Kapyı açan kişi öcü görmüş gibi bakıyordu. Tamam erkek lisesine her gün kız gelmiyordu ve bu yüzden şaşırmıştı ama keşke bunu bu kadar belli etmeseydi
Birkaç dakika sonra üzerindeki şaşkınlığı attı ve yerini nefret aldı. Bana kötü gözlerle baktığı için bende onu takmıyormuş gibi yapıp valizimi yerleştirmek için dolabın önüne geçtim. İlk elbisemi asarken konuşmaya başladı.
'Boşuna yerleşme ben bir kızla aynı odada kalmam' dedi
Aklınca beni odadan kovmaya çalıştı ama beni daha tanımıyordu.
'Öyleyse müdürle konuşup kendine yeni bir oda ayarlaman gerekecek' diyerek işime devam ettim.
Çene kasılmaya başlamıştı bile. Bu kadar çabuk sinirlenmesini beklemiyordum.
'Ben değil sen gideceksin' dedi. Ses tonunu yükseltmişti.
'Sanmıyorum. Bu okula daha yeni geldim ve sorunlarımla habire müdürü rahatsız etmek istemem. Ayrıca ben odamdan memnunum sorunu olan sensin' dedikten sonra kıyafetlerimi yerleştirmeye devam ettim
'Bak kızım yenisin diye sakin kalmaya çalışıyorum ama sen anlamıyorsun galiba. Ben bir kızla aynı odada KALMAM'
'Ben seni anlıyorum ama asıl sen beni anlamıyorsun. Sen benle kalmak istemiyorsan müdürle konuşur başka bir odaya GEÇERSİN'
Onun yaptığı gibi bende son kelimeme vurgu yaptım. Galiba ondan korkacağımı falan sandı ama çok yanıldı
'Gitmiyorsun yani doğru mu anladım?'
'Seni tebrik ederim. Benden sana yıldızlı pek iyi.'
'Kasıtlımı yapıyorsun kızım amacın ne?'
'Kasıtlı yaptığım bir şey yok. Buraya zorunlu olduğum için geldim. Yoksa inan bana bir erkek lisesinde tek kız olmak benimde bayılacağım bir şey değil. O yüzden sorun çıkarma ilk günden kavga etmek istemiyorum.'
'Zorunlu olarak yatılı erkek lisesine gelecek ne yaşadın? Yoksa ailen seni evde mi kovdu? Sana kim dayanabilir ki. Bu odada kalmayı bu kadar çok istiyorsan şu çeneni kapa'
Aileme laf etmesi bardağı taşıran son damla oldu. Elimdeki askıyı yere attım ve konuşmaya başaladım.
'Bana bak sakın benim hakkımda haddini aşacak konuşmalar yapma. Bilip bilmediğin her şey hakkında da yorumda bulunma. Ben sizin o etrafınızdaki kızlara benzemem ona göre'
'Ooooo hassas kızımız pek bi sinirlendi. Ne oldu da aile dememe bu kadar bozuldun? yoksa gerçekten ailen seni kovdu mu?'
Gözüme gelen yaşları hemen geri gönderdim. Ben asla insan içinde ağlamazdım. Ailemin cenazesi bir istisnaydı.
'Sana haddini aşmamanı söylemiştim. Sen gibi insanların anlamadığı ne biliyor musun? Tanımadığı insanlar hakkında yorum yapmasının yanlış olduğu. Ama maden çok merak ettin ben söyliyeyim. Ailem beni kovmadı onalar ÖLDÜLER. Umarım yeterli olmuştur'
Daha fazla dayanamayacağımı anlayınca bavulumdan temiz kıyafet alıp diğerlerini sonra yerleştirmek üzere orda bıraktım. Banyoya gidip üzerimi değiştirdim( multimedya da). Düzenli olarak boyattığım sadece uçları mavi olan saçlarım vardı. Genellikle topuz yapardım ama bu sefer at kuyruğu yapıp bıraktım.
Aynada uzun uzun yüzüme baktım. Fazla yorgun görünüyordum. Göz altlarımda mor renk belirgin torbalar vardı. Yorgunluk ve stresten çıkan 2-3 sivilcelerimide unutmamak gerek. Makyaj yapmayı bilmediğim için maalesef bunları saklayamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yemekhane Prensesi
Novela Juvenil'Tek şansın o okula gitmek. Yoksa bir dönem daha açıkta kalacaksın' 'İstemiyorum. Orası bir erkek lisesi orda yapamam' 'Annen olsa tek okul fırsatını tepmene ne kadar çok üzülürdü bir düşünsene' 'Annem...' Hayat önce kızdan ailesini aldı sonra ise o...