→18←

2.6K 319 57
                                    

Chanyeol sabah eve geldiğinde koltukta cenin pozisyonunda uzanmış uyuyan adamla vicdan azabı çekmişti nedense .

Usulca yanına yaklaşıp kanepnin önünde diz çöktüğünde   Baekhyundan tatlı mırıltılar yükselmişti.

Chanyeol ondan bağımsız, hareket eden eline uyarak kül rengindeki saçları geriye biraz  yatırdığında  kalbinin hızlanmasını yine görmezden gelme kararına uymuştu.



"Suç ortağı değilsindir umarım Baekhyun. Virüs gibi kalbime ulaşsan da suçluysan seni affetmem küçük adam."diye eğilip dudaklarını alnına bastırdığını fark etmesiyle hızla geri çekilip koşarak üst kata çıkmıştı.

Baekhyun gözlerini  yavaşça  araladığında  tutuğu nefesini bıraktı.

"Umarım bana aşık olacak kadar aptal değilsin savcı. Yeterince günaha batmışken senin saf kalbinin acısını taşıyamam."diye söylediğinde  Chanyeolun masaya bıraktığı dosya dikkatini çekmişti.

"Katil,Lee Dong  Wook için ömür boyu hapis talebi mi? Bu gerizekalı benden habersiz ne bok yemiş? "Diye söylenirken merdiven gelen ayak sesleriyle  dosyayı eski yerine bırakıp gülümseyerek ayaklandı.

"Savcııııııı Chanyeolll"diye neşeli  sesinden sonra dudaklarını büzerek karşısın da durduğunda Chanyeol ürkmüş bir şekilde eli kalbinde kalmıştı.

"Korkuttum mu? Üzgünüm savcıcım. Nereye gidiyorsun daha yeni geldin. Kahvaltı bile yapmadın .Hadi kahvaltı yapalım."Baekhyun cümleleri hızla sıralarken Chanyeol öne doğru uzanıp geri çekilen dudakalara bakıp çaktırmadan yutkunmuş.

"Konuşmaya devam edecek misin? "
Diye sormasıyla Baekhyun konuşmayı kesip onu kollarından çekerek  mutfağa sürüklemişti.

"Şimdi savcı beyciğim oturacak burada, bende ona güzel cici bir kahvaltı hazırlayacağım. "demesiyle Chanyeol istemsizce gülümsemişti.
Baekhyunun kötü bir şey yapmış olma ihtimalini düşünemiyordu.

O çok tatlı, çok masum, biraz cazgır- tamam baya cazgır ve konuşkan olsada suçlu olamayacak kadar zararsız görünüyordu.

"Baekhyun birlikte yapalım"diye unla cebelleşen kısa olanın yanına gittiğinde Baekhyun elindeki unla hızla döndüğü için  Chanyeolun siyah i, spor ceketi ve çenesi una bulanmıştı.

"Oo-owww üzgünüm, ben şey oldu birden yani savcı beyciğim-ahhhh gözlerim"
Cümlesini tamamlayamadan Chanyeol de üzerine un attığında. Tüm her şey çok hızlı ilerlemişti.

Öyle ki Chanyeol L şeklindeki tezgahın ortasında kısa olana ağırlığını vererek sıkıştırmıştı.

"Şuan sadece dudakların renkli görünüyor, çilek  gibi. "
Demesiyle Baekhyun kalın yumuşak seste kaybolmuş yolunu bulamayacağından korkmuştu.

"Tadını merak ediyorum. Yasak elma kadar çekici gelen o iki ince soluk et parçasının tatmak istiyorum Baekhyun. "Diyerek gözlerine gözlerini diktiğinde Baekhyun birden hızlanan kalbine lanet etmişti.

"O-olmaz b-ben"Chanyeol kısa olanın kararsızlıkla birleştirmeye çalıştığı kelimeleri es geçip dudaklarını birleştirdiğinde Baekhyunun tüm vücudu kaskatı kesilmişti.

Hissettiği sıcaklık bedenini  dalga dalga sarsarken iki yanındaki elleri Chanyeolun ensesine ulaşıp onu biraz daha kendine çekmişti.

Yasak elmeya bu kadar aç kalmışlığını daha sonra kendiyle tartışmaya karar verdiği için uzun olanın kıvrak dudaklarına aynı kıvraklıkla eşlik ediyordu.

Chanyeol ıslak bir hal almaya  başlayan öpücüğü  bozmadan Baekhyunu tezgaha oturttuğunda Baekhyun uzun olanı bacaklarının arasına alarak üyelerinin sürtünmesini sağlamıştı.

İkisinden de mutfakta yankılanan bir inleme yükseldiğinda Baekhyun duraksamış ve sesli bir şekilde öpücüğü bozmuştu.

"B-u ç-çok tuhaftı. "

Ex 'Husband II [Chanbaek Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin