→9←

3K 353 24
                                    

Chanyeol duruşma tarihi yaklaşırken hala neden çabalamak zorunda olduğunu kendi kendine tartışıyordu.

Onu savunması için bir nedeni yoktu. Ama bir şekilde o küçük kırılgan, güzel yüzlü adamın masum olduğuna inanmıştı.

Öyle ki  kocasını genişçe araştırmıştı.
Baekhyunun tutuklama sebebi bankasındaki büyük miktardaki açığın  Baekhyunun çıkış yaptığı  parayla  olduğu kesinleşmişti. Bu yüzden  şuan tek şüpheli ve suçluydu.

Ama kırılgan olanın dünyadan haberi bile yoktu ve tüm oklar bir haftadır ortadan kaybolan  sahtekar katil Lee doong Wook'u gösteriyordu.

Ama Chanyeolun bu tezini kanıtlayacak hiçbir  delili yoktu.


Şimdi  görüş odasında Baekhyunu beklerken ondan en azından kocasının kaybolmadan önce davranışlarını anlatmasını, gittikleri yerleri falan öğrenerek bir açık bulmaya çalışacaktı .

Baekhyun gardiyan tarafından görüş odasına getirildiğinde Chanyeol hapisane kıyafetleri içinde kaybolan bedenle kalbinin burkulduğunu hissetmişti.

Baekhyun kendisine ters bir şekilde sessizce karşısına oturduğunda Chanyeol onu daha yakından inceleme fırsatı bulmuştu.

Güzel olanın, yüzü solmuş, elmacık kemikleri daha da belirginleşmişti zayıfladığı için ama hala güzeldi.

Savcı olan düşündü bu şeyle irkilip zihninin arkasına gönderdiğinde nihayet konuşabilmişti.

"Nasılsın? "

Bu kısa kelime bile Baekhyun için kıyametleri belirtirken  Chanyeol  gülümseyerek eline uzandı.



"Baekhyun sana soracaklarımı  iyice düşünerek cevapla. Duruşmaya bir hafta kaldı. "Diye uyardıktan sonra
Aklındakileri sırasıyla sordu.

"Şimdi bana  Dong Wookun kaybolmasından önceki bir kaç günde yaptığı tuhaf bir şey var mı söyle? "Demesiyle Baekhyunun alt dudağı titremeye başlamıştı.

"S-savcı Chanyeol ben o p-parayı almadım bana inanıyorsunuz d-değil mi? Ve dedikleri gibi bir dolandırıcı değilim."

Chanyeol hıçkırarak ağlamasa da gözlerinden yaşlar süzülen adamın başına eline koyup  samimiyetle okşarken konuştu.

"İnanıyorum sana Baekhyun,şimdi sorumu cevapla. Seni buradan, ait olmadığın buradan çıkartabileyim"

"Peki. Yani pek hatırlıyorum.
Sadece çok yorgun olduğunu söylerdi. İş yerinde terfi için bir görev verilmişti,onun için sıkı çalışıyordu. Eve pek dosya getirmezdi ama o hafta, sürekli elleri dolu eve gelmişti. Bende iş yerinde çok yorulduğum için erkenden uyurdum ve onun işlerine karışmazdım. "

"Nerede çalıştığını biliyor musun? "

"Tabi ki o benim kocamdı. Hejin mimarlık ofisinde sağlam bir işi vardı. Ama orayı görme fırsatım hiç olmamıştı.Bazen iş arkadaşlarıyla yemeğe çıkardık o kadar. "

"Anladım. Başka bir şey var mı Baekhyun? Senin para giriş-çıkışı yaptığın özel şifreni falan sordu mu ya parmak izini alamak için bir tür tuhaf bir şeyler yaptı mı?

"Hayır, yapmadı. Birbirimizin işilerine burnunuzu sokmazdık. Sadece her öğlen şirketime gelirdi. Benim masamda yemek yer, konuşurduk. Bilgisayarım açık olurdu. Yani ay sonlarında giriş çıkışlar yoğun olduğu için yemek yemeğe fırsatımız olmazdı. "

"Anladım Baekhyun. Bu kadar. Ben çalıştığı yere bakacağım. Paralar senin masamdaki bilgisayardan yapılduğı için suçlu görünme ihtimalin fazla. Kameralar hiçbir  şey yakalamamış paranın alındığı gün. Her şey normalmiş. Bankanın çevresinde ki kameraları araştıracağım iyice. Birinde mutlaka bir şey yakalarız. Kendini yıpratma tamam mı küçük adam ? "diye Chanyeol gülümseyerek ayağa kalkıp tekrar Baekhyunun saçlarını dağıttığında, Baekhyun buraya girdiğinden beri ilk kez umutla gülümsemişti.

Ex 'Husband II [Chanbaek Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin