→8←

4.1K 414 104
                                    

Pcylovestory:

20 dakika önce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


20 dakika önce

Beğenenler. pcy-exo ve. diğer 453,100   kişi

Pcylovestory:
Elimizde sadece şimdi varken neden gelecek için endişelenmeyi bırakmıyoruz. Yoruldum. Düşünmekten, kandırılmaktan en çok sen tarafından kırılmaktan çok yoruldum.




22125 yorumun tümünü gör

Gfr: sevgilinden mi ayrıldın Chanyeollie? 

Saw: Dur bir dakika attığı kendi gönderisini birde resmi hesabından mı beğenmiş?

Lku: öyle görünüyor @Saw .artık açıklasa bu hesabın sahibi kim olduğunu da rahatlasak .

Gha: sıkılmaya başladım bu nasıl bir karın ağrı ya, kimsin kardeş kimsin?

Ghj: Heranın resmini beğenmişsin oppa. 😱
Hera için mi yoksa bu kalp acısı?

Yercv: Chan,Chan,Chan ne zibidi çıktın be adamım.Bu hesabını hacklemek için her şeyi yapardım.
Tanrı bilir ne naneler karıştırıyorsun burada.
Kesin +1888 konuşmalar bile yapıyorsundur.

Kpş: @Yercv abicim sana,istediğiyle yatar kalkar,konuşur yani sananeeee !siktir git profiline baktım exo-l bile değilsin gelip burada adamı yargılıyon sümük beyinli.

Yercv: @Kpş Exo -L olmasamda  Chanı takip ederbilirim asıl bundan sanane,hem adam  sizi ayakta uyutuyor.Sahnede kyungsoyla cilveleşiyor,burada Heranın gönderini beğeniyor.Dışarı da Baekhyunun suratına bile bakmıyor.kaç yüzü var bu pisliğin siz görmüyorsunuZ


Pcy-exo : geleceği düşünmezsek şimdiyi nasıl rahat yaşabiliriz

Kpş: @Yercv oo benim idolümü ben iyi tanıyorsun vay be ?
Ama iyi araştıramamışsın gitte o anti sitelerine biraz daha  bak.

Pkd: @Kpş @ Yercv  kavga etmeyi bırakın Chanyeol yorum yazdı .Siz anca vıdı vıdı...

Pcylovestory:  dedi insanları çöpten farksız gören adam...


Ypş:  dur bir dakika ya chanyeol kendi kendini kötüleyecek değil ya ?siktir @ pcy-exo yoksa sevgilin mi ?
Ohaaa yetişin  fandomdaki gariban kardeşlerim Chanyeolün sevgilisi ,oha ohaa  açık verdiler.

Yut:😭benim Chanyeolüm yapmaz.

Klh:ben bunun cükünün minicik olduğu zamanları bilirdim hangi arada büyüdünde sevgili yaptın. Nonnan çok üzgüldü  😓

Sax: bunlar hep Sm'nın  oyunları. Comebackten önce  kafamıza sıçıyorlar.






Sex In Car XI [Chanbaek Texting ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin