-Jungkook-
Okul çıkışına kadar jungkook taehyung ve jimin'e bakmamıştı. İçinde nedenini bilmediği bir kıskançlık vardı ve ikisini bir arada görünce içindeki bu duygu daha da alevleniyordu.
Arada ikisinin attığı kahkahalar kulağına ilişiyordu ve jungkook sadece kulaklığındaki sesi daha da açmakla yetiniyordu.
Fakat yine de taehyung çok durgun görünüyordu.
Attığı kahkahaların sahte olduğunu dışardan bakan biri bile kolayca anlayabilirdi.
Zaten Jimin de bunu anlamıştı bu yüzden üzgün bakışlarını arkadaşının üzerinde gezdiriyordu.
Tam bunları düşünürken fark etti jungkook.
Tüm gün onlara bakmadığını sanıyordu fakat her hareketlerini ezberleyerek kadar bakmıştı onlara.
Belki de sadece o sabah beraber gizlice sınıfı izlerken kendimi ona yakın hissettim ve sadece arkadaş olmak istiyorum diye geçirdi içinden jungkook.
Abartmaya gerek yok.
Biraz kafasını dağıtmak için kulaklıklarını tekrar taktı ve başını sıraya koyup gözlerini kapattı.
Bir elin onu sarstığını hissedince başını sıradan kaldırdı.
Bu üst sınıftan Yoongiydi.
Jungkook ile iyi anlaşıyorlardı.
Genellikle Yoongi ye kimse kolay kolay yaklaşamazdı. Çünkü o okulun gizemli ve tehlikeli çocuğu olarak bilinirdi.
Jungkook ile aynı sokakta oturdukları için tanışıp anlaşmışları.
Onunla takıldığı için jungkook da okulda popüler olmuştu.
Bu yüzden her gün okula beraber gelir beraber dönerlerdi.
" Sınıf yerine evde uyusan daha rahat olmaz mı kook? Hatta beraber uyuyalım evet benim de uyumam gerekiyor."
Jungkook elleriyle gözlerini oluştururken gülmüştü.
Yoongi hep böyleydi.
O tam anlamıyla uykuya aşık bir adamdı.
Hala ayakta duran ve kendisine baygın gözlerle bakan Yoongi'ye baktı.
"Üzgünüm ama bugün seninle gelemeyeceğim hyung."
Yoongi bunu duyunca yüzünü buruşturdu.
"sebep?"
"İngilizce hocası okuldan sonra yanına gitmemi söyledi herhalde dersi dinlemediğim için beni azarlayacak uzun sürer hyung sen beni bekleme git"
İngilizcesi iyi olmadığı için Yoongi'nin buna inanacağına adı gibi emindi.
Yoongi güldü.
"İyice benim gibi olmaya başladın Kook. Bu iyi değil dersleri dinlemen gerek."
Sözünü bitirdikten sonra sınıftan çıkıp gitmişti.
Jungkook hep Yoongi'nin dediklerine hem de aklındaki fikre gülmüştü.
Hemen sınıfta taehyung ve jimin'e bakınmaya başladı.
Daha sınıftan çıkmamış eşyalarını toplarlarken gördüğünde derin bir nefes almıştı jungkook.
Onları takip edecekti.
Böylece taehyung'un evini öğrenebilirdi.
Veya jimin ile yakın oturup oturmadıklarını hatta beraber oturup oturmadıklarını.
Kesinlikle bugün onları takip edecekti.
Taehyung ve Jimin'in sınıftan çıkmasını bekledikten sonra arkalarından ilerlemeye başladı jungkook.
Aralarında biraz mesafe vardı ama onları kaybedecek kadar değildi.
Yaklaşık 15-20 dakika yürüdükten sonra taehyung ve jimin'in bir evin önünde durduklarını gördü jungkook.
Bir evin bahçesine girdi ve onların biraz daha yakınına gidip duvarın arkasına geçti.
"lanet olsun."
Kısık sesle söylemişti jungkook çünkü ne konuştuklarını duyamıyordu ama en azından onları daha yakından görebiliyordu.
Taehyung ve Jimin bir süre konuştuktan sonra Jimin elini Taehyung'un omzuna atmış ve gülerek aynı eve girmişlerdi.
Gözlerini kocaman açtı jungkook.
Aynı evde oturduklarını düşünmüştü fakat bunda pek de ciddi değildi.
İçinden eve girip Jimin'i dışarı atmak gelse de evin önünde durup sadece eve bakıyordu.
Ne yapacaktı şimdi?
Bu kadar mıydı yani takip etmesi.
Evini *Evlerini öğrenmişti.
Evin önündeki merdivene oturdu jungkook.
Başını ellerinin arasına koydu ve düşünmeye başladı.
Ne düşündüğünü bilmiyordu ama düşünüyordu.
Burada şuan ne yaptığını düşünüyordu.
Eğer birazdan o kapıdan Jimin veya taehyung çıkarsa onlara ne diyeceğini düşünüyordu.
Birden ayağa kalktı ve kendi kendine söylendi.
"Çok abarttın jungkook. Takip ederek bir aptallık yaptın ve şimdi evine geri dönmelisin."
Oturduğu merdivenden bir kaç adım uzaklaştı ve tekrar dönüp eve baktı.
Şuan Taehyung ve Jimin'in o evde beraber olduklarını bilmek ister istemez kıskanmasına sebep olmuştu.
Derin bir nefes aldı ve giderek kapıyı çaldı.
Açan olmayınca tekrar çaldı ve beklemeye başladı.
Bakışlarını yere sabitlenmiş bekliyordu kapıda hareketlilik olduğunu görünce bakışlarını kapıya yöneltti ve karşısında şaşkınlıktan bayılmak üzere olan taehyung ve arkasındaki jimin'i gördü.
"Sonunda taehyung bir an hiç açmayacaksın sandım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
classmate • vkook
FanfictionUzaktan göz gezdiriyorum; eğer el ele tutuşursak seni kaybeder miyim ?