Eski saray 🔥

844 46 1
                                    

Atike sultan 5 yıldır,her gün kardeşlerinin türbesini ziyaret ediyordu. Bugün türbeden döndüğü vakit zevcisi iskender paşa sarayda yoktu. Koşar adımlarla dairesine gitti. İskender paşa burada da yoktu. Atike hemen helen hatunu çağırttı. Paşanın nerede olduğunu o da bilmiyordu. Atike'nin endişesi katlanırken aklına kiraz ağa geldi. Hemen onu çağırtıp paşanın nerede olduğunu sordu. O da bilmiyordu. Bu iş hayıra alamet değildi. Atike gururuna karşılık sevdiği adamı sormak için sultan Ahmet'in dairesine gitti. Atike hışımla daire daldı. "Sultan Ahmet zevcim iskender paşa hiç bir yerde yok. Kimse nerede olduğunu bilmiyor."
-Ahmet ; zevcin... hain-i din-ü devletten bahsedersin demek. İdam edildi.
-Atike bir kaç dakikalık şok yaşadı konuşamadı sonra toparlandı ağlayarak ; "doymadın mı kana ! Bu nasıl zalimliktir böyle. İlk evvela 5 masum şehzadenin canını aldın. Ardından iskender. Ne istedin ondan !? Her daim yanındaydı o senin nasıl yaparsın bunu !? Dedikten sonra sinirle daireden çıktı ve kendi dairesine gitti.
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Atike sultan günlerdir dairesinden çıkmıyordu. Başta helen hatun ve kiraz ağa olmak üzere tüm harem endişe içerisindeydi. Atike sultanın küçüklükten bu yana yaşadıkları herkesin malumuydu. Öyle ki yaşadığı şeyler kolay değildi...
Gece vakti destursuz bir şekilde nefes nefese kalmış helen ve kiraz ağa atike sultanın dairesine daldılar.
-Helen ; sultanım sultanım.. uyanın felaket vallahi felaket...
Atike sultan uykusundan uyanıp mahmur gözlerle helen ve kiraz'a baktı."gecenin bu vaktinde ne işiniz var burada ne oluyor ?!"
-Kiraz ; sultanım vallahi billahi felaket. Hünkarımız.. hünkarımız..
-Atike ; ahmet. Ona bir şey mi oldu ?!
-Kiraz ; Y-yok sultanım yok. Sıhhatleri yerinde.. lakin öyle bir karar vermişler ki bütün harem yerinden oynadı. Bir sizin haberiniz yok.
-Atike ; lafı dolandırma da söyle kiraz !
-Helen ; sultanım kiraz ağanın konuşacağı yok izninizle ben söyleyeceğim. Hünkarımız sultan ahmet han yazdığı emir fermanı ile yarın sabah saraydan ayrılmanızı,göz yaşı sarayına gitmenizi ve ömrünüzün geri kalanını orada geçirmenizi
emrettiler...
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Atike,uzun sürmeyen yolculuğun ardından göz yaşı sarayına gelmişti. Yıllarını sarayda geçirmiş,topkapı da doğmuş bir sultanın eski saraya gönderilmesi atikenin ağrına gidiyordu. İtiraz etmemişti zira aklında öyle bir plan vardı ki şimdi yalnızca izleyecek,vakti geldiğinde ise hem kardeşlerinin hem iskenderin hem de kendi intikamını alacaktı. Şimdi doğru vaktin gelmesini beklemek ve sabretmek gerekiyordu...

Kanlı iktidar  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin