"Yazdın mı? "
"Evet ama delirdin mi dostum. Sen neden yazmadın? "diye Sehun gözlerini devirdiğinde Chanyeol koltuğa iyice yayılmıştı .
"Ben öyle ayıp şeyler yazamam. Sen yazıp sildiğine göre. Umursamaz davranabilirim.Sonuçta ben yazmadım."
Diye iç çekip söyleğinde Sehun çatılı kaşlarıyla bakmaya devam etmişti.
"Dostum ya gittiğinde seni bornozla karşılayıp kapıda sana sürtündüğün de o gün görmemiş küçüğünü dikleştirirse yine onu şey yapmayacak misin? "
Demesiyle Chanyeollun delici sert bakışları onu bulmuştu."O kocasını istiyor beni değil ve onda oturmayan bir şeyler var Sehun yalan söylemesi değil. O gerçekten şüpheli. Bu kadar saf ,masum olması, kaybolduğu ilk gün gelip beni bulması ,benim onun yanımda çalıştırmam ve hapisaneden kurtarmam. Bu ben değilim dostum. Ben kimseyi derinlemesine araştırmadan savunması yapmayan bir adamdım.
"Diye kafasında dile getirmediği tonlarca şeyi tartarken Sehunun kafasına koltuktaki yastığı fırlatmasıyla kendine gelmişti."Park seks düşkünü, tişört değiştirir gibi delik değiştiren adam, tek bir deliğe ait olmaya karar vermiş. Tanrım bunu kutlamalıyız. Viskilerim,şampanyalarım nerde benim." diye bağırırken, Chanyeol onu umursamayarak onun odasına girip kapıyı kilitledi.
"Kendi evinde salonda yatmanın tadını çıkar. Benim bu oda bugün dostum.
.
.
.Baekkie:
Yok gerizekalı.
Emin misin?
O dosyanın
Bu aptalda olduğuna.
Aradığım delil dosyası yetmezmiş gibi
Bir de bu çıktı?
Döndüğümde sizi doğduğunuza
Pişman edeceğim
LDW:
Evet baekhyun
İyice bak
Onu bulamazsak bizi en fazla bir ay sonra
Kıstırır .
Senin öldürmene kalmadan
Hapiste ölürüz.Baekkie:
Gerçekten gerizekalısınız.
Yapacağımız soygun ve karışıklığı kağıda dökmek neyin nesi?
Bizim kağıtlarla işimiz olmaz,
bilmiyor musun?
Dikkatli oldu diye
her toplantımızda söylemiyor muyum ?
LDW:
Baekhyun
Karşında çocuk yok.
Senin kocanım
Ve azarlamanı bir yere kadar çekebilirim.
Grubum lideri de olsan
Senin kölen değiliz.
Yaptık bir hata.Baekkie:
Konuyu değiştirme
Dong Wook o kağıtları
Çözerse ülkeden kaçıp seni onun ününe atarım.
Senden ölümüne nefret ediyor.
Ne yaptın şu gerzeğe?LDW:
Hiç, hiçbir şey.
Siktir et o gerzeği.
O sapık biliyor musun?
O güzel kıçına
Kutlama gecesinde ilk ben gireceğimBaekkie:
O kutlama gecesinde seni
kendi penisinle becereceğim
Lee Dong Wook.Baekhyun öfkeyle telefonu koltuga fırlatmasıyla yere oturdu.
Elindeki kağıdı çevirirken aslında yarım saattir bulmasına rağmen neden hala bu evde olduğuna emin değildi .
Sadece dosyayı bir süre daha yanında ve burada güvende tutabilirdi. Gitmek istemiyordu. Şimdilik.
Bu fic bitene kadar diğer textinglerime bölüm atasıö gelmiyor. 😂diğer bölümün oy sayısını geçerseniz bir bölümcük daha atabilirimmmm. 🤗🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex 'Husband II [Chanbaek Texting]
FanficBeni sana getiren uzun, dar ,karanlık sokaklar senden kaçmama neden olan ise cazgırlığın... No hüzün, No ağlamak ,Yes hard komedi