Част 9:

393 17 5
                                    

Руджеро:
След три часа докторът излезе:
Д:Господине,Вие ли сте близък на г-ца Севиля?
Аз:Да,какво става?
Д:Ами,ние правим всичко възможно,но при проблем трябва да знам мнението Ви-кой да е с приоритет?
Аз:Как така?
Д:Ами кого предпочитате да спасим-приятелката Ви или бебето Ви?
Аз бях шокиран!Значи онази вечер....наистина е била Карол!Момичето в което се влюбих преди 4 месеца,но след онази нощ изчезна!Ще ставам баща!Много се радвам,особено щом бебето е от нея!
Аз:Спасете и двете!
Докторът кимна и влезе обратно в стаята.
           •••••••••••••
Седем месеца по-късно:
Руджеро:
Аз:Хайде,принцесо!Трябва да те облечем,защото днес леля Вал и батко Агуст ще дойдат да те видят.Ела тук,бебо.
Станах баща на прекрасно момиченце преди 2 месеца.Кръстихме я Алис.Карол ли?Ами Карол е една прекрасна майка и бъдеща моя съпруга.Да!Предложих и брак в деня на раждането.И като заговорихме за Кар:
К:Скъпиии?-чух я да вика от долния етаж-
Аз:Да мила?-също извиках-
Карол се качи и взе Али:
К:Али,хайде слънчице,нека да те облечем.-взе една розова рокличка и бели пантофки и остави Али на поставката за смяна на памперси до леглото ѝ.След малко бебчо беше облечен,както и аз и затова двамата с малката ми принцеса слязохме долу.След малко на врата се звънна и в този момент Кар слезе.
Карол:
Слязох в момента в който Вал и Агуст звъннаха на вратата.
Аз:Здравейте,семейство!
Вал и Агуст се ожениха преди две седмици и малката им беше шаферка,която Каро носеше на ръце.
В:Здравейте!Ах,на леля бонбончето!
Аз:Не,на кака кръщелницата!
В:Сериозно ли казваш това,което си мисля?
Аз:Да,аз и Ру решихме,че искаме кака Вал и чичо Агуст да са кръстници на Алис и кумове на сватбата ни!
А:Това е страхотно,но запомни го!БАТЕ АГУСТ!От два месеца спорим!
Р:Мила дай Али на леля и Вал-погледна ме,намигна на Вал и бутна Агуст по рамото-
В:Руджеро ще ти дам една леля!К-А-К-А  В-А-Л-Е!!!-всички се разсмяхме-
Аз:Хайде Вал,с теб ще нахраним Алис.
Р:А ние?
Аз:Вие отивате да вземете  Бела-обещала съм на Каро и Майк да я гледам за уйкенда.(Бела е детето на Каро и Майк-тя е на годинка)
Ру кимна и с Агуст излязоха.
В:Кар,съмнявам се,че аз съм следващата с бебе.
Аз:Супер,много се радвам за теб!Ела.
Вал взе Али от столчето ѝ и тръгна след мен.Влязохме в спалнята ни с Ру.Аз отидох до нощното шкафче,взех една кутийка и я подадох на Вал.
Аз:Влизай!-с поглед посочих вратата на тоалетната.-
          ••••••••••••••••
Ру и Агуст се върнаха.Аз бях преспала Али и с Вали гледахме филм.
Дали Вал е бременна?Какво мислите?:)

Случайна срещаOnde histórias criam vida. Descubra agora