Joost werd wakker na een vermoeiende nacht. Weinig geslapen, snot verkouden en nachtmerries. Hij liep naar beneden om te gaan ontbijten. Zijn zus Nikki had zijn ontbijt alvast klaargemaakt. Na even snel gegeten te hebben om weer snel video's te gaan maken en editten word hij gebeld door zijn goeie vriend Link. "Kan je op m'n verjaardag komen?" Zegt Link. Joost zegt binnen een snelle seconde ja en hangt met blijdschap op. Nadat hij genoeg video's had geëdit ging hij samen met zijn vriendin naar de stad. Onderweg kwam hij nog een paar kijkertjes tegen en gaf een hadtekening en ging met ze op de foto. Nadat hij iedereen een handtekening had gegeven en met iedereen een foto had gemaakt was het tijd om een paar winkels binnen te gaan om wat nieuwe t-shirts te kopen. Hij pakte een leuk shirtje en paste of hij wel goed zat, en ja hoor! Hij zat helelaam perfect! Hij liep samen met Nikki die een stuk of 4 kledingstukken in d'r handen had naar de kassa. De man achter de kassa zei: "dat word dan €81,99". Joost betaalde netjes het bedrag wat hij moest betalen en ze liepen netjes weg uit de winkel. Totdat Nikki een van haar t-shirts in de winkel had laten liggen. Ze liepen terug naar de kassa en het shirt was weg. Ze vroegen aan de meneer die achter de kassa stond waar het t-shrit heen was. "Geen idee, waarschijnlijk door iemand meegenomen", zei de meneer. Na een half uur zoeken naar het niet boeiende t-shirt hebben ze hem toch gevonden. Hij was van de kassabank afgevallen. "Waarom zei die meneer dat niet gewoon tegen ons?" Zei Nikki tegen Joost. Joost had geen idee en ze liepen door naar de overige winkels in de stad. Nadat ze alle winkels hadden gehad liepen ze terug naar de auto om terug naar huis te gaan. Joost struikelde over de stoeprand en had een bloedende knie. Nikki en een andere vreemde man begonnen hem te helpen. Die man was heel aardig en alles was in no-time opgelost. Onderweg naar huis viel de radio opeens uit. "Huh dat is gek?" Zeiden Nikki en Joost tegelijk. Omdat ze het tegelijk zeiden deden ze 'inkie-pinkierood, wit, blauw'. Ze zeiden allebei tegelijk blauw, wat een toeval! Toen ze eindelijk na 2 uur rijden thuis kwamen ging Joost nog wat video's opnemen en daarna nog eventjes live op Twitch, want ja het was donderdag! De stream was net een uurtje bezig en hij viel opeens offline. Alle kijkers in de chat waren teleurgesteld dat de stream zo snel stopte. Joost was helemaal in paniek van wat er de afgelopen dag allemaal was gebeurd, hij was gebeld door Link om op zijn verjaardag te komen, Nikki haar shirtje was opeens weg, Joost viel van een stoeprand, de radio ging opeens uit en de stream is nu ook al offline gegaan uit het niets?! Het was maar tijd om naar bed te gaan. Er was teveel gebeurt deze dag. Hij was blij om naar bed te gaan. Hij viel in slaap totdat hij een geluidje hoorde, hij stapte uit zijn bed om te kijken wat het was. Het was heel donker. Behalve op een plekje. Hij liep ernaar toe en zag iemand staan. Joost viel flauw van het persoon. Het was eng... Heel eng...
JE LEEST
Ontvoerd // Het avontuur van Joost en Link
Детектив / Триллер{COMPLETED✔️} Samenvatting: Joost werd door zijn goeie vriend Link gebeld om op zijn verjaardag te komen. Hij komt bij Link's huis aan en er is niemand...? Alleen een dood eng iemand waarvan hij geen idee heeft wie het is. Er staat hem een heel avon...