Stoktaki bölümler bitene kadar hızlıca atacağım ●ω●
.
.
.Pcy-exo :
Gerçekten hesabın sahibi ben miyim diye
Korkmaya başladım
Şizofren falan mı oldum?
Hesap benim değil mi?👁Pcylovestory
Pcy-exo :
Tamam şöyle yapalım
Benden ne istiyorsun?👁Pcylovestory
Pcy-exo:
Tamam yeter bu kadar anlayışlı olduğum.
Seni dava edebilirim.
Hemen şimdi bana cevap ver
Hem de hemen.👁 Pcylovestory
Yazıyor...
Pcylovestory:
Sadece seni seven bir fanım.
Takıntılı değilim.
Gerçekten değilim.
Üzgüm amacım rahatsız etmek değildi.
Beni görmezden gel lütfen.
------
Pcy-exo :
Sikeyim bir haftadır cevap vermeni bekliyordum.
Grup toplantısına mı denk getirdin
Sil o resimleri
Sadece beni seven biriysen eğer
Özelime saygın olmalı👁Pcylovestory
.
.
."Baekhyun hadi arabada seni bekliyorlar. Fan toplantısına geç kalacaksınız. "
Baekhyun manajerin sesini duyduğunda telefona yüzü asık bakmayı bırakarak hemen cebine sıkıştırıp diğer üyelerin olduğu minibüse ilerledi.
Kısa olan içeri geçip herkese gülümsediğinde Park Chanyeol yine onu görmezden gelmişti.
Baekhyun ilk aydan sonra buna alışmıştı ama artık rahatsız veriyordu bu.Staj görmeden direk onların arasına alındığı için kendince haklı sebepleri olduğunu biliyordu Baekhyun. Ama onunla aynı ortamda bile bulunmak istemeyen adam gün geçtikçe kalbini kıracak şeylerden kaçınmıyordu.
Ve Baekhyun bugün ilk kez konuşmayı deneyecekti. Diğer çocuklar konuşurken telefonuyla ilgilenen adamın kulağına eğildi.
"N-asılsın Chanyeol?" diye basit bir giriş yapmış olmasına rağmen Chanyeolun delici bakışları direk onu bulmuştu.
Ve bunçok ani ve yakın olmuştu kısa olan için.
Baekhyun şaşkınlıktan gözlerini kırpıştırırken uzun olanın hemen onu geri itmesiyle kendi arasında konuşan üyeler de dahil herkes sessizleşmişti.
"Uzak dur benden iki yüzlü şeytan!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex In Car XI [Chanbaek Texting ]
Historia CortaHer insanın kalp atışları farklı derler. Ama seni göğsüme çektiğimde kalplerimizin hızı aynı. Yani benden gidemezsin Baekhyun. Senin yerin burası.