Κεφάλαιο 40ο:"Προσωπικό Παιχνίδι"

5.1K 568 23
                                    


Sky

Τα πόδια μου κινούνται πάνω κάτω στο δωμάτιο της εστίας,ενώ ταυτόχρονα μασουλαω τα νύχια μου.

«Έλα τώρα Sky θα τα πας τέλεια και το ξέρεις.»,προσπάθησε να με πείσει η Riley αλλά την συγκεκριμένη στιγμή τα λόγια της δεν έμοιαζαν να έχουν την παραμικρή επιρροη πάνω μου.

Σήμερα ήταν η μέρα των διαλέξεων για τις προεκλογικές καμπάνιες.Ηταν παρά πολύ σημαντικό να κερδίσω για να έχω την δυνατότητα να οργανώσω εκείνο το συνέδριο νευρολογίας,καθώς αν εκλεγοταν κάποιος άλλος πιθανότατα να μην ασχολιόταν με τίποτα.Βεβαια μέχρι στιγμής ήμουν η μόνη υποψήφια,όμως ποτέ δεν μπορούσα να είμαι σίγουρη.

«Δεν το ξέρεις αυτό Riley.Και αν εμφανιστεί και άλλος υποψήφιος;Πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσω να γίνουν τα απαραίτητα συνέδρια και ξέρεις πως αν τυχόν βγει κάποιος αδιάφορος οι δραστηριότητες της σχολής θα υποβαθμιστουν και είναι κρίμα αυτό που έχτιζα τόσα χρόνια.»,προσπάθησα να της εξηγήσω μέσα στο άγχος μου.

Η πόρτα της εστίας μας χτύπησε και η Riley πήγε να ανοίξει.Κοιταξα μια φορά τον εαυτό μου στον καθρέφτη,καθώς πέρασα από μπροστά του.Τα μαλλιά μου ήταν πιασμένα σε μια ψηλή κοτσίδα,ενώ φορούσα ένα παντελόνι με ένα μαύρο μπλουζάκι και το σακάκι μου.

«Χαιρετώ την κυρία πρόεδρο.»,είπε ο Alfie καθώς μπήκε μέσα και στην συνέχεια ακολούθησε ο Wes.

«Τίποτα δεν είναι βέβαιο ακόμη.»,τον διόρθωσα και σήκωσα το ένα μου φρύδι.

«Μην ακούω χαζομάρες.Κανεις δεν τολμάει να βάλει υποψηφιότητα εναντίον σου Sky.»,με διαβεβαίωσε και πήρα μια βαθιά ανάσα,ενώ έκατσα στην άκρη του κρεβατιού μου.

Ο Wes κάθισε δίπλα μου και έδωσε ένα απαλό φιλί στο μέτωπο μου.

«Όλα καλά θα πάνε και είμαι σίγουρος για αυτό.»,προσπάθησε να με καθησυχάσει και ακούμπησα το κεφάλι μου στον ωμο του.

«Θα είσαι εκεί έτσι;»,τον ρώτησα και σήκωσα το βλέμμα μου προς εκείνον.

«Δεν θα το έχανα με τίποτα.»,μου απάντησε και χάιδεψε το χέρι μου.

Αφού ένιωσα επιτέλους λίγο περισσότερη αυτοπεποίθηση και σιγουριά σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήρα τον φάκελο από το γραφείο μου με τον λόγο που είχα ετοιμάσει.

«Εγώ πρέπει να πηγαίνω.Ειναι αναγκαστικό να βρισκόμαστε εκεί μισή ώρα νωρίτερα.»,εξήγησα και εφτιαξα λίγο τα ρούχα μου,ενώ έσφιξα την κοτσίδα μου.

TroublemakerOù les histoires vivent. Découvrez maintenant