Ο Ζαυν εφυγε απο το δωματιο μου και εγω εμεινα με την γευση των χειλιων του πανω στα δικα μου... Διακοψε τις σκεψεις μου το τηλεφωνο μου βλεπω το ονομα.. Μα φυσικα η Τζεσι, πωπω εχει καιρο να μιλησουμε..
- Ελα ρε μουτρο, ετσι κανουν οι φιλες πηγαινουν ταξιδι και ξεχνανε πως αφησαν δικους τους ανθρωπους πισω και δεν περνουν ενα τηλεφωνο;
- Σορρυ ρε, απλα ξερεις μεχρι να φτασουμε να προσαρμοστουμε.. Τελος παντον εχω νεα εχεις ωρα να στα πω;
- Φυσικα το ρωτας;
- ( της τα ειπε)
- Μιλας σοβαρα; Εσυ με τον Ζαυν; Εσεις εισασταν σαν το σκυλο με τη γατα!! Αλλα να μου πεις ερωτας ειναι χτυπα εκει που δεν το περιμενεις...
-Ναι φιλεναδα ακριβως!! Λοιπον εσυ με το Μαικ;
- Αααα εσυ εκει εμεινες; Με τον Μαικ χωρισαμε εδω και μια εβδομαδα..
- ΠΩΣ;
- Πρωτα τον επιασα να μιλα με καποια.. δεν ειπα τιποτα και ουτε κοιταξα το κινητο του. Η δευτερη φορα ηταν η αποκορυφωση..
- Δηλαδη;
- Δηλαδη καθως χαζευα τις βιτρινες στο εμπορικο τον βλεπω αγγαλια με μια ξανθοψειρα και να ζαχαρωνονται...
- Μηπως ηταν καμια συγγενεις του και ειχε καιρο να την δει και την αγγαλιασε; Μπορει να τον παρεξηγησες..
- Τι λες; Αν τους εβλεπες θα ελεγες αχχ τι ωραιο ζευγαρακι πολυ τεριαστο!!!
- Ουφφ φιλεναδα μην στεναχωριεσαι καποιος θα ερθει που θα τον αγαπησεις και θα σε αγαπησει αληθινα!!
- Οχι δεν θελω κανενα! Πηρα το μαθημα μου με τους αντρες!! ΖΩΑ!! Φτανει!! Ααα και εσυ να προσεχεις!!
- Απο τι; Απο τον Ζαυν;
- Ναι, δεν ξερεις ποτε τι θα σου κανει...
- Οχι εγω τον εμπιστευομαι.
Και μιλουσαν για ακομα 3 ωρες ατελιωτα..
Νιαλλ ποβ
Να την παρω; Η να μην την παρω; Θα την παρω!!!
- Ναι;
- Ελα Νελη τι κανεις;
- Ωωω ελα Ναιλλ καλα εσυ;
- Μια χαρα επειδη μεθαυριο θα φυγουμε τι θα ελεγες να παμε για κανενα ποτο;
- Δεν θα ελεγα οχι
- Οραια κατα τισ 8 να βρεθουμαι στην ρεσεψιον;
- Ναι, θα τα πουμε εκει
Ναιιιιιιι δεχτηκε ναιιιιι θα την δω ναιιιιιιιιιιιιιιιι λοιπον τωρα παω να κανω ενα μπανιο και να σκεφτω που θα την παω...
Χαρρυ ποβ
- Ελα ρε μια φορα ηρθα εδω και θα με κουβαλησεις σε επειδιξη μοδας; Που ξανακουστηκε ο διασημος τραγουδιστης Harry Styles να πηγαινει σε επειδιξη μοδας.. Ακου Νικο απλα ΔΕΝ προκειται να ερθω!!
- Ελα να σου πω θα ερθεις και μην μου κανεις αυτο το υφακι.. Ειναι δουλεια μου και ξερεις οτι παντα κανω την δουλεια μου!!
- Ποια ειναι η δουλεια σου λοιπον;
- Μου ειπε το managment να σε παω εκει μπας και βρεις καμια και προκοψεις..
- Ααα ετσι ωστε.. λεω και εγω δεν γινεται καπου θα μπλεχτουν παλυ αυτοι οι ηλιθοι..
- Ουφφ αντε ετοιμασου σε μιση ωρα να εισαι ετοιμος
- Καλαααα αα περιμενεε
- Τι;
- Γινετε να ερθει και ο Λιαμ;
- Καλα ενημερωσε τον
- Οκ
Λιαμ ποβ
- Ναι;
- Ελα mate ο Νικος θα με παει σε μια επειδιξη μοδες μπας και βρω το τυχερο μου εκει θες να ερθεις για παρεα επειδη δεν προκειται να ασχοληθω με τα μοντελα οσο ελκυστικα και να ειναι..
- Καλααα
- Σε μιση ωρα ετοιμος
- Καλααα
Ουφφ να τρεχω σε αυτες τις επειδιξεις αλλη ορεξη δεν ειχα.. αλλα τελος παντων για χατιρι του γυναικα της παρεας,, ναι σιγα δεν θα δωσω σημασια στα μοντελα και αλλες τετοιες μπουρδες.. χαχαχα θα το δουμε και αυτο....
Ζαυν ποβ
Ναι επιτελους!!! Τωρα ειναι δικη μου δεν θα αφησω κανενα να μου την πειραξει θα γινω ο προστατης που ποτε δεν ειχε!!
- Ναι;
- Ζαυν;
- Ναι ποιος μιλα;
- Η ....
Ποιααα να ειναι;;; μετα απο καμια δυο ωριτσες η συνεχεια.. lve yaa