Руджеро:
Реж:Това означава,че трябва да.....ти намеря заместник за снимките,Карол!
Видях как Кар пребледня!Този пък не може да забави снимките с две седмици!Много почна да ме дразни!
К:Но как така?!Не можете ли да отложите малко снимките?Моля Ви!Не казвайте,че това е края!
Реж.Съжалявам!Но безотговорността води до тук!
Аз:Каква безотговорност?!Та тя беше в безсъзнание!!!Не се знаеше какво и е а ти ми говориш за безотговорност!Щом е така-търси заместник и на мен!
Хванах Карол за ръка и тръгнахме да излизаме но и се зави свят и се наложи да я взема като булка.Сложих я в колата,заех шофьорското място и тръгнах към нас.
К:Ру не трябваше да се отказваш!Той е прав-аз съм си виновна!
Аз:Кар за нищо не си виновна!Няма да намери по-добра от теб и ще ти се обади!
К:Благодаря ти че се опитваш да ме успокоиш!
Щом го каза телефонът ми звънна:
К:Ру телефона ти.
Аз:Вдигни и го включи на високоговорител.
Разговор:
Кан:Ру,любов моя няма да повярвам какво стана!
Аз:Да?
Кан:Режисьорът на "Аз съм Луна" ми се обади и каза че дава главната роля на мен!Ще играем заедно!
Аз:Всъщност не.Щом Карол няма да играе и аз се отказах.Ще остана в Мексико за известно време и после ще се видим!
Край:
Щом Канде каза че тя е заместничката очите на Карол се насълзиха!
Кар:Видя ли?Канде ще се снима!
Аз:Спокойно!Никой не би изтърпял всичките и фасони!
Щом го казах телефонът ми пак звънна:
Кар:Режисьорът е!
Аз:Пусни го на високоговорител,за да чуеш че иска да се върнем!
Разговор:
Реж:Руджеро няма кой да играе главна мъжка роля!Искам да се върнеш!
Аз:Ще се върна щом Карол се върне!Аз не смятам че постъпихте справедливо спрямо нея и не желая да участвам във филма ако тя не играе!
Реж:При едно условие?
Аз:Да?
Реж:Да не се отделяш от нея!Ако трябва ще живеете заедно за да не се контузи пак!
Аз погледнах Карол-тя се усмихваше и само кимна в знак на съгласие.
Аз:Добре!
Реж:С колко трябва да отложа снимките?
Аз:С три седмици.
Реж:Добре,но останете в Мексико за тези седмици.
Аз:Ок!До след 3 седмици.
Вече бях паркирал пред нас.Слязох,отидох и отворих вратата на Карол и след това я взех като булка отново.
Кар:Защо ме водиш у вас?
Аз:Защото докторите и режисьорът така казаха.-погледнах я и се усмихнах провокативно-
Кар:Добре,но ако не искам?
Аз:Ами ако не искаш ще се наложи да направя това.
Кар:Кое?
Аз отворих вратата,качих се в спалнята и сложих Карол на леглото.Тя ме погледна странно,а аз се доближиш до нея:
Аз:Това!
Започнах да я гъделичкам и тя се смееше истерично.
Кар:Р-Руууу!Мол-ля тте!С-спри!
Каза заеквайки през смях.
Аз:Добре!Спирам.
След като я оставих да диша се замислих-Дали се влюбвам?
Кар:Хей,отворко тук нямам дрехи,нито други неща.Трябва да отида до вкъщи!
Аз:И си мислиш че ще те оставя да ходиш сама където и да е?!
Кар:Да!Аз съм ЛЕКО контузена,а не саката!
Аз:Да,но за да не стане това "леко" по-тежко ще отидем заедно!
Кар:Хайде тогава!
Карол:
Не след дълго бяхме в моята къща.Качих се и взех първо един несесер в който сложих четката си за зъби,пастата,мицеларната вода,лосионът за лице и тампоните за почистване на грим.В друг,по-голям несесер сложих червеното,розовото и телесното си червило,фон дьо тенът ми,пудрата,хайлайтърът,черната и кафявата спирала,черната и кафява очна линия,пудрата,сенки(една голяма палитра със всякакви цветове,четките за грим и няколко лака за нокти.Сега дойде ред на дрехите.Отидох в дрешника и натиснах едно копче,за да излязат закачалките с рокли,след това бяха блузите,панталоните,късите панталонки и най накрая дойде ред на обувките и чантите.Едно малко копче отвори това:
https://youtu.be/4Lj6Zwgbb8k(това е дрешника ми)
След като събрах всичко необходимо отидох при Ру и той ме изгледа адски странно:
Р:Това ли е "само най-необходимото@?!Аз само кимнах и Ру реши да не спори.Взе двата големи куфара а аз взех по малкия,за да "не се натоварвам".
Вече бяхме в къщата на Руджеро и аз се бях преоблякла.Бях с тази "рокличка",която стигаше до средата на бедтата ми.И тези пантофки защото бяха едни от малкото ми равни обувки.
Чух,че Ру ме вика и слязох долу.Той беше направил пуканки и беше извадил няколко филма.
Р:Избери филм и ела да го изгледаме.
Аз избрах "Запознай се с нашите".Той го пусна и много се смяхме.Но неусетно сме заспали.
ESTÁS LEYENDO
Случайна среща
RomanceДали случайната среща на Карол Севиля и Руджеро Паскуарели ще промени живота им? Един кастинг,една "случайна" среща,един филм и още нещо....