O zamanlar 17 yaşında hayattan bi haber bi kızdım. Daha önce aşk kelimesinin anlamını bilmediğim için nasıl bir duygu olduğunu anlatamayacak kadar küçücüktüm. Dualar falan ederek kısmetimi açmış hayatıma bir erkeği sokmuş sonrada herşey güzel giderken birden soğuyup güzel bir yılbaşı geçirdikten sonra bıçakla falan hayatımdan siktir etmiştim. Tam acı çekecektim kendimi sosyal ağ tuzağının tam ortasında buluverdim. Ayrıldıktan sonra google+da dolaşırken daha konusunu bile anlamadığım bir yazının içinde birinin yorumunu beğendiğimi hatırlıyorum. Sonra bir mesaj: "Sizi çok sevdiğim birine benzettim." Siktir ordan benim sadece bir fotoğrafım var ve seneden de anlaşılacağı gibi piksel piksel bi fotoğraf. Hoşuma da gitmedi değil en azından fotoğrafımı incelemiş ve bana mesaj atma tenezzulunde bulunmuş bir karşı cins. Ne yazacağımı bilemedim cevap vermedim. Sonuçta yeni ilişkim bitmişti ve çok olayliydi. Biraz zaman geçti ve tekrar bir mesaj "rahatsız ettiysem kusura bakma sadece yazmak istemiştim" artık bi cevap verme gereksinimi duymuştum. Icten içe "lan ne olacak bir iki gün konuşur sonra bırakırsın zaten nereye kadar gidebilir ki?" Diye kendi kendime konuşurken birden muhabbet 2 günde çığır aştı. Resmen konu konuyu açtı güzel vakit geçiriyordum. Eski sevgilim aklımın ucuna bile gelmiyordu. Ve ayın altısında sevgili olmuştuk. Ben bir havalar bir havalar facebook dan falan resimlerine bakıyorum çekici arkadaşlarıma gösteriyorum dibi düşüyor milletin. Gerçi bundan önceki sevgilimin yerine konuşmuyorlar ama bu bile etki yaratmıştı. Derken on iki gün sonra görüşmek için randevulastik. Marmariste çalışıyormuş. GGC diye bir oyun firmasında oyun içi big düzeltme ticket cevapları ayrıca ofis içi teknik destek derken zaten Bilgisayarciyim çocuk gözümde dev büyüyor. Neyse ayın on sekizinde ben Marmaris için bilet almışım arabanın kalkacağı perona gelmişim otobüse binmisim benim kafaya o zaman dank ediyor. "Lan gerizekalı ne bol yiyorsun sen nereye gidiyorsun?" Icimi bir korku sardı bak o korkuyu hiç unutmuyorum. Dedim "yedin bi bol vardır bi Hayır hadi git bakalım." Yol uzadıkça uzuyor korku tavan mk. Bi de akşam üzeri almışım bileti karanlık coktukce ben başıma geleceklerden habersiz ilerliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Romanzi rosa / ChickLit4 sene boyunca sevdiği insanın her hatasını görmezden gelip sonunda kendi psikolojisini bozmuş bir genç kızın hikayesi