Inšpirované Forest fic
,,Tyler, láska."- povedala Jenna potichučky.
,,Prosím..."- povedal som zo zlomeným hlasom.
,,Nemôžeš tu takto sedieť celý deň."
,,Môžem. Aj tak už nemám čo robiť."
,,No ták."- prešla mu rukou po vlasoch, ,,Môžeme sa ísť prejsť do lesa. Alebo môžeš ísť hrať na klavír."
,,Hudbu už si nechcem pripomínať žiadnym spôsobom. Klavír odložím do pivnice alebo ho predám."
,,Láska, musíš sa z toho pozbierať. Poď, ideme do lesa."
,,Lenže prechádzka v lese mi ho už nevráti! Chlapec zo žltými vlasmi a moka očami už tu nie je! A ja som bez neho nič! Teraz ma prosím nechaj."
,,Dobre. Ak by si čokoľvek potreboval, budem v kuchyni."
Pomaly sa pozbierala a odišla. Nechal som slzám voľný priechod. Prečo len som sa tom blbom koncerte liezol tak vysoko! Prečo?!!
Na poslednom koncerte Tour de Collumbus som pri pesničke Car radio vyliezol najvyššie ako sa dalo aby som dospieval posledné slová pesničky. Keď som liezol, nejakým spôsobom sa mi podarilo niečo uvoľniť a skoro 100 kg svetlá spadli priamo na Josha. Vtedy som chytil záchvat paniky a rýchlo som sa snažil dostať dole. Všetci čo boli dole sa snažili pomôcť. Fanúšikovia kričali. Nie kričali, ale vrieskali. Pomáhal každý kto mohol. Snažili sme sa ho z tej kopy skla a ďalších úlomkov vyhrabať čo najskôr. Bolo tam veľa krvi. Najhoršie bolo to, že sa mu ruka zasekla medzi bubnami. Mysleli sme, že ho odtiaľ nevytiahneme. Medzitým prišla záchranka. Naložili ho a odniesli do nemocnice. Šiel som s ním. Fanúšikov pravdepodobne rozpustili a celú halu uzatvorili. Josh mal zlomenú ruku, prasknuté rebrá a lebku a krvácanie do mozgu. V kóme bol dosť dlhú dobu. Celé dni som tam s ním presedel. Bál som sa oňho. Každý sa pýtal čo s ním je. Nikomu som neodpovedal. Nemohli prijímať návštevy. Až raz...jeho srdce to nevydržalo. Zobudil som sa na pípanie prístroja. Volal som doktora, no zachrániť sa ho už nepodarilo.
Už nič mi toho úžasného chalana nevráti. Už nič mi nevráti toho najlepšieho kamaráta a skvelého parťáka. Už nikdy neuvidím jeho moka oči a žiarivý úsmev, ktorý mi hneď zlepšil deň. Už nikdy sa nebudem môcť dotknúť jeho vlasov pri bláznení, vždy deň pred koncertom a v autobuse.
Zo zásuvky som vybral zapaľovač. Obliekol som si mikinu a potichučky vyrazil z izby. Jenna si ma našťastie nevšimla. Zamieril som si to do lesa, do nášho domčeku na strome. S Joshom sme tam vždy chodili oslavovať po vydarenej vydanej pesničke. Vyšiel som hore. Poobzeral som sa. Vždy sedával v kúte. Šťukol som zapaľovač a dal ho na to miesto. Bol to jeho zapaľovač. Ľahol som si. Oheň sa zachytil záclony na okne a pomaly sa šíril všade. Ležal som tam a oheň pozoroval. Bola to moja vina! Bola to všetko moja vina!!My treehouse is on fire
And for some reason I smell gas on my hands
(Môj domček na strome horí,
A z nejakého dôvodu na svojich rukách cítim benzín)Salutations ✌
Tak čo, ktorá pesnička bude ďalšia?😄
YOU ARE READING
Lyrics stories(Twenty One Pilots)
Fanfiction1 časť•1 pesnička• 1 odlišný príbeh V tejto knižke ide o to, že si vyberiem pesničku od vyššie uvedenej skupiny, vyberiem si nejakú časť textu a naňho vymyslím nejaký príbeh. Každá jedna časť má svoj dej, ani jeden z príbehov nijako nenadviazuje na...