Κεφαλαιο 3

1K 78 4
                                    

3 μερες μετα

Που να το φανταστω οτι περασαν τοσο γρηγορα οι μερες και οτι τωρα βρισκομαι στο αεροπλανο!! Καθομαι διπλα στον Λιαμ και το Νιαλλ και δεν εχουν βαλει γλωσσα μεσα!! Εχω νευριασει παρα πολυ μαζι τους..

- Ρε παιδια σκαστε σας παρακαλω!!

- Μα τι ευγενικη που εισαι!!

- Νιαλλ και εσυ στη θεση μου το ιδιο θα εκανες!! Δεν εχετε βαλει γλωσσα μεσα ο ενας διερωτατε αν ειναι ωραια τα φαγητα ο αλλος αγχωνεται αν ειναι καλο το ξενοδοχειο. Οκ να τα σκεφτεστε αλλα απο μεσα σας!! Δεν ειστε μονοι στο αεροπλανο!!

- Καλα λεει μας τα εχετε πρηξει!! ειπε ο Λουις απο πισω φανερα εκνευρισμενος και αυτος

- Σορρυ ρε παιδια δεν ξαναμιλαμε

Καπως ετσι κυλησαν οι ωρες μεχρι που φτασαμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

- Αντε παιδια παρτε βαλιτσες γρηγορα να παμε στο ξενοδοχειο γιατι ειμαι πτωμα!! λεει ο Χαρρυ

- Ναι εχει δικαιο και αυτα τα καθισματα του αεροπλανου χαλια!! πιαστηκε η μεση μου!!

- Αντε πολυλογιτε !! παρτε βαλιτσες να φευγουμε απο δω

Μετα απο 10 λεπτα φτασαμε σε ενα 5στερω ξενοδοχειο και αμεσων μπηκαμε μεσα για να παρουμε τα κλειδια να παμε στα δωματια μας..

- Λοιπον εγο κοιμαμε μονος μου στο 124, Νιαλλ και Λουις ειστε στο 125, Χαρρυ και Λιαμ στο 130 και Αλεξ εσυ στο 131, λεει ο Ζαυν σχεδον κοιμισμενος

- Οκ, παιδια θα ερθετε μαζι μου να φαμε κατι κατω;

- Οχι, απαντησαμε ολοι και μπηκαμε στα δωματια μας

- Ωραια πολυ μονος μου..

Νιαλλ pov

Αφου δεν ερχεται κανενας αποφασισα να παω κατω και να αφησω τον Λουις να κουβαλησει και τις δικες μου βαλιτσες.. Κατεβηκα και καταλαθος χτηπησα σε μια ομορφη κοπελα.

- Χιλια συγνωμη ειμαι πολυ αδεξιος!!

- Δεν πειραζει!!

- Νιαλλ

- Νελυ

- Πολυ ωραιο ονομα Νελυ!

- Σε εφχαριστω και το δικο σου!!

- Θα δεχοσουν την προσκληση μου να φαμε μαζι για να επανορθωσω απο το συμβαν που εγινε πριν λιγο;

- Συγνωμη Νιαλλ μολις εφαγα αλλα να το κανονισουμε για αλλη φορα!

- Ναι,δωσε μου το τηλεφωνο σου για να σε παρω

- [..] , να μου δωσεις και εσυ το δικο σου;

- ναι φυσικα [...] απλα αν ειναι να το κανονισουμε για αποψε η αυριο γιατι δεν θα μεινω πολλες μερες 

- οκ θα σε παρω να σου πω, τα λεμε

- Τα λεμε και μην ξεχασεις..

Εφυγε,, ηταν πολυ ομορφη... τωρα ομως με φωναζουν οι ομορφες πατατουλες...

My pov

Για καποιο περιεργο τροπο νιωθω πολυ αβολα που απεναντι μου ειναι ο Ζαυν σαν να τον νιωθω να με παρακολουθει....

Ζαυν pov

Τωρα ειναι η στιγμη ειμαι εξω απο την πορτα της, παιρνω μια βαθια ανασα και κτυπαω, Δεν αργει να μου ανοιξει και οταν με βλεπει παγωνει..

- Να περασω;

- Εεε... ναι... π-περνα..

- Κοιτα το ξερω οτι δεν με περιμενες αλλα ολο αυτο το καιρο που σε ξερω με βασανιζει κατι οταν σε κοιτω, οταν σου μιλω... και πριν λιγους μηνες καταλαβα τι ειναι αυτο που με βασανιζει....

- Τι ειναι; ρωτησα απορρημενη αλλα και φοβισμενη για την απαντηση του..

- ΕΡΩΤΑΣ..

Παγωσα.. δεν περιμενα να μου πει αυτο το πραγμα, το μονο που εκανε ηταν να με πλησιαζει αομα πιο πολυ εγω εκανα βηματα πιο πισω μεχρι που ακουμπησα τοον τοιχο... Δεν μιλισε το μονο που εκανε ηταν να ενωσει αυτα τα σαρκωδη του χειλη με τα δικα μου..... Ενα φιλι που οσο και να επρεπε να διακοψω δεν με αφηνε... Αντεπωδωσα στο φιλι του....

Ζαυν ποβ

Ναι την φιλισα... Το ξερω οτι την εκανα να νιωσει αβολα αλλα ανθρωπος ειμαι και λυγισα οταν πλεον σταματισα να τιν φιλω την κοιτζα μεσα στα καστανα μαγευτικα της ματια.. με κοιτουσε απορρημενη, επρεπε να της δωσω καποιες εξηγησεις και αυτο προκειται να κανω...

- Το ξερω πως δεν το περιμενες αλλα ειμαι τοσο καιρο ερωτευμενος μαζι σου που απλα λυγισα και ηρθα να σου το δειξω οχι μονο με λογια αλλα με ΠΡΑΞΕΙΣ!!! Οταν σε ακουσα να λες στον Λιαμ πριν κατι μηνες πως σου αρεσε ενα παιδι.. ζη..

- Ζη?

- Ζηλεψα.. ναι ζηλεψα γιατι πλεον δεν μπορω να μην σε δω μια μερα.. επαθα εξαρτηση απο εσενα..

- Ζαυν... δεν-δεν ξερω τι να σου πω. Απλα και εγω τον τελευταιο καιρο νιωθω περιεργα οταν βρισκομαι διπλα σου, η οταν πρεπει να σου μιλησω... σαν να εχω πεταλουδες στο στομαχι...., ειπα και βγηκε ενα αχνο χαμογελο απο το στομα μου..

- Αλεξ, θες να ειμαστε μαζι;

- Τι;

- Απαντησε μου σε παρακαλω αν θες σου αφηνω χρονο να το σκεφτεις δεν σε πιεζω..

- Ναι θελω χρονο να το σκεφτω σε παρακαλω

- Ενταξει μικρη μου, θα περιμενω μεχρι να αποφασισεις..

Μετα απο αυτο εφυγε... Μολις ακουσα το μικρη μου να βγαινει απο το στομα του.. ελιωσα!! Ναι νομιζω πως ξεκινω να τον ερωτευωμεεε

ΕΒΑΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!! δεν ειχα τι να κανω και ειπα να γραψω ακομα ενα!! σας παρακαλω θλω γνομες για το αν θα σινεχισωωωω!! φιλουμπεςςςς

Εσυ φτες για ολαWhere stories live. Discover now