→17←

4K 405 88
                                    

Pcy-exo

23 dakika önce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

23 dakika önce

Beğenenler oohsehun, kimkai ve diğer 589,123 kişi

Pcy-exo : Sarhoş bir bir köpek yavrusu buldum ve eğlendim.
@Bbh-exo bu gece çok komiktin. Yine sarhoş olmanı sabırsızlıkla bekleyeceğim.

70011 yorumun tümünü gör


Cv: Yine mi Baekhyun?

Rty:Eeee Baekhyun, Baekhyun sıktın ama, ne bu Baekhyun sevdası!?

Lkj: Ama siz çok tatlısınız. 😍😍

Asr: oppa yüzlerinizi  görmek istiyoruz ama biz.
😭

Yyu: Ben baekhyun kızarmış yanaklarını, Chanyeolun o yanaklara bakıp iç geçirdiği anları istiyorum. Bananneeeeee yaaa  😧😧Hadi bir snap atıp barii. ^_^¦¦¦

Sdfgg: Chanyeol aptal mısın? Şu kız gibi veletle resim atmayı bırak gay olduğunu düşünecek insanlar. Sonrada suratın beş karış etrafta dolaşacaksın yorumlar yüzünden.

Red: @pcylovestory. Dostum şu ikisin yüzlerinin göründüğü full hd bir kare fırlat bize. Böyle olmuyor. Hem senin acı aşkın, günü gün ediyor o yerden bitmeyle.

Yutr: ChanbaekisREELLLLL OĞLUMMMMMM SİKTİRİN GİDİN. SİZİ PAÇOZLAR.

Gfhj:Bu resmi her yere kapak yapacağım. Görenlere kapak olsun diye.

Gdolu: Böğrümde havai fişekler, yanar dağlar patlıyor. Allahım bu ne uyumdur böyle. Kalp fışkıracak gözeneklerim 😍😍😍

Pcylovestory: @Red neyim ben, zevk için onun özelini ifşa eden bir Piç mi? Beni yanlış anlamışsınız, ben sadece onu seviyorum. Paylaştığım resimler benim kalbimi ifade eden resimler. Onu başkasıyla görmek kalbimi ne kadar yaralıyor biliyor musunuz?
Lütfen beni böyle şeylere etiketlemeyin.

Red: sanırım cidden sadece takıntılı bir fansın. Bizde çocuğun fake hasabı sanıp iki yüzlü diyorduk. Ne bu atar yani?

Sdf:oha üstte yorum yapan kişi chan'in sevgilisi mi acaba? İçimde hep bir şüphe vardı, şimdi böyle deyince  bir tırstım.

Sera:Öyle görünüyor, o resimleri ancak yakınında olan biri çekebilir. Bu tek seçenek bırakıyor bu dev piç sevgili yapmış ve ayrılmış.

Jky:@Sera bir doğru konuşmayı öğrenemediniz gitti.
Size ne, senin allah bilir kaç kırığın vardır lan? -,-

Tre: yav he he sikeyim tartışmanızı chanbaek reel  siktirin gidin şimdi.


Ben vefatım...
Her şarkıyla ayrı aşk yaşıyom.
Ama Ko Ko Bop off
Hele türkçesiii
Abii chanyeol ve Baek hangiiii kısımlarııı yazmışşş
Söylesinlerrrrrr  🙈

Sex In Car XI [Chanbaek Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin