"Baekhyun ?''
Araba yolculuğu sürerken Chanyeol sessizlikten rahatsız olup göz ucuyla yan tarafına bakmıştı.
"Baekhyun? "
İkinci seslenmesiyle bir ton yükselmiş sesi Baekhyunu ürkütürken Chanyeol ondan bu denli korkmasını tuhaf bulmuştu. Tamam ona göre iri yapılı bir şeydi ama ama genelde gülen ve çok konuşan biriydi.
"E-efendim Chanyeol?"
"Neden gruba girdin?Üstelik hiç ihtiyaç yokken seni almaları için ne yaptın?"
Baekhyun beklemediği soruyla afalladığında uzun olan devam etti.
"Seçmeler olmadan ve oturmuş hiçbir eksiği olmayan gruba alındın. Bu seni hiç mi rahatsız etmedi? İnsanların seni hor göreceğini, üzeceğini düşünemedin mi?
"Ü-üzgünüm. Sizinde düzeninizi bozdum. Haklısın. Ben gerçekten istemedim. Yani istedim ama size katılmak istememiştim ben.İnsanların söylediklerine alışkının .Çocukluğumdan beri bu tür söylemleri hep duydum.Ezik,çelimsiz,gereksiz vb çok daha fazla hakaret işiterek büyüdüm Chanyeol ve artık bunları duymak istemiyorum .Kalbim kaldırmıyor bunun için her şeyi yapacağım."diye duraksadığında Chanyeol arabayı durdurmuştu.
"Bu da ne demek? Daha açık konuş !"diye yan tarafına döndüğünde Baekhyunla göz gelmişti.
"Sadece bana güvenme Chanyeol. Bana kötü davranmaya devam et. Bunu hak ediyorum. Hiç kimse, bende dahil neden böyle davrandığını bilsekte en doğrusunu yapıyorsun.
Üzgünüm. "Diye arabadan indiğinde Chanyeol onun ağzından çıkan kelimeleri bir bir tekrar ederek önünde taksiye binen adama gözlerini çevirdi."Byun ,işte şimdi dikkatimi çektin ve ne olduğunu öğrenmeden yakandan düşmeyeceğim. O karamsar hayatına biraz aksiyon katalım bakalım neler dökeceksin ortaya."
Diye kendi kendine konuşurken telefonunun çalmasıyla düşüncelerden sıyrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex In Car XI [Chanbaek Texting ]
Historia CortaHer insanın kalp atışları farklı derler. Ama seni göğsüme çektiğimde kalplerimizin hızı aynı. Yani benden gidemezsin Baekhyun. Senin yerin burası.