4

1.8K 166 16
                                    




Şirkette stajyerliğe başlayalı neredeyse bir yıl oluyordu. Çok yorulsam,zorlansam da bir şekilde hallediyorduk. Şirkette genelde Lisa,Jinny,Jennie ve Jisoo ile yakındım.

Dört gün sonra Bangtan çıkış yapıcaktı. Onlar için o kadar heyecanlıydım ki!

Bir sene boyunca ara sıra hem eski şirketime hem de Bangtan'ın yurduna gitmiştim.
Bazen kızlarla beraber gidiyorduk onlarda Bangtan ile yakın olmaya başlamışlardı.

Jimin ile aramızdaki soğukluk şirketten ayrıldığımdan beri geçmişti. Arkadaş olmuştuk.

Jungkook gizliden Lisa'dan hoşlanıyordu. Ama çıkış yapacakları için aralarında bir ilişki olması mümkün bile değildi.
Ama umarım bir gün beraber olurlardı.

"Alo Kookie!"telefondan bağırdığımda Jungkook
cevap verdi "Heyecandan ölücez galiba. Ve şuan programımız çok dolu kapatıyorum!"dedi ve telefonu direkt  yüzüme kapattı.

En yakın arkadaşımın telefonu yüzüme kapatmasından hala nefret ediyordum.
Neyse ki bunun bir açıklaması vardı.

"Kızlar hadi çok oyalandınız tekrar baştan dans edin. Jisoo sen öne geç seni özel olarak izleyeceğim!"Yoora bağırarak içeri girdiğinde telefonumu yere koyup Jennie'nin yanına geçtim.

Müzik başladığında hepimiz ezberlediğimiz hareketleri yapıyorduk. Aramızda dansda en iyi olan Lisa'ydı. Büyük bir ihtimal grup kurulursa Lisa içinde olucaktı.

Jisoo mükemmel sesi ve yüzünün yanında bizim kadar iyi dans edemiyor olsa da yine de harikaydı.

Jennie ise YG'nin prensesiydi. İlk geldiğimde ondan pek hoşlanmasam da arkadaşlarıyla kavga edince  bizimle takılmaya karar vermişti. Ve o günden beri çok yakındık. Jennie'den resmen yetenek akıyordu. Sıradan bir şey hakkında konuşsa bile bütün dikkatler üzerindeydi. Gerçekten onu seviyordum.

Jinny Lisa'dan sonra en iyi dans eden kişiydi ve Lisa gibi rapçiydi. Onu da seviyordum çünkü çok iyi birisiydi ve sürekli aptal şakalar yapıyordu. Komikti.

Bana gelirsek ben dans ve vokaldim. Ama genellikle vokal. Şirkete ilk geldiğimde pek dikkat çekmesemde JiYong yani GDragon sesimi çok beğendiği için onun bir şarkısında küçük bir kısmı söylemiştim ve insanlar benim hakkımda konuşmaya başlamıştı. Bir kaç stajyer kıskançlık yapsa da genelde herkesle aram iyiydi.

Yoora telefonu çalınca odayı terk etti bizde derin bir nefes alıp yere oturduk.

"Hala bir şarkı hazırlamadık farkında mısınız?"dedi Jennie

Stajyerler olarak öylesine gruplara ayrılmıştık ve her haftanın sonunda bir şarkı ve dans hazırlamak zorundaydık.

"Aslında ben bir tane yazmıştım."dedi Lisa

"Tamam peki dans edeceğimiz şarkı hangisi olmalı?"

"Bence her zamanki gibi ünlü bir şarkıda dans edebiliriz."dedim.

Jinny "Bence de. Hatta Justin Bieber'ın Beauty And Beat şarkısı harika olur."dedi.

Jisoo, Jinny'e bakıp konuştu.
"Ama onu geçen başka bir grup kullandı zaten."

"Olsun bence yine de kullanabiliriz. Hem şarkı aynı olsa bile kareografi farklı olucak."dedim.

Jinny beni onayladığında kızlarda tamam demişlerdi.

//

Yurda geldikten sonra hemen üstüme değiştirip Bangan'ın evine koşmaya başladım. Umarım şuan evdedirler. Değillerse bile anahtarları bendeydi zaten.

Let Me Love You       pjm//pchHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin