- Ο Λιαμ ειχε ενα ατυχημα..
Ζ- Τι; παμε τωρα στο νοσοκομειο.
Φτασαμε εκει και αμεσως πηγαμε στη ρεσεψιον για να μας πουν που εχουν τον Λιαμ
Γραμματεας- Ο κυριος Πειν ειναι ακομα στην εντατικη... στον δευτερο οροφο..
Α- Σας ευχαριστουμε.
Ετρεξα οσο μπορουσα για να φτασω εγκαιρα εκει.. Τον Λιαμ τον ειχα σαν αδερφο μου...
Μολις φτασαμε εκει ειδαμε την Σοφια με κατακοκκινα πρησμενα απο το κλαμα ματια να μας περιμενει. Ετρεξα και την αγγαλιασα... Το ξερω πως η Σοφια ειναι η πρων του Λιαμ και οτι υπο αλλες συνθηκες δεν θα της μιλουσα και τοσο καλα....
Σ- Αλεξ, Ζαυν ευτυχως που ηρθατε δεν υα αντεχα αλλο μονη μου.. Φοβαμαι..
Ζ- Σοφια ειναι δυνατος ο Λιαμ θα τα ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ!!
Α- Το πιστευεις;
Ζ- Ναι και ειμαι απολυτα σιγουρος πως ο κολλητος μου ειναι δυνατος!!!
Α- Σοφια ειδοποιησες και τους υπολοιπους;
Σ- Οχι με τοση τρομαρα που να καταφερω.. ακομα απορω με τον εαυτο μου που καταφερα και σου μιλησα απο το αγχος μου...
Μετα απο αυτο εκατσα σε μια απο τις καρεκλες και περιμενα.. Οσο περιμεναμε σκεφτομουν ολα οσα περασαμε μαζι απο μικροι..
FLASHBACK
Α- Ελα ρε Λιαμ σε παρακαλω υποσχεσου μου..
Λ- χαχα καλα.. σου υποσχομε πως θα μεινουμε για παντα μαζι.. θα ειμαι ο καλυτερος κολλητος και δεν θα σε αφησω ποτε!!!
Α- Και εγω με τη σειρα μου σου υποσχομε πως θα σε στιρειζω και θα ειμαι διπλα σου!!!
Λ- Στην υγεια σου κολλητουλαα!!!
Α- Στηω υγεια σου κολλητουλη!!!
Εκεινη την ημερα κλειναμε 10 χρονια κολλητοι φιλοι βασικα αδερφια!! Με τον Λιαμ πηγαιναμε στο ιδιο σχολειο και παντα ολοι μας θεωρουσαν ζευγαρι ομως κανεις δεν γνωριζε πως ο Λιαμ ειναι ερωτευμενος με την Μιχαελλα....
Τελος φλασμπαγκ
Εκεινη τη ωρα ηρθα στο μυαλο μου ολοι οι τσακωμοι μας, τα παρτυ που καναμε κρυφα απο τους γονεις μας.... Και πισω απο αυτες τις εικονες μου ερχοταν συνεχεια η ιδια ερωτηση " Αραγε θα τα καταφερει;" Με ξηπνησε απο τις σκεψεις μου ο Ζειν ο οποιος εδω και ωρα μου μιλουσε αλλα εγω δεν ακουσα τιποτα..
Ζ- ΑΛΕΞ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ!!!
Α- Αχχ συγνωμη απλα αφαιρεθηκα..
Ζ- Και τι σκεφτοσουν για να εχουμε καλο ρωτημα;
Α- Ολες τις βλακειες που εκανα με τον Λιαμ απο παιδια... *και τοτε αρχισα να βουρκωνω..
Γιατρος- Ειστε συγγενεις του κυριου Λιαμ;
Α- Ναι γιατρε. Πεστε μας πως ειναι1
Γ- Εχει φυγει απο τον κυνδινο ειναι μια χαρα απλα θελει πολυ ξεκουραση..
Α- ευχαρι- πριν προλαβω να τελιωσω την προταση μου τσουπ ολα μαυρα.. λιποθημησα ωχχ αυτο δεν ειναι καλο...
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΕΣ
Ξηπνησα και συνυδειτοποιησα οτι βρισκομουν σε ενα δωματιο του νοσοκομειου. Μου πηρε λιγα λεπτα να συνειδητοποιησω πως βρεθηκα εδω. Ξαφνικα ανοιγει η πορτα και μπροστα μου εμφανιζεται μια κοπελα γυρω στα 40..
Γιατρος- Αλεξ απο οτι ειδα απο τις εξετασεις σου λενε οτι εισαι εγγυ-
Α- Ναι γιατρε ειμαι αλλα σας παρακαλω αν σας ρωτησουν εξω τι εχω πειτε τους οτι εχω χαμηλο σιδηρο η κατι τετοιο δεν θελω ΚΑΝΕΝΑΣ να μαθει για την κατασταση μου..
Γ- Μαλιστα οπωε θελεις..
Ζαυν ποβ
Τι εγινε; ετσι οπως μιλουσαμε με το γιατρο η Αλεξ λιποθημαει εγω σαν τρελος να καλεσο γιατρο πανικοβληθηκα... Τωρα ειναι μεσα μια γιατρος και μιλανε μακαρι Θεε μου να ειναι καλα! Ωππ βγηκε η γιατρος
Ζ- Γιατρε πειτε μου ειναι καλα;
Γ- Μια χαρα αγορι μου απλως εχει χαμηλο σιδηρο..
Ζ- Ευτυχως.. πρεπει να πεινει καποιες βιταμινες;
Γ- Εεε;; Εεε οχι οχι απλα να τρωει κανονικα γιατι απο οτι καταλαβα δεν ετρωγε πολυ καλα τελευταια..
Ζ- Ενταξει γιατρε μπορω ν την δω;
Μου εγνεψε καταφατικα και δεν εχασα αλλο χρονο μπηκα μεσα.. Την ειδα που κοιμοταν ηταν ενας αγγελος... πραγματικα αλλα αυτο που με βασανιζει ειναι οτι δεν τρωει πολυ.. αλλα γιατι;;
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΩΡΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!!! VOTE AND COMMENT