Saçlarımı gelişigüzel topladıktan sonra hırkamı giymekten son anda vazgeçip, telefonuma gelen mesaj ile aşağıya indim. Zaten mayıs ayında olduğumuz için hava oldukça sıcaktı.Şirket benim için bir araba göndermişti. Gitarımı şoförün yardımıyla arka koltuğa koyduktan sonra bende yerleştim.
Dün Jimin'le geçirdiğim o saçma dakikalardan sonra yurda gelip elli saat ağlamıştım. Ondan nefret ediyordum.
Arabada giderken dışarıyı izledim. Kalabalık yerlerden geçtikten sonra şirkete varmıştık. Arabadan inip şirkete doğru yürümeye başladım. Dün bizim şirkete gelen kadın kapıda beni bekliyordu.
"Hoş geldin ChaeYoung!"gereksiz bir neşeyle konuşunca ayıp olmasın diye gülümsedim.
"Seni başkan ile tanıştırayım."dediğinde şaşırdım. Ben sıradan bir stajyerdim neden başkan ile tanışıyordum ki?
Asansöre bindiğimizde bir kaç yakışıklı çocuk gördüm acaba Taeyang'ı ne zaman görecektim?
Koyu kahverengi bir kapının önüne geldiğimizde kadın kapıyı çalıp içeri girdi. Onun ardından bende içeri girdim. Bang Yang koltuğunda yayılmıştı. Saygıyla önünde eğildim.
Kadın bizi yalnız bırakıp dışarı çıktığında ben hala ayakta dikiliyordum.
"Otursana ChaeYoung."dediğinde yavaşça siyah deri koltuğa yerleştim.
Hiç vakit kaybetmeden söze girdi.
"Öncelikle burada olduğun için mutluyuz. Seni bizzat ses eğitmenlerimiz istediği için bende merak ettim. O yüzden şuan buradasın. Eski şirketini özleyebilirsin ama merak etme sana burada en güzel şekilde davranılıcak."
Tane tane konuştuğu için ona odaklanmıştım.
Kafamı tamam anlamında salladım.
"Şimdi bu şirkete gelmeyi kabul ediyor musun? "Diye sorduğunda cevap veremedim. Zaten lanet herif sabahtan beri konuşuyordu konuşmama bir kere bile izin vermemişti.
Kendimi toparladığımda "Evet yani bunu Bangtan için yapacağım."
Tek kaşını kaldırıp "Bangtan?"diye sordu.
"Şirketimin yeni çıkaracağı grup."dediğimde kafasını salladı "Ah o grup... Anladım. Neyse sana şirketi gezdirsinler. "dedi. Ardından masada duran telefondan bir düğmeye basıp biriyle konuştu.
Kapı tıklanıp içeri minyon tipli bir kadın geldiğinde ayağa kalktım. Başkan kadına dönüp "Şirketi gezdirin ardından kaydını yaptırın."dediğinde kadın kafasını salladı.
"Kendine iyi bak Chaeyoung."dediğinde tekrar saygıyla gülümseyip odadan çıktım. Derin bir nefes alıp gitarıma daha da sarıldım.
Altında tayt ve üstünde bol bir tişört giymiş benden en fazla beş yaş büyük duran bir kız geldi yanıma.
Saçları kırmızıydı. Ve açıkcası havalıydı.Kırmızı saçlı kız, sanki ben hiç orada değilmişim gibi sağımda duran kadınla konuşmaya başladı. "Bu mu yeni stajyer?"memnuniyetsiz bir şekilde dudaklarını büküp bana baktı.
Kadın kafasını sallayıp "Ona şirketi gezdir benim çok işim var."diyip yanımızdan ayrıldı.
Kırmızı saçlı kız oflayıp bana elini uzattı. Elini sıktım.
"Ben Yoora stajyerlerden sorumluyum. Seni diğerleriyle tanıştırayım."Cümlesini bitirir bitirmez beni beklemeden merdivenleri inmeye başladı. Şimdiden eski şirketimi özlemeye başlamıştım!
Dört kat merdiven indikten sonra büyük bir salona gelmiştik. En az on beş tane kız vardı. Yoora yüksek sesle çalan müziği kapatıp herkesin bize dönmesini sağladı.
"Bu yeni stajyer adı ChaeYoung."
Sonra tanımadığım bir kıza dönüp "Lalisa bu kız senin oda arkadaşın olucak. Korecesi biraz kötü beraber derslere devam ediceksiniz."dediğinde kahverengi saçlı uzun boylu kıza baktım.