Hoofdstuk 6: Het nummer

90 12 3
                                    

'06-37205610'. Dat is het enige wat er stond. Joost draaide de brief om, om voor de zekerheid te kijken of er echt niks anders op stond. En nee, het nummer was het enige. Joost wist niet zeker of hij het nummer wel zou moeten bellen. Hij begon het nummer te appen.

Het Whatsapp gesprek:

Joost: Hallo?
Joost: Wie ben jij?
06-37205610: Je ondergang...
Joost: Dat klinkt niet zo fijn
Joost: Waarom moest ik je appen?
06-37205610: Het was de bedoeling dat je me belde..
06-37205610: Niet dat je me appte..
Joost: Wil je dat ik je bel dan?
Joost: Ik heb daar namelijk niet zo veel behoefte aan
06-37205610: Hoezo dat?
Joost: Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik je app
Joost: Ik heb gewoon even geen zin meer in al dat gedoe
06-37205610: Ik kom j..

U hebt '06-37205610' geblokkeerd

Einde gesprek

Joost had hem alweer geblokkeerd voordat hij iets kan zeggen. 'Ik kom j..' hmm wat had hij willen zeggen? Ik kom je halen, ik kom je vermoorden, ik kom je ontvoeren? Hij had geen idee wat die man zou willen zeggen. Wie zegt eigenlijk dat het die ene man was? Hij liep weer terug naar de kamer en stootte zich tegen de punt van de tafel. "AUW". Schreeuwde Joost van de pijn. Het zit hem echt niet mee. Hij ging lekker de video van Pascall afkijken. "Hahaha". Hoorde je steeds uit Joost zijn mond komen. 'TRINGG, TRINGG". "Huh wie belt er nou weer"? 'Anoniem'. Joost neem wel op. "Hallo"? "Ik heb Link, Harm en je overbuurman Henk hier in de kooi, Hihihihi". "Wat!? Hoe kom je nou weer aan Harm"?! "Hij was als allereerste bij het feestje van Link, toen nam mijn baas Pascall hun mee". "Wacht... PASCALL"!? "O, shit dit had ik niet moeten zeggen". Anoniem hing op.

Ontvoerd // Het avontuur van Joost en LinkWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu