♣♧DELİ♧♣

65 19 6
                                    

**********

Annem ve babam, bana karşı hiçbir zaman, o sevgi dolu ve ilgili anne babalar gibi olmadılar. O yüzden ben de küçüklüğümden beri kendimi, rengarenk hayaller kurarak mutlu olmayı öğrendim.En sevdiğim hayalin rengi ise beyazdı.Beyaz bir gelinlik...Beyaz, mutluluğun, aşkın ve bir gün kendi yuvamı kurabileceğimin müjdecisiydi.Bu evde kavuşacamadığım huzura, kendi yuvamda sahip olacağıma gerçekten inanarak büyümüştüm.Oysa şimdi ailem, bu hayalimi de elimden almıştı.Benimle hiçbir ilgisi olmayan bir olaydan dolayı, hiç tanımadığım ve civardaki herkesin DELİ  bildiği bir adamla evlenmek zorundayım.

**********

Tüm ilçede deli diye tanınan bir adam:Emre.
Aradığı şevkati ailesinden bile görememiş,tek hayali bir gün sevdiği adamla evlenmek zorunda olan bir genç kız:Elif.
Ve zoraki bir evlilik.

Kimsenin bilmediği bir psikolojik sorunla boğuşan Emre ve Emre yi tanıdıkça ona karşı anlayamadığı bir şekilde merhamet duymaya başlayan Elif, gerçek bir aile olabilecekler miydi?

Emre tekrar delirmeseydi;belki..

Bir deli bu kadar yakışıklı olabilir miydi? Olmuştu. Yüzü kaderi kadar güzel değildi ama. Bu Emre nin kötü kaderinin dertlerinin Elif in sevgisi ve sevkatiyle son buluşunun hikayesi. Bu Elif in DELİ dediği adamın DELİM e dönüş hikayesi...

♥♡♥♡♥♡♥♡♥

   gk_guney  e böyle tatlış güzel ponçik bi kitap yazıp bizi Elif ve DELİSI ile tanıştırdığı için very thanks...

♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Kitaps👍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin