Οι Ερωτήσεις Σας & Οι Απαντήσεις Μου

2.7K 138 11
                                    


Ακολουθούν διάφορες ερωτήσεις που κάνατε στους χαρακτήρες αλλά και σε εμένα και χάρηκα πολύ που μου δίνεται η δυνατότητα να σας τις απαντησω!

•ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ:

(1). Είπες πως πολλά από τα σημεία του βιβλίου ήταν εμπνευσμένα από προσωπικές σου εμπειρίες.Ποια ήταν η πιο έντονη σκηνή που πιστεύεις αντανακλά την δίκη σου πραγματικοτητα;

-Το τέλος σίγουρα.Παρα το γεγονός πως η Sky είχε πληγωθεί από τον Wes το συναίσθημα της έλξης που ένιωθε απέναντι του δεν την σταμάτησε από το να ξαναπροσπαθήσει και να τον συγχωρέσει.Αντιστοιχα,στην δίκη μου πραγματικοτητα έχω συγχωρέσει το ίδιο ευκολα άτομο που μου έχει φερθεί παρόμοια όπως ο Wes στην Sky.

(2).Ποιο κεφάλαιο ήταν πολύ δύσκολο να το γράψεις;

-Και πάλι το τέλος.Ηταν μια ιστορία που είχα δεθεί υπερβολικά συναισθηματικά μαζί της και δεν ήθελα να την αφησω.Το γεγονος πως το τελος ήταν εμπνευσμένο από την δίκη μου πραγματικοτητα το έκανε ακόμη πιο δύσκολο κιολας.Για την ακρίβεια το τέλος είχε δυο εκδοχές.Υπαρχει και ένα εναλλακτικό τέλος που ίσως κάποια στιγμή το δημοσιεύσω.

(3).Τα άτομα του βιβλίου ταυτίζονται με άτομα που έχεις γνωρισει;

-Και ναι και όχι.Υπαρχουν αρκετοί που με ξέρουν και έχουν διάβασει τις ιστορίες μου και μου λένε πως μοιάζω με την Sky σε κάποια πράγματα όπως εκφράσεις και τέτοια,αλλά το βρίσκω λογικό,δεν θα μπορούσα να περιγράψω έναν χαρακτήρα χωρίς να τον ξέρω.Τωρα,ο Leo και ο Wes ίσως έχουν κάποια χαρακτηριστικά από άτομα που έχω γνωρισει,αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό.Οι υπόλοιποι χαρακτήρες είναι καθαρά της φαντασίας μου.

(4).Πιστευεις πως η Sky και ο Wes θα καταφέρουν να προβάλουν τον ιδανικό και παντοτινό έρωτα με το να μείνουν μαζί για όλη τους την ζωή ή μήπως θα είχαν άδοξο τέλος στο μέλλον;

-Κατά την γνώμη μου η Sky με τον Wes ταιριάζουν απολυτα σαν άνθρωποι.Η Sky από την μεριά της έριξε εντελως τα τείχη της για τον Wes,επομένως αισθάνεται μια τεράστια έλξη προς το μέρος του,ενώ ο Wes άλλαξε για εκείνη(νομίζω μπορείτε να δείτε την εξέλιξη του από το πρώτο μέχρι το τελευταίο κεφάλαιο).Για εμένα αυτοί οι δυο είναι endgame,και προβάλουν τον ιδανικό έρωτα,καθώς είναι γεμάτος από ανιδιοτέλεια,αγάπη και στοργή.

(5).Η Skylynn ήταν ένας υποτιμημένος χαρακτήρας,καθώς δεν είχαμε την ευκαιρία να δούμε το δικό της POV.Θεωρεις πως κάποια στιγμή θα μπορούσε να βρει την ευτυχία και να εξιλεωθεί σε όσους έχει πληγώσει;

TroublemakerNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ