Baekhyun demir parmaklıklara bakarken iç çekti. Polisler ona şüpheli olduğuyla ilgili bir şeyler sıralamış ve sonra buraya atmışlardı.
İç karartıcı kirli yerlere bakarken iyi şeyler düşünmeye çalışıyordu.
İkinci bir iç çekmişti ki savcının demir parmaklıkların diğer tarafında durmasıyla çıkacağını umut ederek heyecanla ayaklandı.
"Savcı Chanyeol ,tanrım sonunda geldiniz .Beni çıkarmaya geldiniz değil mi? Hadi çıkalım buradan. Ben burada nefes alamam. Ne bu her yer kir, pas içinde ,lağım kokuyor burası ıyk. "Diye konuşurken Chanyeol durumu açıklamak doğru kelimeleri sıralamaya çalışıyordu.
"Baekhyun sessiz ol önce ve beni dinle. Buradan başka bir yere götüleceksin ama çıkmayacaksın.Davanı üstlenecek bir avukat bulacağım sana şimdilik. Bende gerekli araştırmaları yapıp seni savunacağım.
"N-ne diyorsunuz siz? Çok şakasınız savcıcım
Hahaha bakın güldüm de.şimdi şu şişman adama söyleyin kağıyı açsun çıkalım""Bak cinayet,hırsızlık ve dolandırıcılıktan seni buraya hapsettiler. Buldukları bir suç aletinde parmak izlerin varmış.sanırım çalıştığın bankada bir şeyler olmuş."
"Bu imkansız savcı bey. Böyle bir şey imkansızdan öte. Beni kan tutar, görünce saniyesinde bayılırım bir kere ,saçmalık hadi çıkarın buradan beni. "
Diye gülümsemeye çalışırken Chanyeol son cümlelerini söylemek için dudaklarını aralamıştı.
"Araştırmayı ben yapacağım. Suçsuzsan seni buradan ne yapar eder çıkarırım. Ve kocan.Lee dong Wook, onun bu işle ilgisi olabilir. O senin tanıdığın adam değil. Asıl suçlu o bile olabilir. Seni kandırmışta olabilir. Bir çok seçenek var Baekhyun.Beş yıldır o adamın peşindeyim. Cinayet, dolandırıcılık, hırsızlık ne kadar yüksek kademede suç varsa hepsine bulaşmış biri. Yani bunca yıl seninle olmasının bir nedeni olmalı. "
"Hahahaha saçmalamayın benim pısırık, ben sinirlenince bile eli titreyen kocam mı ?Daha neler. O beni sevdiği için benimleydi. Aslı olmayan şeylerle kocamın adını karamayın savcı bey. Sakın ama sakın kanıt olmadan onu benim önümde suçlamayın. "
Chanyeol karşındaki saf adamın sinirlerini daha fazla germesine izin vermeyerek nezarethaneden çıarken aynı anda polisler onu almak için içeri girmişlerdi.
Ellerine kelepçeler takıkıp. Ağzını maskeyle kapatılan Baekhyun savcının ciddiyetini yeni fark edip titrerken, Chanyeol onun bu kadar kırılgan durmasına lanet etmişti.
Kelepçeler bile bileğine büyük görünürken o yerde açlıktan ölür diye düşünmeden edememişti.
------------
Tek bir yanlış karar
Tüm hayatınızı tepetaklak edebilirken.
Neden doğrular o yanlışları daha da büyütür ki
Offf neyse iyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex 'Husband II [Chanbaek Texting]
FanfictionBeni sana getiren uzun, dar ,karanlık sokaklar senden kaçmama neden olan ise cazgırlığın... No hüzün, No ağlamak ,Yes hard komedi