→6←

4.2K 416 281
                                    

Pcylovestory:

40 dakika önce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

40 dakika önce

Beğenenler avakadooooo,ladygirl ve diğer 653.213 kişi

Pcylovestory : Kalbim o kadar ağırlaşıyor ki seni daha fazla taşıyamamaktan korkuyorum.

6224 yorumun tümünü gör

.
.
.

Yth: hey iyi misin?

Drt: Chanyeol oppa neyin var?

Jkl: gerçekten korktum. Hem bu neyin çekimi.
Tanrım yoksa mv çekimi. 😱
Hayır hayırrrrr dizi mi çekiyorsun yoksa?😱😱😱😱

Tyu: Spoi falan mı veriyor bu akılsız?Yazdığı şarkı sözü mü?

Lgf: Oppaa Kyungsoo oppayla evlen artık.

Saxb: @Lgf bence Baekhyunla olmalı. Baekkie çok sevimli ve Chanyeolü
dindirecek biri çünkü chanyeol çok hareketli, başına buyruk.

Hgt: @Saxb Baekhyun kim? Öyle biri mi var grupta?

Saxb: @Hgt gerçekten mi? O bir tanrıça olmak için yaratılmış bence. Sadece fazla sessiz. İnsanlar onu elştirsede ilerde salyalarını akıtarak onu izleyecekler.

Hgt : Gidip bakmalıyım hemen. Nasıl onu görmezden gelmişim.Saol kanks.

Dsr: Baekhyunun bahsi neden burada açılıyor, o eziğin teki 😒

Forlife :@Dsr cidden ezik bir tip ama sesi çok güzel şerefsizin. Yinede sevmiyorum onu.
İdol olmak için doğru kişi değil.

Dsr: @Forlife. O hiçbir şey için uygun değil. Aptalın önde gideni. Benim eski okul arkadaşım ve gördükçe midem bulanıyor ondan.

Forlife: @Dsr oha gerçekten mi?Neden?

Dsr: @Forlife Siktir et nedenini piçin teki o çocuk. Bizimkileri bozmasa iyidir. Özellikle Chanyeol :-/

Saert: Yav bir siktirin gidin yaa milleti kötüleyeceğinize kıçınızı yırtıp onun olduğu noktaya gelin hemen.
Adam çalışmış, çabalamış, üstüne Exo'ya girmiş ,size de bu girmiş sanırım. 😂 Neyse oppaaaaaa daha çok resim paylaşş olur mu? Bu hesabını daha çok seviyorum.

Dsa: SENİ AYAKTA ALKIŞLIYORUM HARBİLİ İNSAN. 👏👏@Saert

Saert: teşekkürler teşekkürler ,beni yaratan antilere teşekkürler. 😂😂

Sex In Car XI [Chanbaek Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin