Stál som tam. Tisíce ľudí čakalo kedy začnem spievať. Spievanie mi nerobí problém, predsa len už to bude pár rokov odkedy som začal. No tentokrát to bolo iné. Niežeby som zabudol text ale...Cítil som strach. Strach z neúspechu. Je to veľká vec, inšpirovať toľko ľudí, byť pre nich vzorom. Ani si nedokážete predstaviť, čo to pre mňa znamená.
Nadýchol som sa. Začala hrať hudba a Josh začal bubnovať. Vidno, že si to užíva. Ďalší nádych a výdych.,,I wish I found..."
Z mojich úst vychádzali slová. Text piesne, ktorý som napísal. Fanúšikovia spievali so mnou. Síce vedeli text, ale vedeli aj čo znamená? Vedeli čo tým chcem povedať? Začali sa mi triasť ruky. Teraz nie!
●Chceš vedieť skutočnú pravdu? Nikoho ti tvoje hlúpe pesničky nezaujímajú. Sú tu len kôli tebe. Kôli tomu ako vyzeráš a nie kôli tvojim pocitom.●
-To nie je pravda! Títo ľudia...Práveže naša hudba im pomáha. Texty...-
●Pozri sa na seba. Pekný si, aj svaly nejaké máš...baby po tebe letia. Sú zbláznené. Chcú ťa. Hudba ktorú tvoríš...●
-Dosť!-
Hlava mi išla prasknúť. Snažil som sa prestať myslieť a spievať ďalej. Nedokázal som. Pustil som mikrofón a ten spadol na zem. Fanúšikovia prestali spievať a Josh bubnovať. Všetko stíchlo. Poobzeral som sa okolo seba.
,,Tyler si v poriadku?"- Josh sa o mňa začal starať. Nikdy my nebolo jedno čo mi je. Vždy chcel pomôcť.
Sklamal som. Vybehol som zo stageu.
,,Tyler?"- kričal za mnou.
.........,,Sklamal som! Sklamal som! Sklamal som!"- začal som kričať.
●Si len úbožiak!●
-Prečo ťa počúvam?-
,,Čo sa deje Tyler?"- prišiel za mnou Mark. Za ním išiel Josh.
,,Čo sa stalo?"- začal.
,,To by zaujímalo aj mňa. Musíte pokračovať, alebo to všetko môžeme rovno zrušiť."- pridal sa Mark.
,,Daj nám chvíľu."- upokojoval ho Josh.
Mark vyšiel z miestnosti. Ostali sme tam sami.
,,Znova?"
,,Nedokážem to. Oni nechápu čo tými pesničkami chcem povedať. Len bezhlavo vyslovujú slovo po slove za sebou. Sklamal som na plnej čiare."
,,Nie. Tyler počúvaj, možno texty nechápu úplne, ale snažia sa o to. Snažia sa ti porozumieť rovnako ako aj ja. Viem, že to nie je ľahké, ale chceš zahodiť všetko čo sme dokázali?"- chytil ma za plecia. Zadíval som sa mu do očí.
,,Samozrejme, že nie."
,,Tak vidíš. Keď skončíš ty, skončia aj oni. To nesmieme dopustiť. Si pre nich ako králik, Tyler. Králik, ktorý prchá pred psom. Pokračuje vo svojej ceste za životom. Oni predstavujú psa. Inšpirujú ťa k tomu, aby si pokračoval v tom čo robíš. Dávajú ti na to dôvod. Predstav si, že by ten králik zastavil. Že by prestal. Pes by toho králika roztrhal. Predstav si, že by bol iba 1 králik a 1 pes na celom svete. Znamenalo by to koniec aj pre teba, pretože by ť roztrhali a koniec aj pre nich, pretože by už nemali z čoho žiť. Nemali by ďalšieho králika."
Pozrel som sa naňho.
,,Máš pravdu. Nesmieme to vzdať!"
Death inspires me like a dog inspires a rabbit.
(Smrť ma inšpiruje tak, ako pes inšpiruje králika)
YOU ARE READING
Lyrics stories(Twenty One Pilots)
Fanfiction1 časť•1 pesnička• 1 odlišný príbeh V tejto knižke ide o to, že si vyberiem pesničku od vyššie uvedenej skupiny, vyberiem si nejakú časť textu a naňho vymyslím nejaký príbeh. Každá jedna časť má svoj dej, ani jeden z príbehov nijako nenadviazuje na...