,,Made it this..." - dospieval som a fanúšičky začali tlieskať
Napil som sa vody a pokračoval.
,,Myslím, že je čas aby som odpovedal na ďalšie otázky. Kľudne sa pýtajte."- pousmial som sa.
Pár z nich vstalo a zaradili sa za seba. Prvá bola dievčina s dlhými čiernymi vlasmi a krásnym úsmevom. Bola v strese, pretože mala rozprávať pred dosť veľkou skupinou ľudí.
,,Uhm, už dlhšie som sa ťa chcela spýtať, čo vlastne pesnička Migraine znamená. O čom hovorí."
,,Dobrá otázka."- odpovedal som.
Poškrabal som sa na hlave. Najradšej by som vždy odpovedal, že v pesničke je vlastne to čo som chcel povedať, lenže to im nestačí. Nestačí im, že je to ukryté v pesničke. Nevidia to. Nemajú natoľko rozvinutú myseľ aby to videli.
,,Ehm..migréna je akási bolesť, ktorá nám prebieha v hlave. Naša myseľ je vlastne naše telo a hovorí nám, že niečo nie je v poriadku. Môže nám hovoriť, že sme dehydrovaní, alebo sme nemali dostatok spánku, alebo jednoducho naše telo nedostáva to čo potrebuje. V pesničke ale nehovorím priamo o migréne. Tam migréna predstavuje určité problémy, ktoré nám môžu/spôsobujú bolesť. Môžu to byť rôzne problémy. Či už problémy ľudstva, alebo rôzne psychické problémy. Pre každého človeka táto migréna predstavuje iný problém. A.."
,,A čo predstavuje pre teba?"- prerušila ma ďalšia otázka.
,,K tomu som sa chcel dopracovať. Uhh.."- cítil so, ako ma pomaly začína dostávať úzkosť.
Josh ma chytil za plece. Akoby mi chcel povedať "To bude dobré, zvládneš to." Vždy stojí pri mne. Stále ma podporí. Je to ten najúžasnejší a najstarostlivejší človek akého som kedy mohol stretnúť. Keby nebolo jeho, už by som určite ležal niekde pod zemou. Démoni by ma pohltili.
,,Aby sme uviedli na pravú mieru, čo vlastne tá bolesť znamená. Predstavuje mňa. Som to ja a neisto sa bránim, bojujem. Som to ja v určitom teste, ktorý nemôžem zvládnuť bez pomoci. Testuje ma jeden veľmi nemilosrdný vedec. Vďaka tomu nemôžem spať. Mám taký pocit, že sa konečne vyspím až po smrti. Stále sa pýtam, či je ešte niekto, kto to cíti. Kto cíti to čo ja. Či je v tom ešte niekto. Alebo týmto testom prechádzam sám."
Zadíval som sa na Josha. Usmial sa. Nie som. Je tu.
Fanúšičky mali otvorené ústa. Zrejme ich šokovalo to, čo som teraz povedal. Na ich myslenie to bolo dosť hlboké.
,,Proti čomu bojuješ? Aký test?"
,,Test života a smrti."
,,Kto predstavuje toho vedca?"
,,Niekto, kto spôsobuje to, že nie som úplne v poriadku."
,,Kto ti v tom teste pomôže uspieť? Je to Josh? Alebo Jenna?"
Srdce mi bilo ostošesť. Dych sa mi tiež zrýchlil a ruky sa začali triasť. Správali sa ako levy. Moja krv im už tiekla po bradách. No ja im nestačím. Čoskoro pôjdu aj po Joshovi.
,,Prosím spomaľte. Tylerovi nie je teraz dobre. Dajte nám malú prestávku."- povedal Josh a bral ma do vedľajšej miestnosti.
Predtým než sme zmizli za rohom povedal som:
,,Pretože nie každý má v hlave ružové sady..."
They're trying to eat me, blood runing down their chin. And I know that I can fight or I can let the lion win. (Snažia sa ma zožrať, krv im steká po bradách. A viem, že môžem bojovať, alebo ich nechať vyhrať)
Tak čo hovoríte na novú časť? Na ktorý z napísaných príbehov by ste chceli jednodielovku? :)
YOU ARE READING
Lyrics stories(Twenty One Pilots)
Fanfiction1 časť•1 pesnička• 1 odlišný príbeh V tejto knižke ide o to, že si vyberiem pesničku od vyššie uvedenej skupiny, vyberiem si nejakú časť textu a naňho vymyslím nejaký príbeh. Každá jedna časť má svoj dej, ani jeden z príbehov nijako nenadviazuje na...