Κεφάλαιο 19ο:"Ο Φάκελος"

4.9K 678 100
                                    


Sky

"Σ'αγαπαω πολύ Sky.Είσαι ότι πιο όμορφο μου έχει συμβεί.",μου είπε ο Wes και φίλησε γλυκά τα χείλη μου,καθώς είχε ξαπλώσει δίπλα μου στο κρεβάτι.

"Και εγώ σ'αγαπαω Wes.Και ευχαριστώ που με βοήθησες να ξεφύγω από το παρελθόν μου.",απάντησα με ένα χαμόγελο και ξάπλωσα πάνω στο στήθος του.

"Εγώ όμως δεν ξέφυγα από το δικό μου Sky.",είπε και τον κοίταξα προβληματισμένη.

Εκείνος σηκώθηκε και ξεκίνησε να ξεκούμπωνει το παντελόνι του.

"Wes σταματά.",παρακάλεσα αλλά εκείνος με χτύπησε με δύναμη στο πρόσωπο.

"Πολύ αργά Sky.",απάντησε και μου έκλεισε το στόμα.

Πετάχτηκα από τον εφιάλτη που έβλεπα παίρνοντας μια βαθιά ανάσα.

Άναψα το φως δίπλα μου και σκούπισα τον ιδρώτα από το μέτωπο μου.Ηταν ο τρίτος εφιάλτης που έβλεπα μέσα σε ένα πολύ μικρο χρονικό διάστημα.

Η Riley σηκώθηκε τεμπέλικα από το κρεβάτι της.Ετριψε τα μάτια της και άναψε και το δικό της φως.

"Τι έγινε πάλι;Τι ήταν αυτή την φορά ο Wes;Βιαστής;Δολοφόνος;",με ρώτησε και ανακαθισε με τέτοιο τρόπο που πλέον με κοιτούσε.

"Βιαστής.",εξήγησα και έβαλα τα γυαλιά της μυωπίας μου,καθώς έπιασα τα μαλλιά μου σε έναν κότσο.

"Ξέρεις πρέπει να σταματήσει αυτό το πράγμα.Εννοω στον τελευταίο σου εφιάλτη ήταν δολοφόνος,τώρα βιαστής.Απλα σου έχει περάσει στο υποσυνείδητο.",σχολίασε και ανασηκωσε τους ώμους της.

"Και δεν πρόκειται να το ξεπεράσω,μέχρι να βρω τον πραγματικό λόγο που τον έδιωξαν από την προηγούμενη σχολή.",τόνισα και ξεκίνησα να ντύνομαι.

Η Riley με κοίταξε με απορία.

"Που πας;",ρώτησε και σήκωσε το ένα της φρύδι.

"Να βρω τον φάκελο του Wes.",είπα απλά και εκείνη πετάχτηκε από το κρεβάτι.

"Που θα τον βρεις;",ρώτησε εκείνη,καθώς έβαζα την φόρμα μου.

"Στο γραφείο της Amanda.Είναι 3 το χάραμα δεν θα είναι κανείς εκεί.Και έχω κλειδιά,όποτε γιατί όχι;",απάντησα και έριξα από πάνω την ζακέτα μου.

"Θα έρθω μαζί.",είπε και χαμογέλασα κουνώντας το κεφάλι μου καταφατικά.

TroublemakerWhere stories live. Discover now