Sabah uyandığım gibi kızların sürüklemesiyle şirkete gelmiştim. Dün bütün gece Jimin'i düşünmüştüm. Benden hoşlanması benim için büyük bir şeydi. Ona, duygularına karşılık vermek istediğimi mesaj atarak açıklamak istemiştim ama daha sonra böyle bir şeyi mesaj ile söylemek basit gelmişti. Direkt gidip kendim söylemeliydim.Şirketteki yorucu çalışmalarımız biter bitmez Jimin'e mesaj attım.
Chae:nerdesin?
Jimin:yurttayım
Chae:her zamanki parka gelsene
Jimin:peki
Jimin'in mesajından sonra metroyla parkın olduğu yere geldim.
Jimin elindeki çikolata paketiyle bankta oturuyordu. Hızlıca yanına oturdum.
"Hey!"dediğimde gülerek kafasını bana çevirdi.
"Meraba. Bu senin için."dedi ve elindekini bana uzattı.
Çikolatayı alıp gözlerine baktım.
"Ben"
"Ben"
İkimizde aynı anda söze başlayınca güldük. Jimin "Önce sen."dediği için konuşmaya devam ettim.
"Ben bana dün yazdığın notu buldum ve..." saçlarımı arkaya atıp,nefes verdim. "Sanırım seni seviyorum Jimin."dedim.
Jimin minik dişlerini göstererek gülünce onu yanağından öptüm.
"Bir an duygularıma karşılık vermeyeceksin sandım."dediğinde saçlarını karıştırdım.
"Seni seviyorum ama bu aramızdaki şey gizli kalmalı. Ben kızlara söylemeyeceğim sen de Bangtan'a söyleme. Bilirsin Taehyung ve Jungkook'un ağızlarından her şeyi kaçırıyorlar."dedim.
Kafasını salladı. "Ben de aynısını düşündüm. Aramızdaki şey gizli kalmalı. Belki biraz zor olucak ama önemli değil."dediğinde ona sarıldım.
Onu gerçekten seviyordum.
//////
"ChaeYoung! Çabuk odama gel!" Yoora'nın çığlığını duyunca bıkkınca nefesimi verip onun odasına doğru yürümeye başladım.
Ne diye bu kadar sinirliydi ki?
Onu boşverip Jimin'i düşünmeye başladım. Yaklaşık bir aydır beraberdik ve onu gerçekten seviyordum. Kızlar onunla mesajlaşmamı görmüştü ve bir şekilde onlara anlatmak zorunda kalmıştım. İlk başta onlara söylemediğim için kızsalarda sonra aramızdaki sorunu halletmiştik.
Ayrıca geçtiğimiz bu bir ay boyunca sürekli Jimin ile görüşüyordum. Onunla birlikte olmayı seviyordum çünkü bir sürü şey paylaşıyorduk.Şuan kötü hissettiğim tek bir şey vardı o da ben BigHit'teyken kavgalı olmasaydık ve keşke o zaman yakınlaşsaydık. Ama neyse geç olması hiç olmamasından iyidir.
İçeri girdiğimde koltukta oturan Yerin ile karşılaştım bana sinsince gülümsüyordu onu umursamayıp Yoora'ya döndüm.
"Efendim Yoora?"dediğimde Yoora dibime kadar gelip yüzüme bir kağıt fırlatıp koltuğuna oturdu. Ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum.
Yere düşen kağıdı alıp önünü çevirdiğimde kaşlarımı çattım. Bunun burada ne işi vardı?!
Jimin'in bana olan hislerini açıkladığı nottu bu.
Ve ben bu notu kilitli çekmecemde saklıyordum."Bunu?...Nasıl?!"şaşkınca sorduğumda aklıma gelen şey ile Yerin'in üzerine doğru yürüyüp hızlıca saçını tutup çekmeye başladım.