αφήσω ρε ζώον???? Σήκω πάνω να δούμε τι θα κάνουμε τώρα!!"
"ΠΦΦΦΦ... Καλααα." Λέει μουτρωμενος και σηκώνεται με τα χίλια ζόρια από κάτω.
Το μεθυσμένο μουλάρι όμως παραπατάει και στηρίζεται πάνω μου.
ΓΚΡΡΡΡ.
Ψυχραιμίαααα.
"Λοιπόν, πάμε πάνω να δούμε τι θα κάνουμε." Του λέω ήρεμα προσπαθώντας να κρατήσω την ψυχραιμία μου και να μην αρχίσω να τον διαολοστελνω.
"Μμμ..." Μου γνέφει θετικά με ένα χαζοχαρουμενο γέλιο να συνοδεύει την απάντηση του και βολεύεται καλύτερα πάνω στον ώμο μου.
Υπομονή Αμπυ...
Με τα χίλια ζόρια μπαίνουμε μέσα στο σπίτι προσπαθώντας να πείσω τον Ίθαν να μην χαχανιζει σαν χαζοχαρουμενη γκόμενα σε ραντεβού σε κάθε βήμα που κάνουμε.
"Πάψε επιτελους!" Του ψιθυρίζω αγριεμενα και αυτός γελαει.
ΞΑΝΑ.
Φτανουμε στο δωμάτιο μου επιτέλους και τον πετάω στο πάτωμα.
"ΑΟΥ" Γκαριζει και τρίβει το πονεμένο του σβέρκο.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ᏴႮՏͲᎬᎠ ҒϴᎡ ᏞᏆᏙᏆΝᏀ
Юмор"AAAAAAAAAAAAA ΊΘΑΝ ??????" "ΑΜΠΥ????ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΕΔΩ????" ''ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΡΕ ΑΝΩΜΑΛΟ ΣΑΛΑΧΙ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ KAI ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ EΣΥ ΜΑΖΙ ΤΗΣ?????ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΠΕΣ...