SkyΗ ομάδα του μπάσκετ αποφάσισε να το γιορτάσει με ένα κέρασμα σε όλα τα παιδιά της σχολής στην καντίνα του Frank.
Ο Frank ήταν ένας ηλικιωμένος που είχε αυτό το μαγαζί από τα 20 του.Ηταν διακοσμημένο με κόκκινους γωνιακους καναπέδες και μεγάλες λάμπες πάνω από τα κεφάλια μας,ενώ στην μέση του μαγαζιού ήταν ο πάγκος και η κουζίνα του.Εφτιαχνε τα πιο ωραία μιλκσέικ και τηγανητές πατάτες που είχα φάει ποτέ στην ζωή μου και για αυτό ήμουν ένας από τους πιο συχνούς πελάτες του.
Είχαμε φτάσει ήδη με την Riley και τον Alfie στην καντίνα πριν έρθει η ομάδα του μπάσκετ,καθώς μετά δεν θα βρίσκαμε που να καθόμασταν και θέλαμε να απολαύσουμε λίγη ησυχία.
"Που είναι η αγαπημένη μου Sky;",είπε ο Frank μόλις μας σέρβιρε τα κρύα μιλκσεικ.
"Στο γνωστό μέρος κύριε Frank.",απάντησα με ένα χαμόγελο,καθώς ρούφηξα μια γουλιά και η γεύση της σοκολάτας κυρίευσε το στόμα μου.
"Εμαθα κέρδισαν τα παιδιά από εσάς ε;",ρώτησε και έφτιαξε την κόκκινη πόδια του.
"Ναι κύριε Frank.Χάρη στον Wes.Έβαλε ένα τρίποντο στα τελευταία δευτερόλεπτα.",είπε με ενθουσιασμό ο Alfie.
Στριφογυρισα τα μάτια μου κάτι που αμέσως παρατήρησε ο Frank και γέλασε.
"Χαίρομαι για αυτό.Παω να ετοιμάσω τότε γιατί φαίνεται πως θα έχουμε κόσμο.",απάντησε και μου χάιδεψε την πλάτη πριν φύγει.
"Alfie,πως είναι να έχεις συγκάτοικο το πιο καυτό αγόρι του πανεπιστημίου;Ή αλλιώς τον Wes.",ρώτησε η Riley γεμάτη ενθουσιασμό και με σκούντηξε με το γόνατο της κάτω από το τραπέζι.
"Ε,είναι εντάξει υποθέτω.Γενικα είναι πολύ τακτικός και καθαρός.Αμα δείτε τα ρούχα του είναι τακτοποιημένα κατά χρωμα και τα σαμπουάν του τα έχει με την σειρά που τα χρησιμοποιεί.",είπε.
"Και που το περίεργο με αυτό;",ρώτησα αδιάφορα.
"Πουθενά απλά η Riley με ρώτησε.",εξήγησε και σήκωσε τα χέρια του.
"Μπορούμε να μην μιλάμε για τον Wes;",παραπονέθηκα και ήπια λίγο από το μιλκσεικ μου.
"Κάποια δεν έχει διάθεση..",σχολίασε η Riley.
"Έχω όρεξη.Απλά όχι για να συζητάμε για τον πρώτο Καζανόβα.",τόνισα και η πόρτα του μαγαζιού άνοιξε και ο χώρος γέμισε με φωνές.
YOU ARE READING
Troublemaker
Teen Fiction"Cold as ice,but in the right hands she melts" |Περίληψη στο πρωτο κεφάλαιο.| ©httpxev|2017 [17/03/2017- 02/10/2018] Cover credits to the amazing THEICEWOLVES