Winter's POV
Ααααααα η ηλίθια μου όρμησε!!!
Τρεχάτε ποδαράκια μου!!
Καθαρός αέρας με χτυπά και ορκίζομαι ότι παραλίγο να πέσω κάτω από την ριπή ανέμου που με χτύπησε.
Τρέχω μες στην μέση του έρημου δρόμου, όταν βλέπω την ανεγκέφαλη μαϊμού του Αμαζονίου να βγαίνει από το κλαμπ με αφρούς να κυλάνε από το σαγόνι της με τις γροθιές της σφιγμένες. Καλά πλάκα κάνω. Ο δρόμος είχε δύο μηχανάκια. Σχεδόν έρημος, λοιπόν.
Κόσμος βγήκε μαζί με την ηλίθια από το κλαμπ και μας κοιτούσε λες και έβλεπαν κανένα ηλίθιο ριάλιτι σόου σαν το "Keeping up with the Kardashians" (Α/Ν δν ξέρω πως γράφεται😂😂😂).
Η πορτοκαλί, γιατί πορτοκαλί είναι τα μαλλιά της, κότα της Μαδαγασκάρης όρμισε ξανά κουνώντας τα χέρια της με τα μακριά της νύχια προς το πρόσωπό μου. Την απέφυγα την τελευταία στιγμή. Σαν ζώο που είναι μου όρμισε ξανά, αλλά αυτή την φορά κατάφερε να με τραβήξει από τα μαλλιά με μανία.
Το καημένο το κεφαλάκι μου τινάχτηκε από το απότομο τράβηγμα.
Θύμωσα και με μία κίνηση αλά Τσάκι Τσαν κατάφερα να μας αλλάξω θέσεις. Τώρα ποιά είναι το θύμα; Χα! Φάε την σκόνη μου μαϊμού.
Της έχωσα μια γερή μπουνιά. Βέβαια που να ξέρω ότι η κοπελιά πήγαινε για δέκα χρόνια Κικ Μπόξινγκ? Με μια τέλεια γροθιά με έριξε στο πάτωμα και αφού σηκώθηκε ανέβηκε πάνω μου και με χαστούκισε. Ένιωσα τα νύχια της να χαράζουν το μάγουλο μου. Το επόμενο που ένοιωσα μετά το χαστούκι ήταν το τσούξιμο στο μάγουλο μου. Χωρίς να χάσει χρόνο η κότα πήρε το δεξί μου χέρι στα χέρια της και το σήκωσε με δύναμη σπάζοντας το στο γόνατο της.
Ούρλιαξα από τον πόνο που τώρα μου έκαιγε το χέρι. Τυφλωμένη από τον πόνο δεν κατάλαβα πότε πρόλαβε να μου πιάσει το κεφάλι και πριν προλάβω να αντιδράσω το χτύπησε με δύναμη στο τσιμέντο.
Τα τελευταία πράγματα που είδα είναι κόκκινα και μπλε φώτα του ασθενοφόρου και μια κόκκινη λίμνη κοντά στο κεφάλι μου. Μετά το αγαπημένο μου χρώμα με επισκέφτηκε. Μαύρο.
YOU ARE READING
SHIT
HumorS H I T Stars Hate Isolation Too Winter's POV "Φρικιό!" "Πήγαινε πίσω στον στάβλο σου φρικιό." "Πού πας έτσι φρικιό;" "Ποιά νομίζεις ότι είσαι φρικιό;" Φρικιό, φρικιό, φρικιό, φρικιό, φρικιό, φρικιό, φρικιό, φ...