''Gözlerime bakarken gözlerinin içi gülüyordu , nasıl sevmezdim.''
Bakışlarını omzunda uyuya kalan taehyung'a çevirdi jungkook. Film başladıktan kısa süre sonra omzunda bir ağırlık hissetmişti ve o zamandan beridir taehyung onun omzunda uyuyordu. Film biteseye kadar kıpırdamamıştı jungkook çünkü taehyung'un uyanmasından korkmuştu. O böyle güzel uyurken onu uyandıramam demişti kendi kendine. Fakat şuan film bitmiş ve etraf oldukça sessizdi. Jungkook'un da pek filmi izlediği söylenemezdi zaten. O daha çok taehyung ve kendini düşünmüştü. Bir süre koltukta aynı şekilde kaldıktan sonra jungkook taehyung'un yatağında güzelce yatması gerektiğini düşündü. İlk önce yavaşça kolundan tutup sarstı fakat taehyung sadece kısık sesli mırıltılar çıkarmıştı. Onun bu haline gülümsedi jungkook çünkü şuan ne kadar tatlı göründüğünün farkında değildi. Jungkook taehyung'u yavaşça omzundan kaldırdı ve düşmemesi için başını tutarken onu nasıl kucağına alacağını düşünüyordu. Sonunda onu böylece koltukta bırakıp gidemeyeceği için uyandırmamaya dikkat ederek taehyung'u kucağına aldı. Yavaş adımlarla odaya yürüdü ve yine aynı yavaşlıkta yatağa yatırdı. Yatağın ucuna oturdu ve taehyung'u izlemeye başladı. Onu fark edeli uzun zaman olmuştu. Taehyung'un jungkook'a olan duygularını çoktan biliyordu. İlk kez göz göze geldikleri zaman taehyung'un bakışlarının ardında başka birşey olduğunu o zaman anlamıştı ve ara ara taehyung'u kendine bakarken de yakalamıştı. O günden sonra taehyung'u bir türlü aklından çıkaramamıştı. Her türlü kendini onu düşünürken buluyordu ve bu düşüncesinden kurtulmak için türlü yollara başvuruyordu. Fakat o gün kütüphane de onu görünce içinde anlamadığı bir sevinç yaşamıştı. Ve şuan geldiği noktaya bakarsa kafayı yemek üzereydi.
'' Ben sadece o papatyaları senin koyuyor olmanı diledim. Her defasında.''
Bir yandan o papatyaları aldığı için mutlu bir yandan da başka birinin ona bu tür duygular beslemesinden memnun değildi. Jungkook hergün kendini taehyung'a biraz daha yaklaşırken buluyordu ve buna engel olamıyordu.
Şuan ise onun yatağında onu izliyor olmak büyüleyici birşeydi. Jungkook taehyung tarafından büyüleniyordu fakat taehyung'un bundan haberi bile yoktu. Yaa yanlış anladıysam ve ona olan duygularımı öğrenip benden nefret ederse diye düşündü jungkook. Korkuyordu. Hemde çok. Ona asla söylemeyeceğine dair karar aldı o an. Gitmek için kalkmaya yönelmişken bir kol tarafından durduruldu. Bakışlarını taehyung'a çevirdiğinde taehyung kısa çıkan sesiyle konuştu.
'' Benimle kal.''
Jungkook istemsizce gülümserken kendini çoktan taehyung'un yanına yatarken bulmuştu bile.Jungkook yattığında taehyung'u göğsüne çekti ve ona sarılarak (medya) en güzel gecesinin en güzel uykusu için gözlerini yavaşça kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
classmate • vkook
FanfictionUzaktan göz gezdiriyorum; eğer el ele tutuşursak seni kaybeder miyim ?