Tanıtım

49 7 3
                                    


Genç bir kız 17 yıldır aile nedir bilmeden büyüdü. Yıllardır hiç görmediği, tanımadığı ailesine duyduğu özlem içini yakıp kavurdu. Ama yılmadan her gün umutlarını yeşertmeye devam etti. Geleceklerdi. Biliyordu. Bu durum genç kızın büyümesiyle birlikte son buldu. Büyüdükçe her şeyin farkına vardı. Farkına vardıkça da yeşeren umutları tek tek soldu. Gelmeyeceklerdi... Biliyordu...

Nereden bilebilirdi ki 18 yaşına basmasına günler kala aklına gelen kaçma planının kendisine pahalıya patlayacağını...

Nereden bilebilirdi ki yaşlı ama bir o kadar da tehlikeli bir mafya tarafından kaçırılıp kendisini düşmanının evinde casus olarak çalışmak zorunda bırakacağını...

Nereden bilebilirdi ki istemeye istemeye casus olarak gittiği evde bir aileye sahip olmanın nasıl his olduğunu tadacağını..

Nereden bilebilirdi ki kendisi gibi kırılgan,hassas olan kalbinde hiç tatmadığı duyguların filizlenip koca bir çınara dönüşeceğini...

************************************

Zaman zaman sinirleneceğiniz,
kızacağınız,ağlayacağınız, heyecanlanacağınız,mutlu olacağınız bu hikayeyi okumaya hazır mısın?

Her şeye rağmen okumaya hazırsan tek yapman gereken kütüphanene eklemek.

Haydi daha fazla bekleme ve okumaya başla...

************************************

HER ŞEYE RAĞMEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin