Καποιες φορες κανουμε πραγματα που τα μετανιωνουμε αυτο το ξερετε ετσι δεν ειναι; Αλλα παντα δεν μπορουμε να κανουμε κατι για να φερουμε τα πραγματα οπως ηταν πριν.... Ετσι και στην περιπτωση του Ζαυν σημερα ειναι η μερα του γαμου του και αντι να κανει κατι να τον σταματησει περιμενει ποτε θα τελιωσει αυτη η μερα....
Απο την πλευρα της Αλεξ ολα πανε οπως τα σχεδιασε... απλα θα εμφανιστει στην εκκλησια με το παιδι στη μεση του μυστηριου και θα καταστρεψει το γαμο.... αν και δεν υπαρχει καποιος λογος να το κανει.. απο τη στιγμη που οι δρομοι των δυο μας ηρωων χωρισαν... Αλλα θα μου πειτε ολα τα κανουμε καποιες φορες απο τον εγωισμο και την ζηλεια μας... ακριβως ετσι και η Αλεξ νιωθει ττο τερατακι της ζηλειας να μεγαλωνει ολο και πιο πολυ μεσα της και εχει και τον εγωισμο της να την βοηθουν να κανει παρορμιτικα πραγματα...
Α- Λιαμ τη ωρα ακριβως ειναι ο γαμος;
Λ- Αλεξ νομιζω οτι αυτο που κανεις ειναι ενα τεραστιο λαθος!!!
Α- ΠΕΣ ΜΟΥ ΛΙΑΜ
Λ- Καλα.. ο γαμος ειναι στις εξι το απογευμα..
Α- Οκ σε ευχαριστω..
Χμμ ωραια 6 το απογευμα ολα θα αποκαλυφθουν... Σταματα ρε Αλεξ που το παιζεις και σατανικη.. ΤΙΠΟΤΑ δεν μπορεις να κανεις... σταματα πλεον εσυ πεταγεσε συνεχεια τελευταια!!! Μαλιστα τωρα που και το υποσυνειδητο μου ειναι εναντιον μου θα τα κανω ολα σκατα!!! Ναι ετσι θα τα κανω...
Εχω ακομα 3 ωρες μεχρι την εμφανιση μου στο γαμο... ας ξεκινησω να εετοιμαζομαι...
Φορεσα ενα ασπρο φορεμα το οποιο μου το ειχε παρει ο Ζαυν... εκανα τα μαλλια μου μαι γαλλικη μπλεξουδα απλα πραγματα και ετοιμασα και τον μικρο και ετοιμαζομασταν για να παμε στην εκκλησια...
Αχχ μικρε μου Τζεισον δεν περειμενα να φτασουν μεχρο εδω τα πραγματα και ουτε ηθελα να γνωρισεις ετσι τον πατερα σου αλλα δεν μπορω να κανω κατι αλλο.... σκεφτομουν καθως κοιταζα το μικρο μου αγγελακι...
Μετα απο μια ωρα εφτασα στην εκκλησια.. βλεπετε ο σπιτι μου απεχει λιγο πολυ απο την εκκλησια που θα γινει... ενταξει αργησα μιση ωρα καλυτερα...
Ζαυν ποβ
Ειμαστε εδω και μιση ωρα στην εκκλησια... ευτυχως το μυστηριο γινεται εξω αρα μπορω να το σκασω αν θελω...
Πατερ- Ζαυν Μαλικ δεχεσαι την Ελενα Σμιθ για συζυγο σου;
Πφφ τωρα δηλαδη πρεπει να πω ναι;; Αχχ Ζαυν ηρεμησε
Ζ- Εμ-
Α- Κχμ κχμ μηπως πειραζει που αργησα λιγο;;
Οχι οχι δεν γινεται να ακουω τη φωνη της... οχι αποκλειεται.. γυριζω και αντικριζω την γυναικα που αγαπησα οσο τιποτα αλλο να στεκεται μπροστα μου φοροντας το φορεμα που της αγορασα και να εχει στην αγγαλια της... τ-το-ο παιδι μας;; Ναι αυτο το μικρο ομορφο αγορακι ειναι ο γιος μου...
Χωρις να το καταλαβω τα ποδια μου με πηραν κοντα της.. τα ματια της ειναι γεματα πονο και φοβο;;; δεν μπορω να καταλαβω...
Αμεσως περνω το χερι της και την τραβαω μεχρι να βγουμε απο την εκκλησια και να παμε στο αυτοκινητο μου.. δεν εφερε καμια αντιρηση και ετσι μπηκε στο αυτοκινητο... μπηκα και εγω στη θεση του οδηγου και πηγαμε καπου που ηθελα να την παω αλλα ποτε δεν καταφερα... ειναι ενα απομακρο παρκο το οποιο παντα επισκευομουν... Κατεβηκαμε απο το αυτοκινητο και πηγαμε προς το παρκο..
Αλεξ ποβ
Το ξερω κανονικα επρεπε να αντισταθω να μπω στο αυτοκινητο του αλλα ηθελα να χαλασω αυτο το γαμο και δευτερον ηθελα να του μιλησω επιτελους...
Ζ- Αλεξ επιτελους επιτελους σε βλεπω... σαγαπω σαγαπω ΣΑΓΑΠΩ!!! Σε παρακαλω μην με ξανα αφησεις..
Α- Ζαυν... απλα... συγγνωμη πρωτον γιατι εφυγα χωρις να σου πω τιποτα και δευτερον γιατι ποτε δεν προσπαθησα να σε βρω και να σου μιλησω...
Πραγματικα αντι να ξεκινησω να τον βριζω που σχεδον θα παντρευοταν με καποια αλλη μολις ειδα αυτα τα ματια που ηθελα τοσο καιρο να δω τα χασα..
Α- Απλα τωρα πες μου γιατι; γιατι ετοιμαζοσουν να παντρευτεις;
Ζ- Τα εκανα ολα πανω στην απελπισια μου... σε παρακαλω συγχωραμε..
Α-.....