Chapter 23
Oke hebben jullie vermoedens? Het komt al dichter bij ;) Dit hoofdstuk is het laatste bericht oké want er waren er 5 en in het vorige hoofdstuk waren het er pas 4 pannekoeken ;P
" Hey,
Je weet dat ik het liever face too face zeg hé? Maar ik moet het aan je kwijt. We hebben elkaar niet meer gesprokken sinds dat ik zei wat ik voor je voelde, want ik voel echt iets voor je. En dat meen ik zo erg. Dat het gewoon pijn doet. Je bent het mooiste , liefste, raarste en gevoeligste meisje dat ik ken. En het meisje waar ik verliefd op ben geworden....
Anyways ik weet dat je met Max hebt. Noujaa je wist het zelf ook niet helemaal. Hahaha. Sorry, inderdaad dit is serieus. Je hebt ook met Jesse gehad. En je bent nu boos en bang en gefrustreerd. Niet waar? Je bent boos hoe alles nu loopt. Je bent bang voor Nina haar aanvallen. Ze ging echt te ver. En je bent gefrustreerd door Max, Jesse en door mij. Dat snap ik...
Maar ik vind je leuk, en ik kan er niet mee leven dat je het niet wist. Je bent echt leuk Gina, ookal twijfel je er zelf over. Je hebt heel veel humor. En het lichtpuntje van mijn dag is jou even zien in de pauze. En af en toe afspreken. Ik hou ziels veel van je en het doet pijn dat ik je zie knuffelen met een jongen die je niet behandeld hoe je jou moet behandelen. Hoe je een prinses moet behandelen.
Noem me gek, noem me raar. Noem me alles wat je wilt. Als je daar door beter voelt. Je weet nu hoe ik voor je voel. En ik wil graag dat we kunnen praten. Ik mis je, Ik mis je verschrikkelijk Gina... Ik mis jou strallende lieve gezicht. Je twinkelende ogen. Je strallende lach. Je rode wangen. Je blonde haren. Je spijker broeken. je gympen. Je armen je benen. Alles mis ik aan jou. Ik mis ook al helemaal de feit dat ik je kwijt ben geraakt.
Kwijt aan Max. Kwijt aan de wereld. Ik word er zo chagerijnig van als mensen jou zien en ik niks hoor van je. Helemaal niks , nada, noppes. Maar dat ligt aan mij. Ik ben te min voor je lieve Gina.
Ik ga trouwens mee doen aan de pampampam X-Factor. Dus wens me sterkte. En een ene Lot heeft me gewhappt. En we gaan blijkbaar een keertje met die Charlotte, één of andere Felice, Jesse, Nina, Max, Marli, jou en mij praten. Word een gezellig teekransje.
Ik meen het wel echt. Ik hou van je en ik wil je nooit kwijt xxxx-jes van Nialler
JE LEEST
Stalked ft. Niall Horan
ФанфикEen warme adem in je nek. Een zacht geklop op het raam. Voetstappen op de overloop. Tientallen telefoontjes. Iemand die haar in de gaten houdt. Maar niemand te zien. Wie is de mysterische jongen die haar besluipt. Wie is hij? Veel vragen, met maar é...