Α- ΤΙ;;;
Λ- Αλεξ ηρεμισε!!!!
Α- ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΤΣΕΖΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΕΣ ΤΗΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΩΡΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΠΕΣ ΤΗΣ Ο ΤΙ ΘΑ ΦΥΓΩ ΓΙΑ ΑΓΓΛΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ..
Λ- Γιατι;;
Α- Θελω να ξεκαθαρισω τα πραγματα Λιαμ!! Εγω εφυγα εκλεγα γιατι καταστραφηκε η ζωη μου και αυτος ετοιμαζοταν να παντρευτει;;
Λ- Αλεξ σου ειπα πως το εκανε πανω στην απελπισια του..
Α- Δεν με ενδιαφερει κανε αυτο ποου σου λεω!! Και μετα θα παμε μαζι στην Αγγλια
Λ- Καλα..
1 ΩΡΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ
Τ- Καλα ρε Αλεξ γιατι θα φυγεις;;
Α- Μα δεν θα παω για να μεινω να ξεκαθαρισω τα πραγματα και θα ερθω πισω να ζησω τη ζωη μου με το για μου!!!
τ- Θα ερθω μαζι σου!
Α- Οχι... θα παω και θα ερθω..
Τ- Καλα
ΑΦΗΓΗΤΗΣ:
Οταν η Αλεξ μαζεψε τα πραγματα της και ηταν ετοιμοι να φυγουν.. η Αλεξ σκεφτηκε να μετακομισει τελικα στην Αγγλια χωρις να επισκεφτει τον Ζαυν αλλα θα κανει την εμφανιση της στον γαμο τους... Η Τζεσι αν και διαφωνουσε στην αρχη μετα συμφωνησε...
Εφτασαν με τον Λιαμ στο αεροδρομιο.. ειδοποιησαν κα τον Νιαλλ να ερθει και ετσι πηγαν στοο διαμερισμα που εκλεισαν για την Αλεξ... Βεβαια ηταν σε μια γειτονια που ηταν μακρυα απο το σπιτι του Ζαυν...
Α- Παιδια σας ευχαριστω για ολα!!
Ν- Μα τι λες;; Θα καναμε τα παντα!! Εισαι η κολλητη μας!!! Εγω παντος σε συγχερω γιατι ο Τζεισον ειναι πολυ ομρφος για να ειναι και παιδι του Ζαυν!!
Α- Χαχαχαχ σε ευχαριστω!! Εμμ παιδια και παλι σας ευχαριστω για ολα αλλα θελω να μεινω λιγο μονη μου να τακτοποιησω και τα πραγματα μου..
Ν- Φυσικα αντε Λιαμ φευγουμε..
Λ- Ενταξει τα λεμε Αλεξ!!
Α- Τα λεμε παιδια!!
Πφφφ γιατι;; Γιατι επρεπε να την αρραβωνιαστει... εγω ημουν ετοιμη να παω να τον βρω μολις γεννησα μη ακουγωντας τα λογια του Λιαμ αλλα κατι με σταματουσε... Και να τωρα που εμαθα πως αρραβωνιαστηκε... Ισως θα ηταν καλυτερα να παω να του μιλησω μια απ' αυτες τις μερες;; Οχιι οχι θα κανω αυτο που σκεφτηκα στην αρχη θα κανω την εμφανιση μου στο γαμο του... ναι αλλα θα του καταστρεψω το γαμο του... δεν σε νοιαζει ας καταστραφει μου θυμιζει αυη η ηλιθια φωνουλα μεσα μου..
**************
Ν- Λιαμ πρεπει να το μαθει ο Ζαυν..
Λ- Το ξερω αλλα η Αλεξ μας ειπε να μην πουμε τιποτα...
Ν- Το ξερω αλλα τουλαχιστον ας το πουμε στο Χαρρυ και στον Λουις..
Λ- Ενταξει... Θα παρω εγω τωρα το Λουις να του το πω...
Λ- Ναι Λουις τι κανεις;; Καλα.. αν ειναι ο Ζαυν εκει μην πεις οτι ειμαι εγω... Ενταξει ακου και μην πεις τιποτα του Ζαυν.. αυτο που θα σου πω θα το πεις μονο στον Χαρρυ... Λοιπον ακου η Αλεξ βρισκεται στο Λονδινο σε μια περιοχη λιγο μακρια απο εκει που μενουμε εμεις αλλα οχι πολυ μακρια... Λουις σε παρακαλω μην το πεις στο Ζαυν... ο Ζαυν θα δει την Αλεξ την ημερα του γαμου του.... δεν ξερω... ενταξει αντε γεια τωρα
***************
Ζ- Ποιος ηταν Λουις;;
Λ- Ο-ο Λιαμ
Ζ- Οκ...
Λ- Ζαυν πρεπει να τα βρειτε με τον Λιαμ..
Ζ- Οχι.. παω στο δωματιο μου..
Λουις ποβ
Μα να μην ακουει;;; Δεν γινεται... και το αλλο που το πας η Αλεξ ηρθε πισω και θα παρεβρεθει και στο γαμο του Ζαυν με την Ελενα; Πρεπει να μαθω που μενει και να παω να της μιλησω.... Τωρα να παρω και τον Χαρρυ να του τα πω κιαυτουνου...
Ζαυν ποβ
Πλησιαζει ο γαμος... ο μονος ευτυχισμενος της υποθεσης αυτης ειναι η Ελενα.. που αναθεμα που την πηρα τηεφωνο εκεινη την μερα!!! Ομως για καποιο λογο ενα μικρο χαμογελο υπαρχει στο προσωπο μου και δεν λεει να φυγει... ξερω γιατι γιατι καπου εκει εξω βρισκεται το παιδι ΜΟΥ!! Και η Αλεξ ΜΟΥ!!! "Γαμωτο δεν θελω αλλο τη ζωη μου" φωναζα και εκλεγα για...... ουτε και εγω δεν ξερω ποσο .....
ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ.... ΠΛΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ... ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΙΡΙΖΕΤΑΙ!!!! ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΘΑΑ ΕΧΟΥΜΕ.. ΑΑΑΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ <3